| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
International Journal Of Technology Enhanced Learning
| سوئیس | کشور |
| 1753-5255 | ISSN |
| 1753-5263 | e-ISSN |
| 2008 تا کنون | مدت فعالیت |
| Inderscience Publishers | ناشر |
| www.inderscience.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Technology Enhanced Learning ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
IJTEL بر ترویج و انتشار تحقیقات در آموزش الکترونیکی و آموزش از راه دور در سراسر جهان تمرکز دارد. این پژوهش چند رشتهای را در زمینه یادگیری/تدریس آنلاین، طراحی و استقرار برنامههای دانشگاهی مبتنی بر فناوری، پروژهها و ابتکارات آموزشی، فناوریها و برنامههای کاربردی نوظهور، ترکیبی از حالتهای تدریس آنلاین و حضوری، مواد و آموزش را تشویق میکند. هدف IJTEL: ارائه بحث های جامع و چند رشته ای در مورد تحقیقات یادگیری مبتنی بر فناوری. ارتقای همکاری بینالمللی و تبادل ایدهها/دانش در زمینه یادگیری فناوری پیشرفته؛ و بررسی استراتژی هایی در مورد اینکه چگونه یادگیری با فناوری پیشرفته می تواند توسعه پایدار را ارتقا دهد.
موضوعات تحت پوشش عبارتند از:
دامنه یادگیری پیشرفته فناوری (TEL).
-مسائل کلیدی: استراتژی های موثر، مدل ها/نظریه های یادگیری
- استقرار فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش: سیاست، ادغام، توسعه پذیری، قابلیت همکاری
-نظریهها/مدلهای آموزشی، رویکردهای ساختگرا
-رویکردهای مشارکتی/آگاه از زمینه/شخصی
- اجتماعات فراگیران
-وب 2.0، وب معنایی
ابررسانه های تطبیقی/شخصی، استانداردهای فراداده/محتوا
-نرم افزار منبع باز/رایگان، فناوری های همه جا حاضر/ فراگیر/شبکه
-عوامل هوشمند، سیستم های مدیریت یادگیری، فناوری های نوظهور
شیوه های TEL در زمینه های مختلف آموزشی/یادگیری
-بررسی پذیرش TEL در آموزش
-ابزار TEL/فناوری های نوظهور، نسل جدید TEL
-سیاست های دولت برای ارتقای تلفن
-چالش ها، آینده TEL، نقشه راه برای آینده