تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Cognitive Education And Psychology


آمریکا
کشور
1945-8959
ISSN
1810-7621
e-ISSN
2017 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Publishing Company
ناشر
www.springerpub.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

تحقیقات در مورد مکانیسم‌های شناخت انسان منجر به درک عمیق‌تر از چگونگی تأثیر فرآیندهای تفکر، حل مسئله، توجه، ادراک و حافظه بر یادگیری می‌شود و به استراتژی‌های مؤثری برای تقویت یادگیری در محیط‌های آموزشی از قبل از K تا بزرگسالان منجر شده است. محیط های آموزشی مجله آموزش شناختی و روانشناسی (JCEP) مقالات عمیقی را در مورد تئوری و تحقیقات تجربی و همچنین عملکرد فعلی و اثربخشی ارزیابی شناختی، توانبخشی شناختی، آموزش شناختی و روانشناسی در سراسر جهان ارائه می دهد. خوانندگان عبارتند از کسانی که در آموزش، روانشناسی شناختی، آموزش ویژه، آموزش بزرگسالان، روانشناسی آموزشی، روانشناسی مدرسه، گفتار و زبان، و سیاست عمومی هستند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید