تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Education For Business



Journal Of Education For Business

چین
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0883-2323
ISSN
1940-3356
e-ISSN
1996 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Education for Business ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2018 CiteScore: 0.69 - مقادیر از Scopus مجله آموزش برای کسب و کار برای کسانی است که به افراد تجاری آینده آموزش می دهند. این مجله عمدتاً دارای مقالات مبتنی بر تحقیقات پایه و کاربردی در زمینه های کارآفرینی، حسابداری، ارتباطات، اقتصاد، امور مالی، سیستم های اطلاعاتی، مدیریت، بازاریابی و سایر رشته های تجاری است. همراه با تمرکز بر گزارش‌دهی تحقیقات در موضوعات تجاری سنتی، یک حوزه گسترش یافته مورد علاقه، انتشار مقالات در رشته کارآفرینی است. مقالات نوآوری های موفق در آموزش و توسعه برنامه درسی در سطوح کالج و کارشناسی ارشد را گزارش می دهند. نویسندگان به تغییرات در دنیای تجارت امروز و در حرفه های تجاری می پردازند که اساساً بر شایستگی هایی که فارغ التحصیلان کسب و کار به آن نیاز دارند تأثیر می گذارد. JEB همچنین یک انجمن برای نظریه های جدید و برای تجزیه و تحلیل مسائل بحث برانگیز ارائه می دهد. مقالات در مجله به دسته های زیر تقسیم می شوند: تحقیقات اصیل و کاربردی. دیدگاه های سرمقاله/حرفه ای; و پروژه های آموزشی نوآورانه کلاس درس / بهترین شیوه ها. مقالات بر اساس بررسی همتایان کورکورانه انتخاب می شوند. تحقیقات اصیل و کاربردی - مقالات منتشر شده حاوی نتایج تحقیقات رسمی هستند که در آن یافته‌ها تأثیر جهانی دارند. چنین مقالاتی به طور کلی شامل بررسی ادبیات قابل توجه، بیان فرضیه ها و اهمیت مسئله، روش تحقیق، یافته ها، نتیجه گیری و توصیه هایی برای تحقیقات بیشتر می باشد. نسخه های خطی این بخش نباید بیش از 6000 کلمه باشد. دیدگاه سرمقاله/حرفه ای - مقالات منتشر شده عمدتاً دیدگاه نویسنده را در مورد مسائل مهمی که بر آموزش برای تجارت تأثیر می گذارد نشان می دهد. نمونه هایی از موضوعات منتشر شده عبارتند از: برون سپاری، جهانی شدن، تبعیض، اخلاق و تنوع، از جمله. انتظار می رود موضوعات بررسی شده به طور کامل مورد بررسی قرار گیرند و شامل یک پیشنهاد یا قطعنامه به وضوح مشخص شوند. ساختار ارسال باید شامل یک نمای کلی از موضوع مورد بررسی باشد. نگاه تاریخی به موضوع؛ نمونه های فعلی محل کار در رابطه با موضوع؛ و نتایج یا مدل های بالقوه برای حل مسئله مورد بحث. دست نوشته های ارسال شده در این دسته نباید بیش از 2500 کلمه باشد. پروژه‌های آموزشی نوآورانه/بهترین شیوه‌ها - مقالات منتشر شده نتایج آزمایش‌های آموزشی را نشان می‌دهند که اساساً از یک پروژه کلاسی که در یک مؤسسه توسط یک یا چند دانشکده انجام شده است، مشتق شده‌اند. آزمایش‌های آموزشی کلاس درس که رویکردها یا شیوه‌های نوآورانه را برای آموزش کسب‌وکار منعکس می‌کنند و در محیط‌های سنتی و غیرسنتی انجام می‌شوند، بنابراین دانش ما را برای ارائه جایگزین‌های آموزشی مؤثر افزایش می‌دهند، در اینجا تمرکز می‌شود. ساختار ارسال باید منعکس کننده یک مقدمه، پایه ای برای درک اهمیت پشت آزمایش آموزشی، توصیفی از رویه ها یا مراحل دنبال شده، گزارش یافته ها، و فهرستی از نتایج خاص باشد. مقالات ارسالی نباید بیش از 4500 کلمه باشد. خط مشی بررسی همتایان: تمامی مقالات ارسال شده به این مجله تحت بازبینی دقیق دوسوکور ناشناس قرار گرفته اند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106 نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید