نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Educational Administration And History
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0022-0620 | ISSN |
1478-7431 | e-ISSN |
1968 تا 2000 و 2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Educational Administration and History ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله مدیریت و تاریخ آموزشی مقالاتی را منتشر می کند که به بحث در مورد مدیریت آموزشی، رهبری، مدیریت و سیاست در طیف وسیعی از تنظیمات کمک می کند. کارهایی که مقایسه ای و انتقادی اجتماعی باشد و به موضوعاتی مانند قدرت، اقتدار، آرمان ها، اصول، تنوع و تفاوت می پردازد، استقبال می شود. در حالی که مجله به دنبال انتشار گزارش های معتبر از تاریخچه مدیریت آموزشی است - ما بیشتر از تحقیقات تاریخی منتشر می کنیم - و مقالاتی را از طیفی از موقعیت های مفهومی، نظری و/یا روش شناختی تشویق می کند. ما همچنین از تحقیقاتی که محققان، سیاست گذاران و متخصصان را گرد هم می آورد استقبال می کنیم. این مجله مسئولیت ویژه ای برای انتشار آثاری دارد که بین رشته ای هستند و از اقتصاد، فلسفه، سیاست، جامعه شناسی و سایر زمینه های تحقیق استفاده می کنند. خط مشی بررسی همتایان: کلیه مقالات ارسال شده به مجله مدیریت و تاریخ آموزشی تحت غربالگری و بازبینی ویراستاری اولیه قرار می گیرند. پس از مناسب تشخیص داده شدن، مقالات اصلی برای بررسی دقیق دوسوکور همتا توسط حداقل دو داور مستقل ارسال میشوند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.