نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Adventure Education And Outdoor Learning
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1472-9679 | ISSN |
1754-0402 | e-ISSN |
2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Adventure Education and Outdoor Learning ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2017 Citescore 1.51 - مقادیر از Scopus The Journal of Adventure Education & Outdoor Learning یک نشریه رسمی مؤسسه برای یادگیری در فضای باز است. هدف اصلی مجله ارائه یک نقطه مرکزی و مرجع برای انتشار و انتشار تحقیقات و تحقیقات در مورد ماجراجویی و فضای باز به عنوان رسانه ای برای یادگیری و همچنین تفریح است. هدف این مجله ترویج گفتگو، تحقیق، تفکر، آموزش و تمرین از دیدگاههای انتقادی در زمینههای آموزش ماجراجویی و یادگیری در فضای باز است. در نظر دارد مقالات مرتبط با مسائل اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اخلاقی و زیست محیطی را در زمینه مطالعات بیرونی منتشر کند. "یادگیری در فضای باز" یک اصطلاح گسترده است که شامل: بازی در فضای باز در سال های اولیه، پروژه های زمین مدرسه، آموزش محیطی، فعالیت های تفریحی و ماجراجویی، برنامه های توسعه فردی و اجتماعی، اعزامی ها، تیم سازی، آموزش رهبری، توسعه مدیریت، آموزش برای پایداری است. ، ماجراجویی درمانی «آموزش ماجراجویی» به پیامدهای آموزشی فعالیتهایی اشاره دارد که به نظر میرسد دارای عناصر خطر شخصی، اجتماعی یا روانی هستند. از مقالاتی که در مورد تحقیقات با علاقه بین المللی گسترده گزارش می دهند، به ویژه مقالاتی که با دیدگاه های انتقادی، نظری و روش شناختی درگیر هستند، استقبال می شود. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.