تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Applied School Psychology



Journal Of Applied School Psychology

آمریکا
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1537-7903
ISSN
1537-7911
e-ISSN
2002 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

اهداف و دامنه. مجله روانشناسی مدرسه کاربردی، به عنوان مجله رسمی هیئت آمریکایی روانشناسی مدرسه، به مطالب علمی منتشر شده علاقه مند است که به توسعه و حفظ عملکرد روانشناسی مدرسه در بالاترین سطح آن کمک می کند. در نتیجه، هر ارسالی باید مبتنی بر پشتیبانی نظری یا تجربی محکم باشد و اطلاعات استفاده در محیط‌های مدرسه کاربردی، سیستم‌های آموزشی مرتبط، یا مکان‌های اجتماعی را که ممکن است روانشناسان مدرسه در آنجا کار کنند، منتقل کند. بنابراین، نسخه‌های خطی مناسب برای انتشار در مجله، کاربردهای روان‌شناختی مربوط به دانش‌آموزان، گروه‌های دانش‌آموزی، معلمان، والدین یا مدیران مربوط به روان‌شناسان مدرسه را منعکس می‌کنند. مفاهیم تمرینی باید به صراحت در هر دستنوشته بیان شود. این مجله همچنین در طول زمان به دنبال راه‌های جدید و خلاقانه برای انتشار اطلاعات در مورد عملکرد صحیح و تجربی روان‌شناسی مدرسه است. در نتیجه، خوانندگان تشویق می‌شوند تا پیشرفت‌های مربوط به دستورالعمل‌های ارسال را برای گزینه‌های ارسال نسخه خطی آینده دنبال کنند. در حال حاضر، سه گزینه برای ارسال نسخه‌های خطی سنتی (یعنی مطالعات موردی، ارائه خدمات و علم به عمل) در دسترس است. برای اطلاع از جزئیات این سه گزینه، علاقه مندان به "اعلامیه سردبیر ورودی: رسیدگی به نیاز روانشناسی مدرسه به بورس تحصیلی دقیق با ارزش کاربردی" (جلد 25، شماره 1، ص 1-4) مراجعه می کنند. علاوه بر این، نویسندگانی که قصد ارسال نسخه خطی جایگزین را دارند، تشویق می‌شوند تا قبل از شروع ارسال، با سردبیر تماس بگیرند تا درباره امکان‌پذیری انتشار بحث کنند. خط مشی نقد و بررسی همتایان: همه مقالات منتشر شده در این مجله تحت غربالگری سرمقاله و بررسی دوسوکور ناشناس قرار گرفته اند. دفتر انتشارات: Taylor & Francis, Inc.,  530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید