نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Applied Journalism & Media Studies
انگلستان | کشور |
2001-0818 | ISSN |
2049-9531 | e-ISSN |
2018 تا کنون | مدت فعالیت |
Intellect Ltd. | ناشر |
www.intellectbooks.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Applied Journalism and Media Studies ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله Journal of Applied Journalism & Media Studies با هدف پر کردن شکاف بین تحقیقات رسانه و ارتباطات و بازیگرانی که در تولید رسانهای مانند پخشکنندهها، روزنامهها، رادیو، رسانههای مبتنی بر اینترنت و غیره میگویند، پل بزند. این مجله به تحقیقات کاربردی اختصاص دارد زاویهای که در آن پیوند روشنی بین نظریههای رایج و پارادایمهایی که دانشمندان رسانه و ارتباطات با آن کار میکنند و دنیای واقعی که در آن فعالیتهای رسانهای و ارتباطی صورت میگیرد، ایجاد میشود. به مسائل و شیوه های مربوط به خروجی و سازماندهی رسانه ها در عصر دیجیتالی ما می پردازد. این مجله با داوری دوسوکور تمرکز و علاقه خاصی به مسائل و عملکردهای معاصر شرکت های رسانه ای دارد، زیرا آنها توسط بازیگران روزنامه نگار، مدیران اجرایی، ناشران و صاحبان آنها و غیره تجربه می شوند. علاوه بر ارسال های علمی، ویراستاران علاقه مند به مقالاتی هستند که توسط بازیگران رسانه ای با تمرکز بر موضوعاتی از جمله فعالیت ها، مشکلات، استراتژی ها، دستورالعمل ها، مسائل مدیریتی و سرمقاله، سازمان، کدهای اخلاقی، پوشش، توزیع، بازاریابی، مدیریت مطالب تولید شده توسط کاربر، نوشته شده است. و غیره. این مجله اولین نشریه علمی است که در انتشار مطالب توسط بازیگران رسانه توجه لازم را به عمل می آورد. شاغلین، برای اولین بار، مقالات خود را در کنار مقالات دانشگاهی در صفحات همان مجله چاپ خواهند کرد. هدف اصلی این مجله آزمایش و به کارگیری تئوری های رسانه و ارتباطات در امور روزمره رسانه ها برای کمک به مدیران، سردبیران و روزنامه نگاران در حل مسائلی است که با آنها مواجه هستند. به تحقیقات و مطالعاتی علاقه مند است که به بازیگران رسانه، روزنامه نگاران، مالکان و ناشران کمک می کند تا بازده خود را بهبود بخشند.