| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal Of Consumer Marketing
| انگلستان | کشور |
| 0736-3761 | ISSN |
| 2052-1200 | e-ISSN |
| 1984 تا کنون | مدت فعالیت |
| Emerald Publishing | ناشر |
| www.emerald.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Consumer Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بازاریابی مصرفکننده (JCM) مجلهای است که توسط محققان و متخصصان نوشته شده است و برای بازاریابانی که خواهان بینش بیشتر درباره نحوه رفتار مردم بهعنوان مصرفکننده در سراسر جهان هستند، ویرایش شده است. مصرف عنصر کلیدی بسیاری از رفتارهای انسانی است و درک رفتار مصرف کننده کلید ایجاد استراتژی های بازاریابی موثر است. ما متعهد هستیم که نه تنها تحقیقات، بلکه موارد، مفاهیم و/یا شیوههای جدید و همچنین تفسیرهایی را منتشر کنیم که منعکس کننده نظرات شخصی هستند. JCM به دنبال ترکیب تئوری و عمل است.