تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Food Products Marketing



Journal Of Food Products Marketing

آمریکا
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1045-4446
ISSN
1540-4102
e-ISSN
1992 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Business Collection نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

اهداف و دامنه مجله بازاریابی محصولات غذایی اکنون در فهرست منابع نوظهور استناد شده است. مجله بازاریابی محصولات غذایی به عنوان انجمنی برای تبادل و انتشار دانش و تجربیات بازاریابی مواد غذایی عمل می کند. این مجله که برای مطالعه ویژگی‌ها و نتایج سیستم‌های بازاریابی مواد غذایی در سراسر جهان طراحی شده است، چالش‌ها و راه‌حل‌های بازاریابی مواد غذایی معاصر را بررسی می‌کند. محققان، پزشکان، و سیاست گذاران عمومی اطلاعات عملی و روشنگری - هم توصیفی و هم تحلیلی - در مورد تئوری و عمل بازاریابی مواد غذایی را به اشتراک می گذارند. مجله بازاریابی محصولات غذایی متخصصان بازاریابی را قادر می سازد تا از طریق بینش های نظری و تجربی به روز بمانند و با افزایش درک ما از عملکردها، نهادها و محیط های سیستم های بازاریابی مواد غذایی، تصمیمات آگاهانه بگیرند. مجله بازاریابی محصولات غذایی منبعی ضروری برای همه کسانی است که در برنامه ریزی و اجرای سیاست ها و عملکرد بازاریابی مواد غذایی دخیل هستند، مانند پردازنده های مواد غذایی، خرده فروشان، مدیران خدمات غذایی، آژانس های دولتی غذا و تغذیه و سازمان های خدماتی. این مجله برای دانشگاهیان، محققان، متخصصان و مشاوران در زمینه‌های بازاریابی مواد غذایی، اقتصاد، مدیریت بازرگانی، قانون، رفتار مصرف‌کننده، سیاست‌گذاری، علوم غذایی و تغذیه ارزشمند است. تأکید بر تحریریه تیم تحریریه موارد ارسالی را با ویژگی های زیر اولویت بندی می کند: ·         تمرکز بر بازاریابی مواد غذایی معاصر از جمله انگیزه، زمینه، مسائل، مفاهیم و تجزیه و تحلیل. ·         مبنای کافی در نظریه دانشگاهی و درک دانش موجود پشتیبان تحقیق. هدف مجله بازاریابی محصولات غذایی انتشار مقالاتی است که از تئوری، دانش و روش‌های آکادمیک برای بررسی مسائل بازاریابی مواد غذایی معاصر استفاده می‌کنند و کمک‌های مادی به گسترش یادگیری و عمل بازاریابی مواد غذایی می‌کنند. ·         بحث در مورد مراجع فعلی از منابع باکیفیت که می‌تواند اطلاعات تکمیلی به‌روزی را برای حمایت از کار، تحقیق و تصمیم‌های خوانندگان ارائه دهد. نوآورانه و انعطاف‌پذیر رویکردهای مختلفی برای انتشار در نظر گرفته می‌شود: ·         مقالات سنتی ارسال‌شده از نظر تناسب توسط تیم تحریریه بررسی می‌شوند و در صورت لزوم توسط یک فرآیند بررسی همتایان دوسوکور ارزیابی می‌شوند. ·         شماره های ویژه گاه به گاه مجموعه ای از مقالات را در مورد «موضوعات معاصر در بازاریابی مواد غذایی» گردآوری می کند که یک موضوع مشترک را بررسی می کند. ·         مرور ادبیات جامع و متاآنالیزها مورد توجه قرار خواهند گرفت، به ویژه اگر تکامل یک موضوع را در زمینه بازاریابی مواد غذایی نشان دهند. ·         سلسله مقالات گاه به گاه "نگاه به عقب - حرکت به جلو" سیر تکامل تحقیقات بازاریابی مواد غذایی ارائه شده در 2-3 مقاله که قبلاً در مجله بازاریابی محصولات غذایی در مورد یک موضوع منتشر شده است را تشریح می کند و سپس "دعوت به اقدام" را برای معاصر ارائه می کند. تحقیقات بازاریابی مواد غذایی در این زمینه نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید