نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Further And Higher Education
آمریکا | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0309-877X | ISSN |
1469-9486 | e-ISSN |
1977 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2017 Citescore 1.04 - values from Scopus Journal of Further and Higher Education یک کار علمی بینالمللی و با داوری نشریه است که کل زمینه آموزش و پرورش پس از ۱۶ سال را نشان میدهد. مجله با طیف متنوعی از موضوعات در این زمینه از جمله مدیریت و مدیریت، آموزش و آموزش معلمان، برنامه درسی، توسعه کارکنان و سازمانی، و استراتژی ها و فرآیندهای آموزش و یادگیری درگیر است. از طریق تشویق مشارکت با و پیرامون سیاست، مسائل آموزشی معاصر و نگرانیهای حرفهای در سیستمهای آموزشی مختلف در سراسر جهان، مجله آموزش عالی و تکمیلی متعهد به ارتقای تعالی با ارائه یک انجمن برای بحث و ارزیابی علمی است. مقالاتی که برای انتشار پذیرفته میشوند و بینشهای بدیع را به شیوهای در دسترس و مختصر ارائه میدهند و به بحث و نقد عملی، پژوهشی، تئوری میپردازند. آنها دیدگاههای آگاهانهای را در مورد موضوعات زمینهای و حرفهای ارائه میکنند و رابطه بین تئوری و عمل را در سراسر طیف آموزش عالی و بیشتر بررسی میکنند. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.