تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Training And Development



International Journal Of Training And Development

انگلستان
کشور
1360-3736
ISSN
1468-2419
e-ISSN
2008 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله بین المللی آموزش و توسعه (IJTD) یک انجمن بین المللی برای گزارش تحقیقات با کیفیت بالا است. این مجله با رویکرد چند رشته‌ای، بین‌المللی و مقایسه‌ای، تحقیقاتی را منتشر می‌کند که از انواع کارهای تجربی، نظری، مفهومی و روش‌شناختی تا انواع سیاست‌محورتر را شامل می‌شود. دامنه این مجله آموزش و توسعه است که به طور گسترده تعریف شده است. این شامل:
اهداف و اهداف آموزش و توسعه

بازجویی از منطق فعالیت های آموزشی و توسعه
درک آموزش و توسعه در شرایط اجتماعی، اکولوژیکی و اقتصادی که به سرعت در حال تغییر هستند
بررسی مفاهیم آموزش و توسعه و چگونگی به کارگیری این مفاهیم به صورت گفتمانی

عوامل تعیین کننده آموزش

شناسایی و تجزیه و تحلیل عوامل خاصی که نیاز به آموزش و توسعه را ایجاد می کند و همچنین فرآیندهایی که توسط آن نیازها تعریف می شوند،
بررسی پتانسیل بهینه سازی آموزش و تحلیل متغیرهای توضیحی،
مفاهیم آموزشی و توسعه تکنیک های مختلف، مانند ارزیابی و ارزیابی،
تجزیه و تحلیل شایستگی

تمرین و تمرین توسعه

طراحی، توسعه و ارائه آموزش،
خود فرآیند یادگیری و توسعه، از جمله یادگیری غیر رسمی و غیر رسمی،
رویکردهای آموزش و توسعه،
ارزیابی آموزش،
مربیان و نیازهای توسعه آنها

سیاست و استراتژی

اهداف و دامنه ارائه دهندگان آموزش
جنبه های سازمانی آموزش و توسعه
مسائل سیاست عمومی مرتبط با آموزش و توسعه
نقش آموزش و توسعه در سیستم آموزشی گسترده تر
زیرساخت ها و نیازهای تکنولوژیکی
مسائل مربوط به حرفه آموزش و توسعه

دامنه این مجله شامل تجزیه و تحلیل سازمانی، شرکتی و سیاست عمومی است. از کار بین‌المللی و تطبیقی ​​به‌ویژه استقبال می‌شود، مانند تحقیقاتی که مسائل و پیشرفت‌های نوظهور را در بر می‌گیرد. برای جزئیات انواع مطالب منتشر شده، لطفاً دستورالعمل‌های نویسنده را ببینید. دامنه IJTD به حوزه‌های مشخص‌شده در بالا محدود نمی‌شود و مشارکت‌کنندگان بالقوه نباید اگر کار آنها خارج از آن حوزه ها باشد، به تعویق بیفتد. الزامات نهایی این است که تحقیق در زمینه آموزش و توسعه باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشد.
تاکید IJTD
از آنجایی که هدف اصلی IJTD تشویق گفتگوی بین المللی در زمینه آموزش و توسعه است، ویراستاران به ویژه به کارهای بین المللی یا مقایسه ای علاقه مند هستند. ارزیابی‌ها یا مطالعات تجربی که بر برنامه‌های آموزشی یا آزمایش یک مدل بدون بحث زمینه‌ای گسترده‌تر و درگیری با موضوعات مفهومی تمرکز می‌کنند، پذیرفته نمی‌شوند. مجله همچنین به دنبال چند رشته‌ای واقعی است و این نگرانی در خط‌مشی ویراستاری منعکس می‌شود. مقالاتی که رویکردی بین رشته‌ای را اتخاذ می‌کنند، به‌ویژه مورد استقبال قرار می‌گیرند. ویراستاران IJTD مایلند پیوندهای بین کار دانشگاهی و سیاست و عملکرد را تقویت کنند و مایلند تحقیقاتی را تشویق کنند که می‌تواند اهمیت بالقوه‌ای را در این زمینه نشان دهد.
کلید واژه ها
آموزش، توسعه، بین المللی، مجله، انسانی، منابع، آزمون ها، عملکرد، تجزیه و تحلیل، ارزیابی، ارزیابی، سیاست، عمومی، دولتی، استخدام، یادگیری، ارزیابی، تحقیق، حرفه، دوره ای، مقاله، مطالعات، بررسی، کتاب

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید