تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Studies In Sociology Of Education



International Studies In Sociology Of Education

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0962-0214
ISSN
1747-5066
e-ISSN
1991 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Studies in Sociology of Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2019 Citescore: 1.1- مقادیر از Scopus ISSE در فهرست استنادی منابع نوظهور تامسون رویترز فهرست شده است مطالعات بین المللی در جامعه شناسی آموزش یک مجله بین المللی با کیفیت بالا و آینده نگر است. این مجله که در سال 1990 تأسیس شد، به یک مجله پیشرو در این رشته در سطح بین المللی تبدیل شده است. هدف این مجله:  انتشار مقالات اصلی با اهمیت بین‌المللی است که تحقیقات خلاقانه، دقیق و دیدگاه‌های انتقادی را در جامعه‌شناسی آموزش ارائه می‌کند. رهبری تفکر انتقادی، نوآورانه و انعکاسی، به عنوان یک کاتالیزور برای تحقیقات آینده، سیاست و عمل در این زمینه. بحث‌های جدید و نوظهور در مورد مسائل آموزشی مورد علاقه جامعه‌شناختی و همچنین پیشبرد بحث‌های طولانی مدت را برجسته کنید. ارتباط بین زمینه های محلی، منطقه ای و بین المللی در مطالعه جامعه شناسی آموزش ایجاد کنید. پیش زمینه مسائل اجتماعی و سیاسی، منابع نظری غیر مسلط، و بحث های بین فرهنگی در حوزه بین المللی جامعه شناسی آموزش و پرورش به حاشیه رانده شد. تشویق به مشارکت و مشارکت انتقادی دانشمندان از سراسر جهان و در تمام مراحل توسعه شغلی. Scope of Journal Studies International Studies in Sociology of Education سالانه چهار بار به زبان انگلیسی منتشر می شود و دامنه جهانی دارد. این مجله به بحث های جامعه شناختی تاریخی و معاصر در آموزش می پردازد که برای مخاطبان بین المللی قابل توجه است. این مجله از کارهای بین رشته ای که نظریه و دیدگاه های جامعه شناختی نقش اساسی دارند استقبال می کند. نسخه های خطی تجربی و غیر تجربی هر دو مورد استقبال قرار می گیرند. دامنه این مجله به آموزش رسمی و غیررسمی و نقش آموزش در دوره زندگی گسترش می یابد. نویسندگان تشویق می شوند تا آثار خود را در رابطه با شماره های قبلی ISSE و همچنین حوزه گسترده تر جامعه شناسی آموزش قرار دهند. مسائل ویژه ویراستاران از سؤالات مربوط به موضوعات ویژه آینده و همچنین سفارش موضوعات ویژه به صورت گاه به گاه استقبال می کنند. لطفاً برای جزئیات بیشتر به صفحه شماره های ویژه مجله مراجعه کنید. خط مشی بررسی همتایان همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری توسط حداقل دو داور ناشناس تحت بررسی دقیق همتایان قرار می گیرند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید