نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Education-us
آمریکا | کشور |
0022-0574 | ISSN |
2515-5741 | e-ISSN |
2005 و 2015 تا کنون | مدت فعالیت |
Boston University, School of Education | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
رسالت مجله آموزش، انتشار دانش در خدمت عمل و تسریع در ادغام تحقیق، تئوری و عمل در آموزش است. از محققان، دانش پژوهان، معلمان، مدیران، متخصصان و دانشجویان دکتری پیشرفته دعوت میشود تا دست نوشتههایی را ارسال کنند که به آموزش فراگیران PK-12 یا معلمان پیشخدمت و خدمت و سایر متخصصان در این زمینه، از جمله آموزش عالی و متخصصان توسعه انسانی کاربردی، اطلاع دهد. مطابق با مأموریت مجله، هر نسخه خطی پذیرفته شده برای بازبینی باید شامل بحثی در مورد پیامدهای عمل در زمینه گسترده تر آموزش باشد (یعنی فراتر از محیط آموزشی خاصی که کار در آن انجام شده است).