تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد تیر ۱۴۰۲
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Journal Of Education For Students Placed At Risk



Journal Of Education For Students Placed At Risk

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1082-4669
ISSN
1532-7671
e-ISSN
2010 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Education for Students Placed at Risk ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2018 CiteScore: 1.04 - مقادیر از Scopus   مجله آموزش برای دانش‌آموزان در معرض خطر  (JESPAR) تنها مجله دانشگاهی تا به امروز است که تحقیقات کمی، کیفی یا ترکیبی را ارائه می‌کند که منحصراً بر بهبود آموزش دانش‌آموزانی که در معرض خطر هستند، تمرکز دارد. که دانش آموزانی هستند که به دلیل شرایط نامساعد در خطر عدم موفقیت در مدرسه هستند. JESPAR نسخه‌های خطی مطالعاتی را اولویت‌بندی می‌کند که (1) شواهد تأثیر مداخلات، استراتژی‌ها یا روش‌های کاهش ریسک را ارائه می‌دهند، یا (2) ساختارهای نوآورانه مدرسه و شیوه‌های مدرسه را بررسی می‌کنند که پیشرفت یا همبستگی‌های پیشرفت دانش‌آموزان در معرض خطر را بهبود می‌بخشد، یا (3) ارائه مدل های جدید برای بهبود دقت پیش بینی ریسک و/یا موفقیت آینده در مدرسه. این مجله بر روشن کردن عوامل قابل انعطافی متمرکز است که در صورت تغییر می‌توانند مسیر نتایج آموزشی دانش‌آموز را تغییر دهند. این مجله مقالاتی را منتشر نمی کند که بیشتر برای مجلات آموزش ویژه مناسب باشد، اما مطالعاتی را در نظر می گیرد که در آن وضعیت آموزش ویژه با شرایط نامطلوب همراه است یا دانش آموزان در معرض خطر در خدمات آموزش ویژه قرار می گیرند. JESPAR ارتباط بین همه ذینفعان -محققان، سیاستگذاران و مربیان- را که فعالانه در پیشبرد دستاوردهای تحصیلی و سایر دستاوردهای دانش‌آموزانی که در معرض خطر قرار می‌گیرند مشارکت دارند، تسهیل می‌کند. خط‌مشی بررسی همتایان: همه مقالات تحقیقاتی در این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، مورد بررسی دقیق قرار گرفته‌اند. درباره مجله:   مجله آموزش برای دانش‌آموزان در معرض خطر (JESPAR) برای کمک به محققان، سیاست‌گذاران و متخصصان در شناسایی برنامه‌هایی برای آموزش دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه که از نظر اقتصادی-اجتماعی در معرض خطر هستند، تأسیس شد. JESPAR در سال 1996 در دانشگاه جانز هاپکینز، مرکز هاپکینز برای سازمان اجتماعی مدارس (CSOS) و مرکز تحقیقات در مورد آموزش دانش‌آموزان در معرض خطر (CRESPAR) با بودجه فدرال تأسیس شد. سام استرینگفیلد و جان اچ. هالیفیلد جونیور ویراستاران موسس و آماندا داتنو و فاستین جونز ویلسون ویراستاران دستیار موسس بودند. بسیاری از اعضای هیئت مدیره در طول عمر JESPAR خدمت کرده‌اند و بسیاری از اعضای هیئت مدیره با دوره کوتاه‌تر مشارکت‌های قابل توجهی داشته‌اند. جان نانری، مارتا مک آیور، وندی وینترز، کوبی مایرز، و امیلی راجرز نیز به عنوان دستیار ویراستار، و کری برکلی کی، سام کیم و کرستن ساندل به عنوان دستیار یا مدیر ویراستار خدمت کرده‌اند. پس از مرگ هالیفیلد در سال 1999، استرینگفیلد تا زمان مرگ او در سال 2016 به عنوان سردبیر باقی ماند. در سال 2017، جروم داگوستینو از دانشگاه ایالتی اوهایو سردبیر JESPAR شد. JESPAR بر تحقیقات اولیه در مورد نتایج دانش‌آموزان در رابطه با دانش‌آموزان در معرض خطر در مدرسه ابتدایی و متوسطه تمرکز کرده است، اگرچه هر از گاهی جنبه‌های مرتبط آموزش پیش‌دبستانی یا کالج را بررسی کرده و مقالات و بررسی‌های کتاب مرتبط را منتشر کرده است. سام استرینگفیلد، موسس ویراستار، به ویژه به شماره‌های ویژه مجله، از جمله، به نام‌های چند، مجموعه‌هایی که به مسیرهای تحصیل پس از دبیرستان و بازیابی خواندن می‌پردازند، افتخار می‌کرد. تیم‌های تحریریه و هیئت‌های تحریریه این باور را دارند که شیوه‌ها و برنامه‌های آموزشی مؤثری وجود دارد که در زندگی دانش‌آموزانی که به دلایل مختلف - نژادی، اقتصادی، خانوادگی، زبانی یا موارد دیگر - در معرض خطر تحصیلی قرار می‌گیرند، تفاوت ایجاد می‌کند. شکست. JESPAR از زمان تأسیس خود، پیشرفت‌هایی را که در جهت ارائه آموزش با کیفیت بالا و حمایت اجتماعی به همه کودکان صورت گرفته است، گزارش کرده است. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید