تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد تیر ۱۴۰۲
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Itl-international Journal Of Applied Linguistics


بلژیک
کشور
0019-0829
ISSN
1783-1490
e-ISSN
2011 تا 2012 و 2014 تا کنون
مدت فعالیت
Peeters Publishers
ناشر
benjamins.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه مجلات JCR ذکر نشده است و در این لیست موجود نیست. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام ITL - International Journal of Applied Linguistics (Belgium) ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

ITL - International Journal of Applied Linguistics یک مجله داوری است که به مطالعات در زمینه فراگیری زبان در یک جامعه چند زبانه اختصاص دارد. به ویژه علاقه مند به دست نوشته هایی است که در مورد مطالعاتی گزارش می دهند که رویکردی چند رشته ای را برای تحقیق در مورد اکتساب زبان دوم/خارجی هر زبان، آموزش زبان مادری، زبان شناسی آموزشی، یادگیری زبان به کمک رایانه، تحقیقات مبتنی بر کلاس درس، خط مشی زبان، و ارزیابی زبان به کار می برند. . ITL از دست نوشته هایی استقبال می کند که به طور انتقادی پیامدهای آموزشی یا سیاستی نتایج تحقیقات را مورد بحث قرار می دهند. این مجله گزارش هایی از مطالعات تجربی، مقالات موضع انتقادی و مقالات نظری پیشگامانه را منتشر می کند. هر جلد همچنین حاوی نقد کتاب است.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید