نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Studies In Sociology Of Education
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0962-0214 | ISSN |
1747-5066 | e-ISSN |
1991 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Studies in Sociology of Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2019 Citescore: 1.1- مقادیر از Scopus ISSE در فهرست استنادی منابع نوظهور تامسون رویترز فهرست شده است مطالعات بین المللی در جامعه شناسی آموزش یک مجله بین المللی با کیفیت بالا و آینده نگر است. این مجله که در سال 1990 تأسیس شد، به یک مجله پیشرو در این رشته در سطح بین المللی تبدیل شده است. هدف این مجله: انتشار مقالات اصلی با اهمیت بینالمللی است که تحقیقات خلاقانه، دقیق و دیدگاههای انتقادی را در جامعهشناسی آموزش ارائه میکند. رهبری تفکر انتقادی، نوآورانه و انعکاسی، به عنوان یک کاتالیزور برای تحقیقات آینده، سیاست و عمل در این زمینه. بحثهای جدید و نوظهور در مورد مسائل آموزشی مورد علاقه جامعهشناختی و همچنین پیشبرد بحثهای طولانی مدت را برجسته کنید. ارتباط بین زمینه های محلی، منطقه ای و بین المللی در مطالعه جامعه شناسی آموزش ایجاد کنید. پیش زمینه مسائل اجتماعی و سیاسی، منابع نظری غیر مسلط، و بحث های بین فرهنگی در حوزه بین المللی جامعه شناسی آموزش و پرورش به حاشیه رانده شد. تشویق به مشارکت و مشارکت انتقادی دانشمندان از سراسر جهان و در تمام مراحل توسعه شغلی. Scope of Journal Studies International Studies in Sociology of Education سالانه چهار بار به زبان انگلیسی منتشر می شود و دامنه جهانی دارد. این مجله به بحث های جامعه شناختی تاریخی و معاصر در آموزش می پردازد که برای مخاطبان بین المللی قابل توجه است. این مجله از کارهای بین رشته ای که نظریه و دیدگاه های جامعه شناختی نقش اساسی دارند استقبال می کند. نسخه های خطی تجربی و غیر تجربی هر دو مورد استقبال قرار می گیرند. دامنه این مجله به آموزش رسمی و غیررسمی و نقش آموزش در دوره زندگی گسترش می یابد. نویسندگان تشویق می شوند تا آثار خود را در رابطه با شماره های قبلی ISSE و همچنین حوزه گسترده تر جامعه شناسی آموزش قرار دهند. مسائل ویژه ویراستاران از سؤالات مربوط به موضوعات ویژه آینده و همچنین سفارش موضوعات ویژه به صورت گاه به گاه استقبال می کنند. لطفاً برای جزئیات بیشتر به صفحه شماره های ویژه مجله مراجعه کنید. خط مشی بررسی همتایان همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری توسط حداقل دو داور ناشناس تحت بررسی دقیق همتایان قرار می گیرند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.