نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Journal Of Education For Students Placed At Risk
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1082-4669 | ISSN |
1532-7671 | e-ISSN |
2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Education for Students Placed at Risk ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2018 CiteScore: 1.04 - مقادیر از Scopus مجله آموزش برای دانشآموزان در معرض خطر (JESPAR) تنها مجله دانشگاهی تا به امروز است که تحقیقات کمی، کیفی یا ترکیبی را ارائه میکند که منحصراً بر بهبود آموزش دانشآموزانی که در معرض خطر هستند، تمرکز دارد. که دانش آموزانی هستند که به دلیل شرایط نامساعد در خطر عدم موفقیت در مدرسه هستند. JESPAR نسخههای خطی مطالعاتی را اولویتبندی میکند که (1) شواهد تأثیر مداخلات، استراتژیها یا روشهای کاهش ریسک را ارائه میدهند، یا (2) ساختارهای نوآورانه مدرسه و شیوههای مدرسه را بررسی میکنند که پیشرفت یا همبستگیهای پیشرفت دانشآموزان در معرض خطر را بهبود میبخشد، یا (3) ارائه مدل های جدید برای بهبود دقت پیش بینی ریسک و/یا موفقیت آینده در مدرسه. این مجله بر روشن کردن عوامل قابل انعطافی متمرکز است که در صورت تغییر میتوانند مسیر نتایج آموزشی دانشآموز را تغییر دهند. این مجله مقالاتی را منتشر نمی کند که بیشتر برای مجلات آموزش ویژه مناسب باشد، اما مطالعاتی را در نظر می گیرد که در آن وضعیت آموزش ویژه با شرایط نامطلوب همراه است یا دانش آموزان در معرض خطر در خدمات آموزش ویژه قرار می گیرند. JESPAR ارتباط بین همه ذینفعان -محققان، سیاستگذاران و مربیان- را که فعالانه در پیشبرد دستاوردهای تحصیلی و سایر دستاوردهای دانشآموزانی که در معرض خطر قرار میگیرند مشارکت دارند، تسهیل میکند. خطمشی بررسی همتایان: همه مقالات تحقیقاتی در این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، مورد بررسی دقیق قرار گرفتهاند. درباره مجله: مجله آموزش برای دانشآموزان در معرض خطر (JESPAR) برای کمک به محققان، سیاستگذاران و متخصصان در شناسایی برنامههایی برای آموزش دانشآموزان ابتدایی و متوسطه که از نظر اقتصادی-اجتماعی در معرض خطر هستند، تأسیس شد. JESPAR در سال 1996 در دانشگاه جانز هاپکینز، مرکز هاپکینز برای سازمان اجتماعی مدارس (CSOS) و مرکز تحقیقات در مورد آموزش دانشآموزان در معرض خطر (CRESPAR) با بودجه فدرال تأسیس شد. سام استرینگفیلد و جان اچ. هالیفیلد جونیور ویراستاران موسس و آماندا داتنو و فاستین جونز ویلسون ویراستاران دستیار موسس بودند. بسیاری از اعضای هیئت مدیره در طول عمر JESPAR خدمت کردهاند و بسیاری از اعضای هیئت مدیره با دوره کوتاهتر مشارکتهای قابل توجهی داشتهاند. جان نانری، مارتا مک آیور، وندی وینترز، کوبی مایرز، و امیلی راجرز نیز به عنوان دستیار ویراستار، و کری برکلی کی، سام کیم و کرستن ساندل به عنوان دستیار یا مدیر ویراستار خدمت کردهاند. پس از مرگ هالیفیلد در سال 1999، استرینگفیلد تا زمان مرگ او در سال 2016 به عنوان سردبیر باقی ماند. در سال 2017، جروم داگوستینو از دانشگاه ایالتی اوهایو سردبیر JESPAR شد. JESPAR بر تحقیقات اولیه در مورد نتایج دانشآموزان در رابطه با دانشآموزان در معرض خطر در مدرسه ابتدایی و متوسطه تمرکز کرده است، اگرچه هر از گاهی جنبههای مرتبط آموزش پیشدبستانی یا کالج را بررسی کرده و مقالات و بررسیهای کتاب مرتبط را منتشر کرده است. سام استرینگفیلد، موسس ویراستار، به ویژه به شمارههای ویژه مجله، از جمله، به نامهای چند، مجموعههایی که به مسیرهای تحصیل پس از دبیرستان و بازیابی خواندن میپردازند، افتخار میکرد. تیمهای تحریریه و هیئتهای تحریریه این باور را دارند که شیوهها و برنامههای آموزشی مؤثری وجود دارد که در زندگی دانشآموزانی که به دلایل مختلف - نژادی، اقتصادی، خانوادگی، زبانی یا موارد دیگر - در معرض خطر تحصیلی قرار میگیرند، تفاوت ایجاد میکند. شکست. JESPAR از زمان تأسیس خود، پیشرفتهایی را که در جهت ارائه آموزش با کیفیت بالا و حمایت اجتماعی به همه کودکان صورت گرفته است، گزارش کرده است. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.