تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Early Childhood Teacher Education



Journal Of Early Childhood Teacher Education

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1090-1027
ISSN
1745-5642
e-ISSN
1990 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2018 CiteScore: 0.99 - مقادیر از Scopus  The Journal of Early Childhood Teacher Education مجله رسمی انجمن ملی مربیان معلمان دوران کودکی است. هدف آن ایجاد یک انجمن برای بررسی مسائل و تبادل اطلاعات و ایده ها در مورد تحقیق و عمل در آموزش معلمان دوران کودکی است. آموزش معلمان می تواند بر آماده سازی معلمان قبل از خدمت و توسعه حرفه ای حین خدمت تمرکز کند. برای اهداف نسخه‌های خطی منتشر شده در JECTE، آموزش دوران کودکی معمولاً از بدو تولد تا کلاس 3 در نظر گرفته می‌شود. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری توسط سه داور ناشناس، مورد بررسی دقیق قرار گرفته اند. تأملاتی در مورد تمرین: نوشتن این مطالب ارسالی باید بر روی شیوه‌های خاص مورد استفاده در محیط‌های آموزش عالی مربوط به آموزش و آماده‌سازی معلمان دوران کودکی، یا شیوه‌های میدانی با هدف توسعه حرفه‌ای برای معلمان دوران کودکی متمرکز باشد. از ارسال‌هایی که جزئیات روش‌های اثبات‌شده و نوآورانه در این خط از تحقیقات را شرح می‌دهند، استقبال می‌شود. برای نویسندگانی که در نظر دارند تاملی در مورد عمل به JECTE ارائه دهند، دستورالعمل‌های زیر ارائه شده است: شیوه‌هایی که در نوشتار مورد تأکید قرار گرفته‌اند، باید بر اساس یک چارچوب نظری قوی، به‌جای جزییات شیوه‌ها به تنهایی، بنا شوند. مروری بر ادبیات جاری و مرتبط باید با دلیل منطقی، مختصر و صریح برای استفاده از چنین رویه‌ای در آموزش معلمان همراه باشد. جزئیات کامل عمل و اجرای آن باید به منظور تکرار ارائه شود. اگرچه جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها الزامی برای ارسال این دسته نیست، نویسندگان باید پیامدهای احتمالی شیوه‌ها و دستورالعمل‌ها را برای تحقیقات آتی درج کنند. حداقل باید بین شیوه ها و آموزش معلمان ارتباط برقرار کرد. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106     نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید