تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal For Multicultural Education


انگلستان
کشور
2053-535X
ISSN
2053-535X
e-ISSN
2014 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emeraldgrouppublishing.com
سایت مجله
مشخصات ثبت شده این مجله در پایگاه Scopus با پایگاه ISI متفاوت است.
2053-5368
(ثبت شده در اسکوپوس) p-ISSN
2053-535X
(ثبت شده در اسکوپوس) e-ISSN

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal for Multicultural Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله آموزش چندفرهنگی یک مجله دوسوکور با بررسی همتایان است. در فصلنامه منتشر می شود، اهداف سرمقاله و پوشش بر روی موارد زیر متمرکز می شود: ترویج تحقیق در مدیریت آموزش چند فرهنگی، درک آموزش چند فرهنگی در زمینه برابری معلم و یادگیرنده و توانمندسازی فراگیران برای همکاری موثرتر در بین خطوط قومی، فرهنگی و زبانی.

موضوعات تحت پوشش عبارتند از:

-آموزش بین فرهنگی-
آموزش فراگیر-
آموزش شهری-
تنوع در آموزش
قومیت در آموزش
جنسیت و تحصیلات -
معلولیت و تحصیل -
فناوری و آموزش چندفرهنگی
این مجله از نظر پوشش بین المللی است و مقالات اصیل، نظری و کاربردی را توسط دانشمندان برجسته، مشاوران متخصص و متخصصان محترم منتشر می کند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید