| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal Of Cognitive Education And Psychology
| آمریکا | کشور |
| 1945-8959 | ISSN |
| 1810-7621 | e-ISSN |
| 2017 تا کنون | مدت فعالیت |
| Springer Publishing Company | ناشر |
| www.springerpub.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Cognitive Education and Psychology ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
تحقیقات در مورد مکانیسمهای شناخت انسان منجر به درک عمیقتر از چگونگی تأثیر فرآیندهای تفکر، حل مسئله، توجه، ادراک و حافظه بر یادگیری میشود و به استراتژیهای مؤثری برای تقویت یادگیری در محیطهای آموزشی از قبل از K تا بزرگسالان منجر شده است. محیط های آموزشی مجله آموزش شناختی و روانشناسی (JCEP) مقالات عمیقی را در مورد تئوری و تحقیقات تجربی و همچنین عملکرد فعلی و اثربخشی ارزیابی شناختی، توانبخشی شناختی، آموزش شناختی و روانشناسی در سراسر جهان ارائه می دهد. خوانندگان عبارتند از کسانی که در آموزش، روانشناسی شناختی، آموزش ویژه، آموزش بزرگسالان، روانشناسی آموزشی، روانشناسی مدرسه، گفتار و زبان، و سیاست عمومی هستند.