نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal For Multicultural Education
انگلستان | کشور |
2053-535X | ISSN |
2053-535X | e-ISSN |
2014 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
مشخصات ثبت شده این مجله در پایگاه Scopus با پایگاه ISI متفاوت است. | |
2053-5368 | (ثبت شده در اسکوپوس) p-ISSN |
2053-535X | (ثبت شده در اسکوپوس) e-ISSN |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal for Multicultural Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله آموزش چندفرهنگی یک مجله دوسوکور با بررسی همتایان است. در فصلنامه منتشر می شود، اهداف سرمقاله و پوشش بر روی موارد زیر متمرکز می شود: ترویج تحقیق در مدیریت آموزش چند فرهنگی، درک آموزش چند فرهنگی در زمینه برابری معلم و یادگیرنده و توانمندسازی فراگیران برای همکاری موثرتر در بین خطوط قومی، فرهنگی و زبانی.
موضوعات تحت پوشش عبارتند از:
-آموزش بین فرهنگی-
آموزش فراگیر-
آموزش شهری-
تنوع در آموزش
قومیت در آموزش
جنسیت و تحصیلات -
معلولیت و تحصیل -
فناوری و آموزش چندفرهنگی
این مجله از نظر پوشش بین المللی است و مقالات اصیل، نظری و کاربردی را توسط دانشمندان برجسته، مشاوران متخصص و متخصصان محترم منتشر می کند.