نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Applied School Psychology
آمریکا | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1537-7903 | ISSN |
1537-7911 | e-ISSN |
2002 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Applied School Psychology ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
اهداف و دامنه. مجله روانشناسی مدرسه کاربردی، به عنوان مجله رسمی هیئت آمریکایی روانشناسی مدرسه، به مطالب علمی منتشر شده علاقه مند است که به توسعه و حفظ عملکرد روانشناسی مدرسه در بالاترین سطح آن کمک می کند. در نتیجه، هر ارسالی باید مبتنی بر پشتیبانی نظری یا تجربی محکم باشد و اطلاعات استفاده در محیطهای مدرسه کاربردی، سیستمهای آموزشی مرتبط، یا مکانهای اجتماعی را که ممکن است روانشناسان مدرسه در آنجا کار کنند، منتقل کند. بنابراین، نسخههای خطی مناسب برای انتشار در مجله، کاربردهای روانشناختی مربوط به دانشآموزان، گروههای دانشآموزی، معلمان، والدین یا مدیران مربوط به روانشناسان مدرسه را منعکس میکنند. مفاهیم تمرینی باید به صراحت در هر دستنوشته بیان شود. این مجله همچنین در طول زمان به دنبال راههای جدید و خلاقانه برای انتشار اطلاعات در مورد عملکرد صحیح و تجربی روانشناسی مدرسه است. در نتیجه، خوانندگان تشویق میشوند تا پیشرفتهای مربوط به دستورالعملهای ارسال را برای گزینههای ارسال نسخه خطی آینده دنبال کنند. در حال حاضر، سه گزینه برای ارسال نسخههای خطی سنتی (یعنی مطالعات موردی، ارائه خدمات و علم به عمل) در دسترس است. برای اطلاع از جزئیات این سه گزینه، علاقه مندان به "اعلامیه سردبیر ورودی: رسیدگی به نیاز روانشناسی مدرسه به بورس تحصیلی دقیق با ارزش کاربردی" (جلد 25، شماره 1، ص 1-4) مراجعه می کنند. علاوه بر این، نویسندگانی که قصد ارسال نسخه خطی جایگزین را دارند، تشویق میشوند تا قبل از شروع ارسال، با سردبیر تماس بگیرند تا درباره امکانپذیری انتشار بحث کنند. خط مشی نقد و بررسی همتایان: همه مقالات منتشر شده در این مجله تحت غربالگری سرمقاله و بررسی دوسوکور ناشناس قرار گرفته اند. دفتر انتشارات: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.