نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Educational Cultural And Psychological Studies
ایتالیا | کشور |
2037-7932 | ISSN |
2037-7924 | e-ISSN |
2014 تا کنون | مدت فعالیت |
LED Edizioni Universitarie | ناشر |
www.ledonline.it | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Educational, Cultural and Psychological Studies ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
از ابتدا، مجله مطالعات آموزشی، فرهنگی و روانشناختی (ECPS) به عنوان یک مخزن مرکزی فراگیر برای گزارشهای تحقیقاتی، مرورها، مقالات نظری و تجربی با کیفیت بالا تلاش کرده است. این مجله به عنوان یک انجمن بین رشته ای برای مطالعات نظری و تجربی در مورد مسائل آموزشی، روانشناختی، تاریخی و جامعه شناختی عمل می کند.
علاوه بر گزارش های تحقیقاتی، مجله مقالات نظری و مروری را منتشر می کند. گزارش های پژوهشی بسته به روش های به کار گرفته شده توسط محقق کمی یا کیفی هستند. مخاطبان تمام مقالات، به معلمان و مربیان شاغل در مدارس و آموزش حرفه ای، و دانش پژوهان در رشته های مرتبط در تمام علوم انسانی می پردازند.
هدف مجله مطالعات تربیتی، فرهنگی و روانشناسی: ترویج و توسعه تحقیقات در زمینه آموزشی. ترویج تأمل علمی در مورد روش های تحقیق روانی-اجتماعی- آموزشی، با اشاره به تحقیقات تجربی- تجربی. انتشار و بحث در مورد نتایج مطالعات کمی و کیفی در این زمینه و همچنین ارائه مطالب با سطح علمی بالا به آن دسته از محققان یا معلمان جوانی که باید کار خود را بر اساس دانش بهروز استوار کنند. این مجله مقالات اصلی نوشته شده به زبان ایتالیایی یا انگلیسی را به همراه چکیده به زبان های انگلیسی و ایتالیایی برای چاپ در نظر می گیرد. مشارکتهای پذیرفتهشده در زمینههای موضوعی زیر متمرکز هستند: «تاریخچه و روششناسی پژوهش آموزشی»، «تحقیق آموزشی تجربی تجربی»، «نظریه و تاریخ آموزش»، «آموزش بینفرهنگی»، «یادگیری مادامالعمر و آموزش مداوم». ".