تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Consumer Marketing


انگلستان
کشور
0736-3761
ISSN
2052-1200
e-ISSN
1984 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emerald.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Business Collection نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه مجلات JCR ذکر نشده است و در این لیست موجود نیست. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله بازاریابی مصرف‌کننده (JCM) مجله‌ای است که توسط محققان و متخصصان نوشته شده است و برای بازاریابانی که خواهان بینش بیشتر درباره نحوه رفتار مردم به‌عنوان مصرف‌کننده در سراسر جهان هستند، ویرایش شده است. مصرف عنصر کلیدی بسیاری از رفتارهای انسانی است و درک رفتار مصرف کننده کلید ایجاد استراتژی های بازاریابی موثر است. ما متعهد هستیم که نه تنها تحقیقات، بلکه موارد، مفاهیم و/یا شیوه‌های جدید و همچنین تفسیرهایی را منتشر کنیم که منعکس کننده نظرات شخصی هستند. JCM به دنبال ترکیب تئوری و عمل است.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید