نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Early Childhood Teacher Education
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1090-1027 | ISSN |
1745-5642 | e-ISSN |
1990 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2018 CiteScore: 0.99 - مقادیر از Scopus The Journal of Early Childhood Teacher Education مجله رسمی انجمن ملی مربیان معلمان دوران کودکی است. هدف آن ایجاد یک انجمن برای بررسی مسائل و تبادل اطلاعات و ایده ها در مورد تحقیق و عمل در آموزش معلمان دوران کودکی است. آموزش معلمان می تواند بر آماده سازی معلمان قبل از خدمت و توسعه حرفه ای حین خدمت تمرکز کند. برای اهداف نسخههای خطی منتشر شده در JECTE، آموزش دوران کودکی معمولاً از بدو تولد تا کلاس 3 در نظر گرفته میشود. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری توسط سه داور ناشناس، مورد بررسی دقیق قرار گرفته اند. تأملاتی در مورد تمرین: نوشتن این مطالب ارسالی باید بر روی شیوههای خاص مورد استفاده در محیطهای آموزش عالی مربوط به آموزش و آمادهسازی معلمان دوران کودکی، یا شیوههای میدانی با هدف توسعه حرفهای برای معلمان دوران کودکی متمرکز باشد. از ارسالهایی که جزئیات روشهای اثباتشده و نوآورانه در این خط از تحقیقات را شرح میدهند، استقبال میشود. برای نویسندگانی که در نظر دارند تاملی در مورد عمل به JECTE ارائه دهند، دستورالعملهای زیر ارائه شده است: شیوههایی که در نوشتار مورد تأکید قرار گرفتهاند، باید بر اساس یک چارچوب نظری قوی، بهجای جزییات شیوهها به تنهایی، بنا شوند. مروری بر ادبیات جاری و مرتبط باید با دلیل منطقی، مختصر و صریح برای استفاده از چنین رویهای در آموزش معلمان همراه باشد. جزئیات کامل عمل و اجرای آن باید به منظور تکرار ارائه شود. اگرچه جمعآوری و تجزیه و تحلیل دادهها الزامی برای ارسال این دسته نیست، نویسندگان باید پیامدهای احتمالی شیوهها و دستورالعملها را برای تحقیقات آتی درج کنند. حداقل باید بین شیوه ها و آموزش معلمان ارتباط برقرار کرد. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106 نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.