نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Computers In Education
آلمان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
2197-9987 | ISSN |
2197-9995 | e-ISSN |
2019 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
JCE یک انجمن بین رشته ای برای برقراری ارتباط بین دیدگاه ها بین محققان، پزشکان و سیاست گذاران در مورد تئوری ها و عملکردها در یادگیری پیشرفته فناوری است. هدف این مجله تأثیرگذاری بر شیوه های آموزشی و در نتیجه تغییر یادگیری است. این مجله تحقیقات و تجربیات به روز در زمینه فناوری های ارتباطی اطلاعات (ICT) در یادگیری و آموزش را منتشر می کند. نویسندگان تشویق می شوند مقالات مرتبط، اما نه محدود، به موضوعات مورد علاقه زیر را ارسال کنند: 1. نقاط حساس و مرزها - گزارش در مورد ابتکارات تحقیقاتی و سیاستی جاری و همچنین پروژه های تحقیقاتی کلیدی ملی یا بین المللی در زمینه ICT در آموزش. 2. آموزش و طراحی - مسائل نظری و روش شناختی مربوط به طراحی آموزشی، توسعه برنامه درسی، و نقش فناوری در تحول آموزشی، به ویژه موضوعاتی از دیدگاه های اجتماعی، فرهنگی، روانشناختی، شناختی و آموزشی. 3. یادگیری و فناوری - مسائل فناوری های یادگیری از دیدگاه نظری و آموزشی. به طور خاص، یادگیری همه جا حاضر، هوش انسانی و همچنین سایر فناوری های نوظهور در آموزش را پوشش می دهد. 4. رسانه و ابزار - الگوهای ارتباطات آموزشی و رسانه های آموزشی پیشرفته و همچنین ابزارهای آموزشی که شامل سیستم های مدیریت یادگیری، سیستم های یادگیری تعاملی، ابزارهای بصری دانش، ابزارهای آموزش تفکر و همچنین واقعیت مجازی آموزشی می شود. سیستم ها و بازی های آموزشی.5. بررسی های آکادمیک - بررسی آثار و انتشارات مهم در زمینه ICT در آموزش.