تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Jmm-international Journal On Media Management



Jmm-international Journal On Media Management

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1424-1277
ISSN
1424-1250
e-ISSN
2009 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام JMM International Journal on Media Management ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

از اینجا به صفحه فیس بوک ژورنال بین المللی در مدیریت رسانه مراجعه کنید و طرفدار آن شوید! مجله بین المللی مدیریت رسانه، یک بررسی جهانی از زمینه های مدیریت رسانه و مخابرات، با تاکید زیادی بر مسائل مدیریتی ارائه می دهد. هدف این مجله ارائه تحلیلی دقیق از ساختارهای جدید صنعت، اشکال سازمانی و شایستگی های حیاتی در محیط رسانه ای در حال تغییر است. این مجله به عنوان یک انجمن برای بحث عمل می کند و چهره های دانشگاهی و صنعت را گرد هم می آورد تا انتقال از رسانه های "کلاسیک" به "جدید" را بررسی کنند و عواملی را که موفقیت سازمانی و اقتصادی را در یک محیط به سرعت در حال تغییر و همگرایی تعیین می کنند، شناسایی کنند. مجله بین المللی مدیریت رسانه طیف گسترده و غنی از موضوعات مرتبط با رسانه را در بر می گیرد و بر تغییرات در این زمینه که ناشی از تحولات فنی سریع و همگرایی در صنعت رسانه و ارتباطات است، تمرکز دارد. خوانندگان: دانشگاهیان، پژوهشگران، دانشجویان و مدیران علاقه مند به جنبه های مدیریت رسانه. سیاست گذاران در تمامی بخش های صنعت رسانه خط‌مشی بررسی همتایان: همه مقالات مروری در این مجله تحت غربالگری سرمقاله و بررسی دوسوکور همتایان قرار گرفته‌اند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید