نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
International Journal Of Work-integrated Learning
نیوزیلند | کشور |
2538-1032 | ISSN |
2538-1032 | e-ISSN |
2018 تا کنون | مدت فعالیت |
International Journal of Work-Integrated Learning | ناشر |
www.ijwil.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Work-Integrated Learning ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بینالمللی یادگیری ادغامشده با کار (IJWIL) تحقیقات اصلی و موضوعات موضوعی مورد بررسیشده را منتشر میکند که با یادگیری یکپارچه کار (WIL) سروکار دارند. IJWIL قبلاً مجله آموزش تعاونی آسیا و اقیانوسیه نامیده می شد.
WIL به عنوان "رویکرد آموزشی است که از تجربیات مبتنی بر کار مرتبط استفاده می کند تا به دانش آموزان اجازه دهد تئوری را با تمرین معنادار کار به عنوان یک جزء عمدی برنامه درسی ادغام کنند. تعریف عناصر این رویکرد آموزشی مستلزم آن است که دانش آموزان در کار معتبر و معنادار شرکت کنند. - وظایف مرتبط، و باید شامل سه ذینفع باشد؛ دانشجو، دانشگاه، و محل کار/جامعه.
نمونه هایی از تمرین شامل فعالیت های خارج از دانشگاه، فعالیت های غوطه ور شدن در محل کار مانند محل کار، کارآموزی، تمرین، یادگیری خدمات، و آموزش مشارکتی (Co-op) و فعالیت های داخل دانشگاه مانند پروژه ها/مسابقه های مرتبط با کار، کارآفرینی، دانشجویی است. WIL به حوزههای یادگیری تجربی، یادگیری مبتنی بر کار، و آموزش و آموزش حرفهای مرتبط است، اما مشابه آن نیست.