تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد تیر ۱۴۰۲
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Journal Of Computers In Education



Journal Of Computers In Education

آلمان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
2197-9987
ISSN
2197-9995
e-ISSN
2019 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Computers in Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

JCE یک انجمن بین رشته ای برای برقراری ارتباط بین دیدگاه ها بین محققان، پزشکان و سیاست گذاران در مورد تئوری ها و عملکردها در یادگیری پیشرفته فناوری است. هدف این مجله تأثیرگذاری بر شیوه های آموزشی و در نتیجه تغییر یادگیری است. این مجله تحقیقات و تجربیات به روز در زمینه فناوری های ارتباطی اطلاعات (ICT) در یادگیری و آموزش را منتشر می کند. نویسندگان تشویق می شوند مقالات مرتبط، اما نه محدود، به موضوعات مورد علاقه زیر را ارسال کنند: 1. نقاط حساس و مرزها - گزارش در مورد ابتکارات تحقیقاتی و سیاستی جاری و همچنین پروژه های تحقیقاتی کلیدی ملی یا بین المللی در زمینه ICT در آموزش. 2. آموزش و طراحی - مسائل نظری و روش شناختی مربوط به طراحی آموزشی، توسعه برنامه درسی، و نقش فناوری در تحول آموزشی، به ویژه موضوعاتی از دیدگاه های اجتماعی، فرهنگی، روانشناختی، شناختی و آموزشی. 3. یادگیری و فناوری - مسائل فناوری های یادگیری از دیدگاه نظری و آموزشی. به طور خاص، یادگیری همه جا حاضر، هوش انسانی و همچنین سایر فناوری های نوظهور در آموزش را پوشش می دهد. 4. رسانه و ابزار - الگوهای ارتباطات آموزشی و رسانه های آموزشی پیشرفته و همچنین ابزارهای آموزشی که شامل سیستم های مدیریت یادگیری، سیستم های یادگیری تعاملی، ابزارهای بصری دانش، ابزارهای آموزش تفکر و همچنین واقعیت مجازی آموزشی می شود. سیستم ها و بازی های آموزشی.5. بررسی های آکادمیک - بررسی آثار و انتشارات مهم در زمینه ICT در آموزش.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید