تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Review Of Education



International Review Of Education

هلند
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
0020-8566
ISSN
1573-0638
e-ISSN
1955 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

بررسی بین المللی آموزش - مجله یادگیری مادام العمر (IRE) توسط موسسه یونسکو برای یادگیری مادام العمر، یک مرکز جهانی برتری برای جوامع یادگیری و یادگیری مادام العمر، ویرایش شده است. IRE که در سال 1955 تأسیس شد، طولانی‌ترین مجله آموزش تطبیقی ​​با داوری در جهان است که نه تنها به جوامع آکادمیک و تحقیقاتی، بلکه به طور یکسان به خوانندگان سیاست‌گذاری و عملی سطح بالا در سراسر جهان خدمات ارائه می‌کند. امروزه IRE یک انجمن برای تحقیقات کاربردی مرتبط با سیاست و اطلاعات نظری در زمینه یادگیری مادام العمر و مادام العمر در زمینه های بین المللی و مقایسه ای فراهم می کند. حوزه‌های موضوعی ترجیحی شامل آموزش بزرگسالان، آموزش غیررسمی، سوادآموزی بزرگسالان، آموزش آزاد و از راه دور، آموزش حرفه‌ای و یادگیری در محل کار، مسیرهای دسترسی جدید به آموزش رسمی، سیاست‌های یادگیری مادام‌العمر، و کاربردهای مختلف پارادایم یادگیری مادام‌العمر است. مطابق با دستورات یونسکو، IRE تبادل علمی در مورد یادگیری مادام العمر را از تمام مناطق جهان، به ویژه کشورهای در حال توسعه و در حال گذار، تقویت می کند. علاوه بر دعوت از نویسندگان برای موضوعات کلی خود، IRE همچنین به طور منظم شماره های ویژه ویرایش شده توسط مهمان را در مورد موضوعات کلیدی و نوظهور در یادگیری مادام العمر منتشر می کند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید