تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Fur Mathematik-didaktik



Journal Fur Mathematik-didaktik

آلمان
کشور
0173-5322
ISSN
1869-2699
e-ISSN
1980 تا 1995 و 1997 تا 2002 و 2004 تا 2005 و 2007 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

اهداف "ژورنال برای آموزش ریاضیات" (JMD) مقالات اصلی را از تمام زمینه های تحقیق و توسعه آموزشی ریاضیات منتشر می کند. متون ارسالی عموماً توسط سه داور متخصص ناشناس که توسط هیئت تحریریه JMD تعیین شده اند ارزیابی می شوند. هیئت تحریریه بر اساس نظر کارشناسی و صلاحیت حرفه ای خود در مورد رویه بعدی (مانند رد، تغییرات احتمالی و/یا چاپ متن در JMD) تصمیم می گیرد. JMD برای کارهای تحقیقاتی از رشته‌های مرتبط (مانند آموزش، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی یا فلسفه) و رشته‌های مرتبط (مانند تعلیمات فیزیک یا آموزش زبان) آزاد است، مشروط بر اینکه مشارکت‌ها بر یادگیری و آموزش ریاضیات متمرکز شوند. ارگان رسمی انجمن آموزش ریاضیات (GDM). اهداف و دامنه مقالات ارسالی به صورت ناشناس توسط سه کارشناس که توسط سردبیر مجلات منصوب می شوند بررسی خواهند شد. JMD برای تحقیق در رشته های مرتبط (مانند آموزش، روانشناسی، یا آموزش علوم) آزاد است، مشروط بر اینکه حوزه اصلی مقاله همچنان یادگیری و آموزش ریاضیات باشد. JMD مجله رسمی GDM – Gesellschaft für Didaktik der است. ریاضیات (انجمن تعلیمی ریاضیات).

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید