تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Adventure Education And Outdoor Learning



Journal Of Adventure Education And Outdoor Learning

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1472-9679
ISSN
1754-0402
e-ISSN
2010 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Adventure Education and Outdoor Learning ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2017 Citescore 1.51 - مقادیر از Scopus The Journal of Adventure Education & Outdoor Learning یک نشریه رسمی مؤسسه برای یادگیری در فضای باز است. هدف اصلی مجله ارائه یک نقطه مرکزی و مرجع برای انتشار و انتشار تحقیقات و تحقیقات در مورد ماجراجویی و فضای باز به عنوان رسانه ای برای یادگیری و همچنین تفریح ​​است. هدف این مجله ترویج گفتگو، تحقیق، تفکر، آموزش و تمرین از دیدگاه‌های انتقادی در زمینه‌های آموزش ماجراجویی و یادگیری در فضای باز است. در نظر دارد مقالات مرتبط با مسائل اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اخلاقی و زیست محیطی را در زمینه مطالعات بیرونی منتشر کند. "یادگیری در فضای باز" یک اصطلاح گسترده است که شامل: بازی در فضای باز در سال های اولیه، پروژه های زمین مدرسه، آموزش محیطی، فعالیت های تفریحی و ماجراجویی، برنامه های توسعه فردی و اجتماعی، اعزامی ها، تیم سازی، آموزش رهبری، توسعه مدیریت، آموزش برای پایداری است. ، ماجراجویی درمانی «آموزش ماجراجویی» به پیامدهای آموزشی فعالیت‌هایی اشاره دارد که به نظر می‌رسد دارای عناصر خطر شخصی، اجتماعی یا روانی هستند. از مقالاتی که در مورد تحقیقات با علاقه بین المللی گسترده گزارش می دهند، به ویژه مقالاتی که با دیدگاه های انتقادی، نظری و روش شناختی درگیر هستند، استقبال می شود. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۴

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید