| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal Of Computers In Education
| آلمان | کشور |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
| 2197-9987 | ISSN |
| 2197-9995 | e-ISSN |
| 2019 تا کنون | مدت فعالیت |
| Springer Nature | ناشر |
| www.springer.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Computers in Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
JCE یک انجمن بین رشته ای برای برقراری ارتباط بین دیدگاه ها بین محققان، پزشکان و سیاست گذاران در مورد تئوری ها و عملکردها در یادگیری پیشرفته فناوری است. هدف این مجله تأثیرگذاری بر شیوه های آموزشی و در نتیجه تغییر یادگیری است. این مجله تحقیقات و تجربیات به روز در زمینه فناوری های ارتباطی اطلاعات (ICT) در یادگیری و آموزش را منتشر می کند. نویسندگان تشویق می شوند مقالات مرتبط، اما نه محدود، به موضوعات مورد علاقه زیر را ارسال کنند: 1. نقاط حساس و مرزها - گزارش در مورد ابتکارات تحقیقاتی و سیاستی جاری و همچنین پروژه های تحقیقاتی کلیدی ملی یا بین المللی در زمینه ICT در آموزش. 2. آموزش و طراحی - مسائل نظری و روش شناختی مربوط به طراحی آموزشی، توسعه برنامه درسی، و نقش فناوری در تحول آموزشی، به ویژه موضوعاتی از دیدگاه های اجتماعی، فرهنگی، روانشناختی، شناختی و آموزشی. 3. یادگیری و فناوری - مسائل فناوری های یادگیری از دیدگاه نظری و آموزشی. به طور خاص، یادگیری همه جا حاضر، هوش انسانی و همچنین سایر فناوری های نوظهور در آموزش را پوشش می دهد. 4. رسانه و ابزار - الگوهای ارتباطات آموزشی و رسانه های آموزشی پیشرفته و همچنین ابزارهای آموزشی که شامل سیستم های مدیریت یادگیری، سیستم های یادگیری تعاملی، ابزارهای بصری دانش، ابزارهای آموزش تفکر و همچنین واقعیت مجازی آموزشی می شود. سیستم ها و بازی های آموزشی.5. بررسی های آکادمیک - بررسی آثار و انتشارات مهم در زمینه ICT در آموزش.