نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Electronic Commerce In Organizations
آمریکا | کشور |
1539-2937 | ISSN |
1539-2929 | e-ISSN |
2005 تا کنون | مدت فعالیت |
IGI Global Publishing | ناشر |
www.igi-global.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Electronic Commerce in Organizations ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
ماموریت مجله تجارت الکترونیک در سازمان ها (JECO) ارائه پوشش و درک جامع از تأثیرات اجتماعی، فرهنگی، سازمانی، انسانی و شناختی فناوری ها و پیشرفت های نوآورانه تجارت الکترونیک بر سازمان ها در سراسر جهان است. این تأثیرات شامل تأثیرات تجارت الکترونیک بر رفتار مصرف کننده و همچنین بر رفتار سازمانی، توسعه سازمانی و مدیریت سازمانی است. علاوه بر این، این مجله مجموعه کلی دانش را در مورد جنبه های انسانی فناوری های تجارت الکترونیک و استفاده در سازمان های مدرن گسترش می دهد تا به محققان و متخصصان کمک کند تا سیستم های مؤثرتری برای مدیریت جنبه انسانی تجارت الکترونیک در سازمان های معاصر ابداع کنند.