تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Technology Enhanced Learning


سوئیس
کشور
1753-5255
ISSN
1753-5263
e-ISSN
2008 تا کنون
مدت فعالیت
Inderscience Publishers
ناشر
www.inderscience.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

IJTEL بر ترویج و انتشار تحقیقات در آموزش الکترونیکی و آموزش از راه دور در سراسر جهان تمرکز دارد. این پژوهش چند رشته‌ای را در زمینه یادگیری/تدریس آنلاین، طراحی و استقرار برنامه‌های دانشگاهی مبتنی بر فناوری، پروژه‌ها و ابتکارات آموزشی، فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی نوظهور، ترکیبی از حالت‌های تدریس آنلاین و حضوری، مواد و آموزش را تشویق می‌کند. هدف IJTEL: ارائه بحث های جامع و چند رشته ای در مورد تحقیقات یادگیری مبتنی بر فناوری. ارتقای همکاری بین‌المللی و تبادل ایده‌ها/دانش در زمینه یادگیری فناوری پیشرفته؛ و بررسی استراتژی هایی در مورد اینکه چگونه یادگیری با فناوری پیشرفته می تواند توسعه پایدار را ارتقا دهد.

موضوعات تحت پوشش عبارتند از:
دامنه یادگیری پیشرفته فناوری (TEL).
-مسائل کلیدی: استراتژی های موثر، مدل ها/نظریه های یادگیری
- استقرار فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش: سیاست، ادغام، توسعه پذیری، قابلیت همکاری
-نظریه‌ها/مدل‌های آموزشی، رویکردهای ساخت‌گرا
-رویکردهای مشارکتی/آگاه از زمینه/شخصی
- اجتماعات فراگیران
-وب 2.0، وب معنایی
ابررسانه های تطبیقی/شخصی، استانداردهای فراداده/محتوا
-نرم افزار منبع باز/رایگان، فناوری های همه جا حاضر/ فراگیر/شبکه
-عوامل هوشمند، سیستم های مدیریت یادگیری، فناوری های نوظهور
شیوه های TEL در زمینه های مختلف آموزشی/یادگیری
-بررسی پذیرش TEL در آموزش
-ابزار TEL/فناوری های نوظهور، نسل جدید TEL
-سیاست های دولت برای ارتقای تلفن
-چالش ها، آینده TEL، نقشه راه برای آینده

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید