تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Community Practice



Journal Of Community Practice

آمریکا
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1070-5422
ISSN
1543-3706
e-ISSN
1994 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

به انجمن سازمان‌دهی اجتماعی و مدیریت اجتماعی ACOSA بپیوندید - برای فرم عضویت 2013 اینجا را کلیک کنید. اعضای ACOSA مجله تمرینات جامعه را به عنوان مزیت عضویت دریافت می کنند. مجله تمرین جامعه یک مجله بین رشته ای است که در رفاه اجتماعی است. این ژورنال یک انجمن برای فعالیت های اجتماعی، از جمله سازماندهی جامعه، برنامه ریزی، مدیریت اجتماعی، توسعه سازمانی، توسعه جامعه، اقدام اجتماعی، و تغییرات اجتماعی فراهم می کند. این مجله به پیشرفت دانش مرتبط با رشته‌های متعدد، از جمله مددکاری اجتماعی و علوم اجتماعی، برنامه‌ریزی شهری، توسعه اجتماعی و اقتصادی، سازماندهی جامعه، تجزیه و تحلیل سیاست، جامعه‌شناسی شهری و روستایی، سلامت جامعه، مدیریت دولتی و مدیریت غیرانتفاعی کمک می‌کند. این مجله به عنوان انجمنی برای نویسندگان و منبعی برای خوانندگان، سهم ارزشمندی در تمرین در محیط‌های جامعه از مفهوم‌سازی تا اجرا و ارزیابی دارد. ژورنال تمرینات اجتماعی موضوعات معاصر و نوظهور را بیان می کند، جهت گیری در مورد چگونگی تفکر در مورد مشکلات اجتماعی، توسعه رویکردهای نوآورانه برای مقابله با آنها، و تشریح راه هایی برای اجرای این مفاهیم و رویکردها در محیط های کلاس درس، تحقیق و عمل. به عنوان تنها مجله ای که بر روی عملکرد جامعه تمرکز دارد، تحقیقات، تئوری، عمل و استراتژی های برنامه درسی را برای طیف کامل کار با جوامع و سازمان ها پوشش می دهد. این مجله بین‌رشته‌ای منحصربه‌فرد دست‌نوشته‌هایی را با استفاده از طیف وسیعی از روش‌های تحقیق منتشر می‌کند، از جمله: مطالعات موردی مطالعات تاریخی مشارکتی و/یا اقدام پژوهی ارزیابی برنامه‌های تحقیقاتی کیفی، روش‌های کمی یا ترکیبی نظریه و توسعه مدل. دست‌نوشته‌های پژوهشی، از میدان، از کلاس درس و نوآوری‌ها در تحقیقات جامعه. تمام دست نوشته های ارسال شده به مجله باید منعکس کننده اصالت، صحت مفهومی و تجربی باشند و در زمینه ادبیات به خوبی استدلال شده باشند. تمام دست نوشته های ارسال شده به مجله تحت بررسی کورکورانه همتایان قرار می گیرند. تمام طول‌های دست‌نوشته شناسایی‌شده در زیر شامل صفحه عنوان، چکیده، متن دست‌نوشته، مراجع، و جداول/شکل‌ها می‌شود. دست نوشته هایی که از دستورالعمل های ارسال ما پیروی نمی کنند به نویسندگان بازگردانده می شود. لطفاً با راهنمای ما در مورد کلمات کلیدی اینجا مشورت کنید. «دست‌نوشته‌های پژوهشی اصلی تمام‌قد» مقالاتی هستند که تحقیقات کاملاً توسعه‌یافته، نظری و/یا تجربی دقیق را در یکی از حوزه‌های موضوعی مورد علاقه مجله توصیف می‌کنند. مقاله باید سهم عمده ای در ادبیات در عمل جامعه داشته باشد. ارسالی نسخه‌های خطی پژوهشی اصلی نباید بیش از 25 صفحه باشد. در زمان ارسال، لطفاً کادر «نسخه خطی پژوهشی اصلی» را علامت بزنید که نوع ارسال مقاله را می‌پرسد. مقاله‌های «از میدان» باید شامل گزارش‌هایی از پروژه‌های امیدوارکننده، سازمان‌دهی کمپین‌ها، نوآوری‌ها و برنامه‌های جدید مبتنی بر جامعه باشد که در مراحل اولیه اجرا هستند. هم مطالعات موردی و هم ارزیابی برنامه با استفاده از روش های مشارکتی مورد استقبال قرار می گیرد. موارد ارسالی به بخش "از میدان" نباید بیش از 15 صفحه باشد. در زمان ارسال، لطفاً کادر «از فیلد» را علامت بزنید که نوع ارسال دست‌نوشته را می‌خواهد. دست‌نوشته‌های «از کلاس درس» بر نوآوری‌ها در آموزش عمل جامعه تمرکز دارند. این بخش گزارش های مختصری از استراتژی های تدریس و نوآوری های برنامه درسی را ارائه می دهد. در حالت ایده‌آل، این گزارش‌ها شامل ارزیابی دقیق اثربخشی آنها می‌شود، اما ممکن است یک مطالعه موردی متفکرانه نیز باشد. مثال‌ها ممکن است شامل نوآوری‌ها در یادگیری خدماتی، تجزیه و تحلیل فعالیت‌های کلاس درس، بررسی نگرش‌های دانش‌آموزان، سازگاری با استفاده از فناوری، یا طراحی (شبه) تجربی آموزش جدید باشد. موارد ارسالی به بخش "از کلاس درس" نباید بیش از 15 صفحه باشد. در زمان ارسال، لطفاً کادر «از کلاس درس» را علامت بزنید که نوع ارسال دست‌نوشته را می‌خواهد. «نوآوری‌ها در تحقیقات جامعه» بر روش‌های تحقیقاتی پیشرفته، ارزیابی مداخلات و استراتژی‌های بکار گرفته شده در این زمینه تمرکز خواهد کرد. مثال‌ها ممکن است شامل تحلیل عاملی اکتشافی مقیاس جدیدی باشد که برای تحقیقات اجتماعی ایجاد شده است، ارزیابی برنامه با استفاده از روش‌های مشارکتی به روشی جدید یا با شریک اجتماعی که معمولاً درگیر تحقیق نیست، معرفی اقدامات فضایی جدید برای جمعیت یا داده‌های اداری. دست‌نوشته‌های «نوآوری‌ها در پژوهش‌های اجتماعی» همچنان باید اصالت، صحت مفهومی و تجربی را منعکس کنند و در زمینه ادبیات به خوبی استدلال شوند. موارد ارسالی به بخش "نوآوری ها در تحقیقات جامعه" نباید بیش از 15 صفحه باشد. در زمان ارسال، لطفاً کادر «از کلاس درس» را علامت بزنید که نوع ارسال دست‌نوشته را می‌خواهد. ارسال نسخه های خطی مجله تمرین جامعه

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۴

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید