نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Journal of Global Marketing
آمریکا | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0891-1762 | ISSN |
1528-6975 | e-ISSN |
1987 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Global Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بازاریابی جهانی یک مجله بین المللی با داوری است که به پیشبرد تئوری ها و شیوه های بازاریابی جهانی پیشرفته اختصاص دارد و بر تحقیقاتی که به استراتژی های بازاریابی و چالش هایی که شرکت ها، صنایع و آژانس های بخش دولتی در سرتاسر جهان با آن مواجه هستند، تاکید می کند. این مجله واقعاً بینالمللی دیدگاههایی را فراتر از آمریکای شمالی و اروپای غربی ارائه میکند تا آسیا، آفریقا، اروپای شرقی و مرکزی، آمریکای جنوبی و اقیانوسیه و همچنین روابط تجاری بین آنها را شامل شود. این مجله از کمکهای دانشمندان، متخصصان و سیاستگذاران برجسته بازاریابی و تجارت بینالمللی استقبال میکند و هدف آن متخصصان و متخصصان بازاریابی و تجارت بینالمللی است. مجله بازاریابی جهانی اطلاعات بازاریابی ارزشمندی را برای مدیران عامل، مدیریت در تمام سطوح، متخصصان بازاریابی از همه نوع، مربیان و دانشجویان ارائه می دهد. مجله بازاریابی جهانی از ارسال مقالات مدیریتی مرتبط با کیفیت بالا استقبال می کند که طیف وسیعی از مطالعات تجربی درباره سؤالات و پدیده های مهم بازاریابی بین المللی، تجزیه و تحلیل یا پایان نامه ها در مورد بازارها یا روندهای بازاریابی خاص، تا مطالعات یکپارچه صنایع و شرکت ها را شامل می شود. مجله بازاریابی جهانی مقالاتی را در زمینه های مختلف منتشر می کند که به مشارکت تجاری در بازاریابی بین المللی می پردازد، مانند: • تصمیم گیری و رفتار مصرف کننده بین ملی و بین فرهنگی • نظریه فرهنگ مصرف کننده و بازارهای بین المللی • گردشگری و توسعه اقتصادی • مصرف کننده چند فرهنگی رفتار • بازاریابی در بازارهای نوظهور • بازاریابی در کشورهای با درآمد کم، متوسط و بالا • چالش های زیست محیطی کلان و خرد جهانی • چالش های تحقیقات بازار جهانی • استراتژی های ارتباطی جهانی • بازاریابی مستقیم جهانی • استراتژی رقابت جهانی • منابع جهانی • شرکت ها مسئولیت اجتماعی • مصرف مسئولانه و پایداری • بازاریابی رسانه های اجتماعی، دیجیتال، موبایل و اینترنتی • مسائل اخلاقی در بازاریابی بین المللی • بازاریابی کسب و کار به تجارت در بازارهای جهانی خط مشی نقد و بررسی همتا: همه مقالات منتشر شده در مجله بازاریابی جهانی تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. در ابتدا غربالگری سردبیر و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس که متخصص موضوع هستند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.