نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Training And Development
انگلستان | کشور |
1360-3736 | ISSN |
1468-2419 | e-ISSN |
2008 تا کنون | مدت فعالیت |
Wiley-Blackwell | ناشر |
onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Training and Development ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بین المللی آموزش و توسعه (IJTD) یک انجمن بین المللی برای گزارش تحقیقات با کیفیت بالا است. این مجله با رویکرد چند رشتهای، بینالمللی و مقایسهای، تحقیقاتی را منتشر میکند که از انواع کارهای تجربی، نظری، مفهومی و روششناختی تا انواع سیاستمحورتر را شامل میشود. دامنه این مجله آموزش و توسعه است که به طور گسترده تعریف شده است. این شامل:
اهداف و اهداف آموزش و توسعه
بازجویی از منطق فعالیت های آموزشی و توسعه
درک آموزش و توسعه در شرایط اجتماعی، اکولوژیکی و اقتصادی که به سرعت در حال تغییر هستند
بررسی مفاهیم آموزش و توسعه و چگونگی به کارگیری این مفاهیم به صورت گفتمانی
عوامل تعیین کننده آموزش
شناسایی و تجزیه و تحلیل عوامل خاصی که نیاز به آموزش و توسعه را ایجاد می کند و همچنین فرآیندهایی که توسط آن نیازها تعریف می شوند،
بررسی پتانسیل بهینه سازی آموزش و تحلیل متغیرهای توضیحی،
مفاهیم آموزشی و توسعه تکنیک های مختلف، مانند ارزیابی و ارزیابی،
تجزیه و تحلیل شایستگی
تمرین و تمرین توسعه
طراحی، توسعه و ارائه آموزش،
خود فرآیند یادگیری و توسعه، از جمله یادگیری غیر رسمی و غیر رسمی،
رویکردهای آموزش و توسعه،
ارزیابی آموزش،
مربیان و نیازهای توسعه آنها
سیاست و استراتژی
اهداف و دامنه ارائه دهندگان آموزش
جنبه های سازمانی آموزش و توسعه
مسائل سیاست عمومی مرتبط با آموزش و توسعه
نقش آموزش و توسعه در سیستم آموزشی گسترده تر
زیرساخت ها و نیازهای تکنولوژیکی
مسائل مربوط به حرفه آموزش و توسعه
دامنه این مجله شامل تجزیه و تحلیل سازمانی، شرکتی و سیاست عمومی است. از کار بینالمللی و تطبیقی بهویژه استقبال میشود، مانند تحقیقاتی که مسائل و پیشرفتهای نوظهور را در بر میگیرد. برای جزئیات انواع مطالب منتشر شده، لطفاً دستورالعملهای نویسنده را ببینید. دامنه IJTD به حوزههای مشخصشده در بالا محدود نمیشود و مشارکتکنندگان بالقوه نباید اگر کار آنها خارج از آن حوزه ها باشد، به تعویق بیفتد. الزامات نهایی این است که تحقیق در زمینه آموزش و توسعه باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشد.
تاکید IJTD
از آنجایی که هدف اصلی IJTD تشویق گفتگوی بین المللی در زمینه آموزش و توسعه است، ویراستاران به ویژه به کارهای بین المللی یا مقایسه ای علاقه مند هستند. ارزیابیها یا مطالعات تجربی که بر برنامههای آموزشی یا آزمایش یک مدل بدون بحث زمینهای گستردهتر و درگیری با موضوعات مفهومی تمرکز میکنند، پذیرفته نمیشوند. مجله همچنین به دنبال چند رشتهای واقعی است و این نگرانی در خطمشی ویراستاری منعکس میشود. مقالاتی که رویکردی بین رشتهای را اتخاذ میکنند، بهویژه مورد استقبال قرار میگیرند. ویراستاران IJTD مایلند پیوندهای بین کار دانشگاهی و سیاست و عملکرد را تقویت کنند و مایلند تحقیقاتی را تشویق کنند که میتواند اهمیت بالقوهای را در این زمینه نشان دهد.
کلید واژه ها
آموزش، توسعه، بین المللی، مجله، انسانی، منابع، آزمون ها، عملکرد، تجزیه و تحلیل، ارزیابی، ارزیابی، سیاست، عمومی، دولتی، استخدام، یادگیری، ارزیابی، تحقیق، حرفه، دوره ای، مقاله، مطالعات، بررسی، کتاب