نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Community Practice
آمریکا | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1070-5422 | ISSN |
1543-3706 | e-ISSN |
1994 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Community Practice ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
به انجمن سازماندهی اجتماعی و مدیریت اجتماعی ACOSA بپیوندید - برای فرم عضویت 2013 اینجا را کلیک کنید. اعضای ACOSA مجله تمرینات جامعه را به عنوان مزیت عضویت دریافت می کنند. مجله تمرین جامعه یک مجله بین رشته ای است که در رفاه اجتماعی است. این ژورنال یک انجمن برای فعالیت های اجتماعی، از جمله سازماندهی جامعه، برنامه ریزی، مدیریت اجتماعی، توسعه سازمانی، توسعه جامعه، اقدام اجتماعی، و تغییرات اجتماعی فراهم می کند. این مجله به پیشرفت دانش مرتبط با رشتههای متعدد، از جمله مددکاری اجتماعی و علوم اجتماعی، برنامهریزی شهری، توسعه اجتماعی و اقتصادی، سازماندهی جامعه، تجزیه و تحلیل سیاست، جامعهشناسی شهری و روستایی، سلامت جامعه، مدیریت دولتی و مدیریت غیرانتفاعی کمک میکند. این مجله به عنوان انجمنی برای نویسندگان و منبعی برای خوانندگان، سهم ارزشمندی در تمرین در محیطهای جامعه از مفهومسازی تا اجرا و ارزیابی دارد. ژورنال تمرینات اجتماعی موضوعات معاصر و نوظهور را بیان می کند، جهت گیری در مورد چگونگی تفکر در مورد مشکلات اجتماعی، توسعه رویکردهای نوآورانه برای مقابله با آنها، و تشریح راه هایی برای اجرای این مفاهیم و رویکردها در محیط های کلاس درس، تحقیق و عمل. به عنوان تنها مجله ای که بر روی عملکرد جامعه تمرکز دارد، تحقیقات، تئوری، عمل و استراتژی های برنامه درسی را برای طیف کامل کار با جوامع و سازمان ها پوشش می دهد. این مجله بینرشتهای منحصربهفرد دستنوشتههایی را با استفاده از طیف وسیعی از روشهای تحقیق منتشر میکند، از جمله: مطالعات موردی مطالعات تاریخی مشارکتی و/یا اقدام پژوهی ارزیابی برنامههای تحقیقاتی کیفی، روشهای کمی یا ترکیبی نظریه و توسعه مدل. دستنوشتههای پژوهشی، از میدان، از کلاس درس و نوآوریها در تحقیقات جامعه. تمام دست نوشته های ارسال شده به مجله باید منعکس کننده اصالت، صحت مفهومی و تجربی باشند و در زمینه ادبیات به خوبی استدلال شده باشند. تمام دست نوشته های ارسال شده به مجله تحت بررسی کورکورانه همتایان قرار می گیرند. تمام طولهای دستنوشته شناساییشده در زیر شامل صفحه عنوان، چکیده، متن دستنوشته، مراجع، و جداول/شکلها میشود. دست نوشته هایی که از دستورالعمل های ارسال ما پیروی نمی کنند به نویسندگان بازگردانده می شود. لطفاً با راهنمای ما در مورد کلمات کلیدی اینجا مشورت کنید. «دستنوشتههای پژوهشی اصلی تمامقد» مقالاتی هستند که تحقیقات کاملاً توسعهیافته، نظری و/یا تجربی دقیق را در یکی از حوزههای موضوعی مورد علاقه مجله توصیف میکنند. مقاله باید سهم عمده ای در ادبیات در عمل جامعه داشته باشد. ارسالی نسخههای خطی پژوهشی اصلی نباید بیش از 25 صفحه باشد. در زمان ارسال، لطفاً کادر «نسخه خطی پژوهشی اصلی» را علامت بزنید که نوع ارسال مقاله را میپرسد. مقالههای «از میدان» باید شامل گزارشهایی از پروژههای امیدوارکننده، سازماندهی کمپینها، نوآوریها و برنامههای جدید مبتنی بر جامعه باشد که در مراحل اولیه اجرا هستند. هم مطالعات موردی و هم ارزیابی برنامه با استفاده از روش های مشارکتی مورد استقبال قرار می گیرد. موارد ارسالی به بخش "از میدان" نباید بیش از 15 صفحه باشد. در زمان ارسال، لطفاً کادر «از فیلد» را علامت بزنید که نوع ارسال دستنوشته را میخواهد. دستنوشتههای «از کلاس درس» بر نوآوریها در آموزش عمل جامعه تمرکز دارند. این بخش گزارش های مختصری از استراتژی های تدریس و نوآوری های برنامه درسی را ارائه می دهد. در حالت ایدهآل، این گزارشها شامل ارزیابی دقیق اثربخشی آنها میشود، اما ممکن است یک مطالعه موردی متفکرانه نیز باشد. مثالها ممکن است شامل نوآوریها در یادگیری خدماتی، تجزیه و تحلیل فعالیتهای کلاس درس، بررسی نگرشهای دانشآموزان، سازگاری با استفاده از فناوری، یا طراحی (شبه) تجربی آموزش جدید باشد. موارد ارسالی به بخش "از کلاس درس" نباید بیش از 15 صفحه باشد. در زمان ارسال، لطفاً کادر «از کلاس درس» را علامت بزنید که نوع ارسال دستنوشته را میخواهد. «نوآوریها در تحقیقات جامعه» بر روشهای تحقیقاتی پیشرفته، ارزیابی مداخلات و استراتژیهای بکار گرفته شده در این زمینه تمرکز خواهد کرد. مثالها ممکن است شامل تحلیل عاملی اکتشافی مقیاس جدیدی باشد که برای تحقیقات اجتماعی ایجاد شده است، ارزیابی برنامه با استفاده از روشهای مشارکتی به روشی جدید یا با شریک اجتماعی که معمولاً درگیر تحقیق نیست، معرفی اقدامات فضایی جدید برای جمعیت یا دادههای اداری. دستنوشتههای «نوآوریها در پژوهشهای اجتماعی» همچنان باید اصالت، صحت مفهومی و تجربی را منعکس کنند و در زمینه ادبیات به خوبی استدلال شوند. موارد ارسالی به بخش "نوآوری ها در تحقیقات جامعه" نباید بیش از 15 صفحه باشد. در زمان ارسال، لطفاً کادر «از کلاس درس» را علامت بزنید که نوع ارسال دستنوشته را میخواهد. ارسال نسخه های خطی مجله تمرین جامعه