| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal Of Electronic Commerce In Organizations
| آمریکا | کشور |
| 1539-2937 | ISSN |
| 1539-2929 | e-ISSN |
| 2005 تا کنون | مدت فعالیت |
| IGI Global Publishing | ناشر |
| www.igi-global.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Electronic Commerce in Organizations ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
ماموریت مجله تجارت الکترونیک در سازمان ها (JECO) ارائه پوشش و درک جامع از تأثیرات اجتماعی، فرهنگی، سازمانی، انسانی و شناختی فناوری ها و پیشرفت های نوآورانه تجارت الکترونیک بر سازمان ها در سراسر جهان است. این تأثیرات شامل تأثیرات تجارت الکترونیک بر رفتار مصرف کننده و همچنین بر رفتار سازمانی، توسعه سازمانی و مدیریت سازمانی است. علاوه بر این، این مجله مجموعه کلی دانش را در مورد جنبه های انسانی فناوری های تجارت الکترونیک و استفاده در سازمان های مدرن گسترش می دهد تا به محققان و متخصصان کمک کند تا سیستم های مؤثرتری برای مدیریت جنبه انسانی تجارت الکترونیک در سازمان های معاصر ابداع کنند.