تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Applied Journalism & Media Studies


انگلستان
کشور
2001-0818
ISSN
2049-9531
e-ISSN
2018 تا کنون
مدت فعالیت
Intellect Ltd.
ناشر
www.intellectbooks.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Applied Journalism and Media Studies ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله Journal of Applied Journalism & Media Studies با هدف پر کردن شکاف بین تحقیقات رسانه و ارتباطات و بازیگرانی که در تولید رسانه‌ای مانند پخش‌کننده‌ها، روزنامه‌ها، رادیو، رسانه‌های مبتنی بر اینترنت و غیره می‌گویند، پل بزند. این مجله به تحقیقات کاربردی اختصاص دارد زاویه‌ای که در آن پیوند روشنی بین نظریه‌های رایج و پارادایم‌هایی که دانشمندان رسانه و ارتباطات با آن کار می‌کنند و دنیای واقعی که در آن فعالیت‌های رسانه‌ای و ارتباطی صورت می‌گیرد، ایجاد می‌شود. به مسائل و شیوه های مربوط به خروجی و سازماندهی رسانه ها در عصر دیجیتالی ما می پردازد. این مجله با داوری دوسوکور تمرکز و علاقه خاصی به مسائل و عملکردهای معاصر شرکت های رسانه ای دارد، زیرا آنها توسط بازیگران روزنامه نگار، مدیران اجرایی، ناشران و صاحبان آنها و غیره تجربه می شوند. علاوه بر ارسال های علمی، ویراستاران علاقه مند به مقالاتی هستند که توسط بازیگران رسانه ای با تمرکز بر موضوعاتی از جمله فعالیت ها، مشکلات، استراتژی ها، دستورالعمل ها، مسائل مدیریتی و سرمقاله، سازمان، کدهای اخلاقی، پوشش، توزیع، بازاریابی، مدیریت مطالب تولید شده توسط کاربر، نوشته شده است. و غیره. این مجله اولین نشریه علمی است که در انتشار مطالب توسط بازیگران رسانه توجه لازم را به عمل می آورد. شاغلین، برای اولین بار، مقالات خود را در کنار مقالات دانشگاهی در صفحات همان مجله چاپ خواهند کرد. هدف اصلی این مجله آزمایش و به کارگیری تئوری های رسانه و ارتباطات در امور روزمره رسانه ها برای کمک به مدیران، سردبیران و روزنامه نگاران در حل مسائلی است که با آنها مواجه هستند. به تحقیقات و مطالعاتی علاقه مند است که به بازیگران رسانه، روزنامه نگاران، مالکان و ناشران کمک می کند تا بازده خود را بهبود بخشند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید