تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد تیر ۱۴۰۲
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

International Journal Of Work-integrated Learning


نیوزیلند
کشور
2538-1032
ISSN
2538-1032
e-ISSN
2018 تا کنون
مدت فعالیت
International Journal of Work-Integrated Learning
ناشر
www.ijwil.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه مجلات JCR ذکر نشده است و در این لیست موجود نیست. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Work-Integrated Learning ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله بین‌المللی یادگیری ادغام‌شده با کار (IJWIL) تحقیقات اصلی و موضوعات موضوعی مورد بررسی‌شده را منتشر می‌کند که با یادگیری یکپارچه کار (WIL) سروکار دارند. IJWIL قبلاً مجله آموزش تعاونی آسیا و اقیانوسیه نامیده می شد.

WIL به عنوان "رویکرد آموزشی است که از تجربیات مبتنی بر کار مرتبط استفاده می کند تا به دانش آموزان اجازه دهد تئوری را با تمرین معنادار کار به عنوان یک جزء عمدی برنامه درسی ادغام کنند. تعریف عناصر این رویکرد آموزشی مستلزم آن است که دانش آموزان در کار معتبر و معنادار شرکت کنند. - وظایف مرتبط، و باید شامل سه ذینفع باشد؛ دانشجو، دانشگاه، و محل کار/جامعه.
نمونه هایی از تمرین شامل فعالیت های خارج از دانشگاه، فعالیت های غوطه ور شدن در محل کار مانند محل کار، کارآموزی، تمرین، یادگیری خدمات، و آموزش مشارکتی (Co-op) و فعالیت های داخل دانشگاه مانند پروژه ها/مسابقه های مرتبط با کار، کارآفرینی، دانشجویی است. WIL به حوزه‌های یادگیری تجربی، یادگیری مبتنی بر کار، و آموزش و آموزش حرفه‌ای مرتبط است، اما مشابه آن نیست.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید