تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Review On Public And Nonprofit Marketing


آلمان
کشور
1865-1984
ISSN
1865-1992
e-ISSN
2001 و 2009 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

International Review on Public and Nonprofit Marketing، یک مجله علمی بین المللی، مقالات و گزارش های موردی به زبان انگلیسی را در زمینه بازاریابی عمومی و غیرانتفاعی و رشته های مرتبط نزدیک منتشر می کند. بررسی پایان نامه دکتری مرتبط و نقد کتاب نیز پذیرفته می شود.
هدف اصلی این مرور، ترویج مطالعه موضوعات بازاریابی از منظر بین رشته‌ای و ایجاد یک انجمن برای محققان علاقه‌مند به بررسی این موضوعات از دیدگاه‌های عملی و نظری است. ایجاد یک واژگان مشترک برای بحث در مورد روش ها، رویه ها، نتایج و تجربیات، تبادل نظر بین شرکت کنندگان با پیشینه های مختلف را بهبود می بخشد.
برای دسترسی به جامعه متنوعی از دانشگاهیان و متخصصان، مرور فقط مقالاتی را می پذیرد که دقت علمی دقیق و وضوح توضیحی عالی را نشان دهند. کیفیت علمی درجه یک توسط هیئت تحریریه بزرگ متشکل از کارشناسان معتبر بین المللی از موسسات معتبر دانشگاهی و تحقیقاتی تضمین می شود. مقالات ارسال شده برای چاپ از طریق یک فرآیند داوری دوسوکور ارزیابی می شوند. نسخ خطی نباید بیش از 20 صفحه (450 کلمه در هر صفحه) باشد. این محدودیت صفحه شامل تمام شکل ها، جداول، پیوست ها و مراجع می باشد.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید