تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Journal of Global Marketing



Journal of Global Marketing

آمریکا
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0891-1762
ISSN
1528-6975
e-ISSN
1987 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Global Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله بازاریابی جهانی یک مجله بین المللی با داوری است که به پیشبرد تئوری ها و شیوه های بازاریابی جهانی پیشرفته اختصاص دارد و بر تحقیقاتی که به استراتژی های بازاریابی و چالش هایی که شرکت ها، صنایع و آژانس های بخش دولتی در سرتاسر جهان با آن مواجه هستند، تاکید می کند. این مجله واقعاً بین‌المللی دیدگاه‌هایی را فراتر از آمریکای شمالی و اروپای غربی ارائه می‌کند تا آسیا، آفریقا، اروپای شرقی و مرکزی، آمریکای جنوبی و اقیانوسیه و همچنین روابط تجاری بین آنها را شامل شود. این مجله از کمک‌های دانشمندان، متخصصان و سیاست‌گذاران برجسته بازاریابی و تجارت بین‌المللی استقبال می‌کند و هدف آن متخصصان و متخصصان بازاریابی و تجارت بین‌المللی است. مجله بازاریابی جهانی اطلاعات بازاریابی ارزشمندی را برای مدیران عامل، مدیریت در تمام سطوح، متخصصان بازاریابی از همه نوع، مربیان و دانشجویان ارائه می دهد. مجله بازاریابی جهانی از ارسال مقالات مدیریتی مرتبط با کیفیت بالا استقبال می کند که طیف وسیعی از مطالعات تجربی درباره سؤالات و پدیده های مهم بازاریابی بین المللی، تجزیه و تحلیل یا پایان نامه ها در مورد بازارها یا روندهای بازاریابی خاص، تا مطالعات یکپارچه صنایع و شرکت ها را شامل می شود. مجله بازاریابی جهانی مقالاتی را در زمینه های مختلف منتشر می کند که به مشارکت تجاری در بازاریابی بین المللی می پردازد، مانند: • تصمیم گیری و رفتار مصرف کننده بین ملی و بین فرهنگی • نظریه فرهنگ مصرف کننده و بازارهای بین المللی • گردشگری و توسعه اقتصادی • مصرف کننده چند فرهنگی رفتار • بازاریابی در بازارهای نوظهور • بازاریابی در کشورهای با درآمد کم، متوسط ​​و بالا • چالش های زیست محیطی کلان و خرد جهانی • چالش های تحقیقات بازار جهانی • استراتژی های ارتباطی جهانی • بازاریابی مستقیم جهانی • استراتژی رقابت جهانی • منابع جهانی • شرکت ها مسئولیت اجتماعی • مصرف مسئولانه و پایداری • بازاریابی رسانه های اجتماعی، دیجیتال، موبایل و اینترنتی • مسائل اخلاقی در بازاریابی بین المللی • بازاریابی کسب و کار به تجارت در بازارهای جهانی خط مشی نقد و بررسی همتا: همه مقالات منتشر شده در مجله بازاریابی جهانی تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. در ابتدا غربالگری سردبیر و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس که متخصص موضوع هستند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید