نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Creative Communications
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
انگلستان | کشور |
0973-2586 | ISSN |
0973-2594 | e-ISSN |
2006 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Creative Communications ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله ارتباطات خلاق، تحقیق در مورد مسائل ارتباطی معاصر را در زمینههای اجتماعی، اقتصادی، بازاریابی، فرهنگی، فناوری و مدیریتی گستردهتر ترویج میکند و یک انجمن برای بحث درباره بینشهای نظری و عملی ناشی از چنین تحقیقاتی فراهم میکند. این مجله زبان جدیدی از تجزیه و تحلیل را برای تحقیقات ارتباطات معاصر تشویق می کند و مقالاتی را منتشر می کند که با روش های مبتکرانه و جایگزین انجام تحقیق سروکار دارند که مرزهای گفتگوی مفهومی را در تئوری و عمل ارتباطات پیش می برند. این مجله با طیف وسیعی از موضوعات و موضوعات در زمینههای مطالعات فرهنگی، رسانههای دیجیتال، مطالعات رسانهای، فنفرهنگ، ارتباطات بازاریابی، ارتباطات سازمانی، مدیریت ارتباطات، رسانههای جمعی و جدید و ارتباطات توسعه و غیره درگیر است. JOCC یک مجله دو سوکور بررسی شده است.