نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
International Journal Of Strategic Communication
آمریکا | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1553-118X | ISSN |
1553-1198 | e-ISSN |
2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Strategic Communication ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
هدف مجله بین المللی ارتباطات استراتژیک با هدف پیشبرد توسعه نظری و عملی ارتباطات استراتژیک در سطح جهانی است. این مجله نشان دهنده تلاشی چند ملیتی برای ادغام رشته های مختلف ارتباطی در مجموعه ای منسجم از دانش و تسهیل ظهور ارتباطات استراتژیک به عنوان یک حوزه مطالعاتی بین رشته ای است. این مجله به دنبال تعریف زمینه ارتباطات استراتژیک و ایجاد یک انجمن برای رویکردهای بین رشته ای و سنت های تحقیقاتی است. این دیدگاه واقعاً بین المللی را حمایت می کند که به تحقیقات بین فرهنگی و محققان در تمام مناطق جهان صدا می دهد. دامنه مجله بینالمللی ارتباطات استراتژیک ماهیت فلسفی، نظری و کاربردی ارتباطات استراتژیک را بررسی میکند، که شامل «تمام ارتباطاتی است که برای بقا و موفقیت پایدار یک موجودیت ضروری است. به طور خاص، ارتباطات استراتژیک استفاده هدفمند از ارتباطات توسط یک سازمان یا نهاد دیگر برای شرکت در گفتگوهایی با اهمیت استراتژیک برای اهداف آن است.» [1] لطفاً به جلد مراجعه کنید. 12(4) این مجله برای مروری جامع بر این رشته. منبع دیگری برای کشف مجموعه دانش ارتباطات استراتژیک، کتاب راهنمای ارتباطات استراتژیک راتلج است. مجله بین المللی ارتباطات استراتژیک پایه ای برای مطالعه ارتباطات استراتژیک از رشته های مختلف از جمله ارتباطات شرکتی و مدیریتی، ارتباطات سازمانی، روابط عمومی، ارتباطات بازاریابی، تبلیغات، ارتباطات سیاسی و بهداشتی، بازاریابی اجتماعی، روابط بین الملل، دیپلماسی عمومی، و سایر حوزه های ارتباطی تخصصی. از سال 2007، IJSC به عنوان یک انجمن منحصر به فرد برای تحقیقات بین رشته ای با این ماهیت خدمت کرده است. نسخه های خطی ارسال شده به IJSC باید به وضوح در چارچوب گسترده ارتباطات استراتژیک قرار گیرند، و همچنین کمکی اصیل به بدنه ارتباط استراتژیک دانش داشته باشند. بعلاوه، دستنوشتهها باید دیدگاه ارتباطدهنده را مورد توجه قرار دهند - هر تحقیقی که بر زمینههای ارتباطی یا گیرندگان متمرکز باشد، باید به وضوح ارتباط را برای ارتباطدهندگان و استفاده از ارتباطات برای حمایت از اهداف و اهداف سازمانی توضیح دهد. تحقیقات تک رشته ای - مطالعات مبتنی بر یک رشته - برای IJSC مناسب نیستند. تحقیقات منتشر شده در این مجله باید سعی کند دیدگاه های انضباطی را برای ایجاد راه های جدید برای درک ارتباطات سازمان ها یکپارچه کند. علاوه بر این، سؤالات تحقیق و موضوعات مطرح شده باید برای خوانندگان جهانی معنادار باشد. در حالی که موضوعات بینالمللی، مقایسهای و بینفرهنگی بهویژه مورد استقبال قرار میگیرد، اگر بینشها به سایر نقاط جهان منتقل شود، تحقیقات با تمرکز منطقهای یا ملی مناسب است. مشارکت باید به وضوح دامنه و خوانندگان مجله را منعکس کند. همه دست نوشته های ارسالی ارزیابی اولیه توسط ویراستاران دریافت می کنند و در صورت مناسب بودن برای بررسی بیشتر، توسط داوران متخصص مستقل و ناشناس مورد بازبینی دوسوکور قرار می گیرند. خوانندگان این مجله برای محققان، دانشجویان، مدیران و مدیران ارتباطات علاقهمند به ارتباطات مدیریتی، ارتباطات بازاریابی، روابط عمومی، ارتباطات فنی و علمی، ارتباطات سیاسی و برنامههای ارتباطی شامل سازمانهای انتفاعی، دولتی و غیردولتی ارسال میشود. سازمان های غیر دولتی). [1] Zerfass, A., VerÄ iÄ, D., Nothhaft, H., & Werder, K. P. (2018). ارتباطات راهبردی: تعریف رشته و سهم آن در تحقیق و عمل. مجله بین المللی ارتباطات استراتژیک، 12 (4)، 487-505. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.