تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Creative Communications


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
انگلستان
کشور
0973-2586
ISSN
0973-2594
e-ISSN
2006 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله
Journal Of Creative Communications

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Creative Communications ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله ارتباطات خلاق، تحقیق در مورد مسائل ارتباطی معاصر را در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، بازاریابی، فرهنگی، فناوری و مدیریتی گسترده‌تر ترویج می‌کند و یک انجمن برای بحث درباره بینش‌های نظری و عملی ناشی از چنین تحقیقاتی فراهم می‌کند. این مجله زبان جدیدی از تجزیه و تحلیل را برای تحقیقات ارتباطات معاصر تشویق می کند و مقالاتی را منتشر می کند که با روش های مبتکرانه و جایگزین انجام تحقیق سروکار دارند که مرزهای گفتگوی مفهومی را در تئوری و عمل ارتباطات پیش می برند. این مجله با طیف وسیعی از موضوعات و موضوعات در زمینه‌های مطالعات فرهنگی، رسانه‌های دیجیتال، مطالعات رسانه‌ای، فن‌فرهنگ، ارتباطات بازاریابی، ارتباطات سازمانی، مدیریت ارتباطات، رسانه‌های جمعی و جدید و ارتباطات توسعه و غیره درگیر است. JOCC یک مجله دو سوکور بررسی شده است.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید