تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Global Fashion Marketing



Journal Of Global Fashion Marketing

انگلستان
کشور
2093-2685
ISSN
2325-4483
e-ISSN
2010 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله بازاریابی مد جهانی یک مجله فصلی است که مقالات مفهومی و تجربی و موارد تجاری آثار اصلی را منتشر می کند که به طور قابل توجهی به پیشرفت کلی تئوری، تحقیق و عمل بازاریابی در مد، طراحی و فرهنگ کمک می کند. چشم انداز JGFM: JGFM تلاش می کند تا یک "پل جهانی" باشد که دانشمندان و متخصصان بازاریابی در زمینه مد، طراحی و فرهنگ را در سراسر جهان به هم متصل می کند. ما مقالات علمی با کیفیت بالا در مورد بازاریابی را منتشر می کنیم که توسط همکارانی که نماینده نویسندگان برجسته دانشگاهی هستند نوشته شده است. همانطور که بر روی جلد هر شماره بیان می کنیم، بیانیه موقعیت ما، ارزش افزوده شده ما به خوانندگان محقق بازاریابی، واقعاً به "پل مد و بازاریابی" مربوط می شود. 2. ایده ها و تئوری های جدید مرتبط با تئوری و عمل بازاریابی مد، تجملات و فرهنگ را ایجاد و ادغام کنید. 3. روش ها و تکنیک های تحقیقاتی جدید را در بازاریابی مد، تجمل گرایی و فرهنگ به کار ببرید. 4. کاوش و اشاعه شیوه های نوین بازاریابی مد. JGFM از دست نوشته هایی استقبال می کند که بینش تازه و نوآورانه ای را در مورد هر موضوعی در زمینه بازاریابی مد، تجملات و فرهنگ ارائه می دهد. تا زمانی که نسخه خطی به مسائل اساسی در بازاریابی بپردازد، هم آثار مفهومی و هم تجربی ارزش دارند. موضوعات منتشر شده توسط JGFM عبارتند از (اما نه محدود به): تئوری و شیوه های بازاریابی مد، روش تحقیق بازاریابی مد، موارد بازاریابی مد، بازاریابی لوکس، بازاریابی فرهنگ و طراحی، رفتار مصرف کننده مد، تجارت مد، خرده فروشی و توزیع مد، بازاریابی مد. ارتباطات، بازاریابی کسب و کار مد، روندهای بازاریابی مد و تحلیل صنعت، سیستم پیش بینی مد، تقسیم بندی بازار مد، نوآوری محصولات مد، مدیریت برند مد، مسائل قیمت گذاری جهانی، بازاریابی رسانه های اجتماعی مد، مدیریت خدمات در صنعت مد، مسائل مربوط به مسئولیت اجتماعی شرکت، مسیرهای آینده در صنعت مد، مسائل مربوط به صنعت مد و سیاست، مسائل حقوقی صنعت مد، بازاریابی لباس ورزشی و حمایت مالی، موضوعات تحقیقاتی بین‌رشته‌ای و جهانی مجله بازاریابی مد جهانی (JGFM) در ESCI، SCOPUS، ABDC خلاصه و نمایه شده است. لیست کیفیت 2019، Cabell's Directo ries، EBSCOhost (E-Journals)، Google h-5 index و Korea Citation Index (KCI). یکپارچگی بررسی همتایان همه دستنوشته های ارسالی مشمول ارزیابی اولیه توسط ویراستار هستند. دستنوشته ها در صورت مناسب بودن برای بررسی بیشتر توسط داوران متخصص مستقل و ناشناس برای بررسی همتا ارسال می شوند. همه بررسی‌های همتا دوسوکور است و ارسال به صورت آنلاین از طریق ScholarOne Manuscripts است. مجله بازاریابی مد جهانی یکی از اعضای کمیته اخلاق در انتشار (COPE) است. STAR Taylor & Francis/Routledge متعهد به انتشار گسترده ترین مجلات ممکن در موسسات غیرانتفاعی در کشورهای در حال توسعه هستند. ابتکار STAR ما به محققان فردی در آفریقا، آسیای جنوبی و بسیاری از بخش‌های آسیای جنوب شرقی این فرصت را می‌دهد که به مدت یک ماه به 1300 مجله تیلور و فرانسیس دسترسی آنلاین رایگان داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به وب سایت STAR مراجعه کنید. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید