نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Cognitive Education And Psychology
آمریکا | کشور |
1945-8959 | ISSN |
1810-7621 | e-ISSN |
2017 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Publishing Company | ناشر |
www.springerpub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
تحقیقات در مورد مکانیسمهای شناخت انسان منجر به درک عمیقتر از چگونگی تأثیر فرآیندهای تفکر، حل مسئله، توجه، ادراک و حافظه بر یادگیری میشود و به استراتژیهای مؤثری برای تقویت یادگیری در محیطهای آموزشی از قبل از K تا بزرگسالان منجر شده است. محیط های آموزشی مجله آموزش شناختی و روانشناسی (JCEP) مقالات عمیقی را در مورد تئوری و تحقیقات تجربی و همچنین عملکرد فعلی و اثربخشی ارزیابی شناختی، توانبخشی شناختی، آموزش شناختی و روانشناسی در سراسر جهان ارائه می دهد. خوانندگان عبارتند از کسانی که در آموزش، روانشناسی شناختی، آموزش ویژه، آموزش بزرگسالان، روانشناسی آموزشی، روانشناسی مدرسه، گفتار و زبان، و سیاست عمومی هستند.