تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Historical Research In Marketing


انگلستان
کشور
1755-750X
ISSN
1755-7518
e-ISSN
2009 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emeraldgrouppublishing.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Historical Research in Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله تحقیقات تاریخی در بازاریابی که در سال 2009 راه اندازی شد، تنها مجله فصلی و با داوری همتا است که تحقیقات آکادمیک با کیفیت بالا، اصیل و کاملاً بر تاریخ بازاریابی و تاریخچه تفکر بازاریابی متمرکز است. مقالات آموزشی و تاریخ نگاری/روش شناختی نیز تا زمانی که در زمینه بازاریابی و تاریخی باشد مورد استقبال قرار می گیرند. جوهر چشم انداز تاریخی، آگاهی کامل، سیستماتیک و انتقادی از تغییرات (یا تداوم) رویدادها در طول زمان و زمینه ای است که تغییر یا تداوم در آن رخ می دهد.

علاوه بر مقالات منظم تحقیقاتی کامل، مجله گاهی اوقات مطالبی را در بخش های زیر ارائه می دهد. Explorations & Insights شامل نظرات دعوت شده درباره تاریخچه بازاریابی و تاریخچه تفکر بازاریابی است. این مقالات معمولاً کوتاهتر (سه تا شش هزار کلمه) از مقالات کاملی هستند که در هر شماره منتشر می شوند. منابع تحقیقات تاریخی در بازاریابی شامل مقالات کوتاهی است که آرشیوهای ناشناخته و بدیع و دیگر منابع تاریخی اولیه، محتویات و ارتباط آنها با تاریخچه بازاریابی را معرفی می کند. بایگانی‌ها یا متخصصان کتابخانه‌ای که معتقدند مجموعه‌هایشان ممکن است مورد علاقه مورخان بازاریابی باشد، دعوت می‌شود مقالاتی را برای مشارکت در این بخش ارسال کنند. JHRM همچنین مقالات مروری تاریخی را دعوت می کند که بر کتاب های بازاریابی مهم تاریخی در بخش Forgotten Classics تمرکز دارند. نمونه‌هایی از این بررسی‌های تاریخی را می‌توان در شماره‌های گذشته مجله یافت و آنها رویکردی را برای ارسال‌های احتمالی پیشنهاد می‌کنند. به نویسندگان توصیه می‌شود قبل از ارسال نقد Forgotten Classics برای بررسی مناسب بودن عنوان کتاب را با ویراستار بررسی کنند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید