تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Educational Cultural And Psychological Studies


ایتالیا
کشور
2037-7932
ISSN
2037-7924
e-ISSN
2014 تا کنون
مدت فعالیت
LED Edizioni Universitarie
ناشر
www.ledonline.it
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Educational, Cultural and Psychological Studies ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

از ابتدا، مجله مطالعات آموزشی، فرهنگی و روان‌شناختی (ECPS) به عنوان یک مخزن مرکزی فراگیر برای گزارش‌های تحقیقاتی، مرورها، مقالات نظری و تجربی با کیفیت بالا تلاش کرده است. این مجله به عنوان یک انجمن بین رشته ای برای مطالعات نظری و تجربی در مورد مسائل آموزشی، روانشناختی، تاریخی و جامعه شناختی عمل می کند.

علاوه بر گزارش های تحقیقاتی، مجله مقالات نظری و مروری را منتشر می کند. گزارش های پژوهشی بسته به روش های به کار گرفته شده توسط محقق کمی یا کیفی هستند. مخاطبان تمام مقالات، به معلمان و مربیان شاغل در مدارس و آموزش حرفه ای، و دانش پژوهان در رشته های مرتبط در تمام علوم انسانی می پردازند.

هدف مجله مطالعات تربیتی، فرهنگی و روانشناسی: ترویج و توسعه تحقیقات در زمینه آموزشی. ترویج تأمل علمی در مورد روش های تحقیق روانی-اجتماعی- آموزشی، با اشاره به تحقیقات تجربی- تجربی. انتشار و بحث در مورد نتایج مطالعات کمی و کیفی در این زمینه و همچنین ارائه مطالب با سطح علمی بالا به آن دسته از محققان یا معلمان جوانی که باید کار خود را بر اساس دانش به‌روز استوار کنند. این مجله مقالات اصلی نوشته شده به زبان ایتالیایی یا انگلیسی را به همراه چکیده به زبان های انگلیسی و ایتالیایی برای چاپ در نظر می گیرد. مشارکت‌های پذیرفته‌شده در زمینه‌های موضوعی زیر متمرکز هستند: «تاریخچه و روش‌شناسی پژوهش آموزشی»، «تحقیق آموزشی تجربی تجربی»، «نظریه و تاریخ آموزش»، «آموزش بین‌فرهنگی»، «یادگیری مادام‌العمر و آموزش مداوم». ".


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید