| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal Of Historical Research In Marketing
| انگلستان | کشور |
| 1755-750X | ISSN |
| 1755-7518 | e-ISSN |
| 2009 تا کنون | مدت فعالیت |
| Emerald Publishing | ناشر |
| www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Historical Research in Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله تحقیقات تاریخی در بازاریابی که در سال 2009 راه اندازی شد، تنها مجله فصلی و با داوری همتا است که تحقیقات آکادمیک با کیفیت بالا، اصیل و کاملاً بر تاریخ بازاریابی و تاریخچه تفکر بازاریابی متمرکز است. مقالات آموزشی و تاریخ نگاری/روش شناختی نیز تا زمانی که در زمینه بازاریابی و تاریخی باشد مورد استقبال قرار می گیرند. جوهر چشم انداز تاریخی، آگاهی کامل، سیستماتیک و انتقادی از تغییرات (یا تداوم) رویدادها در طول زمان و زمینه ای است که تغییر یا تداوم در آن رخ می دهد.
علاوه بر مقالات منظم تحقیقاتی کامل، مجله گاهی اوقات مطالبی را در بخش های زیر ارائه می دهد. Explorations & Insights شامل نظرات دعوت شده درباره تاریخچه بازاریابی و تاریخچه تفکر بازاریابی است. این مقالات معمولاً کوتاهتر (سه تا شش هزار کلمه) از مقالات کاملی هستند که در هر شماره منتشر می شوند. منابع تحقیقات تاریخی در بازاریابی شامل مقالات کوتاهی است که آرشیوهای ناشناخته و بدیع و دیگر منابع تاریخی اولیه، محتویات و ارتباط آنها با تاریخچه بازاریابی را معرفی می کند. بایگانیها یا متخصصان کتابخانهای که معتقدند مجموعههایشان ممکن است مورد علاقه مورخان بازاریابی باشد، دعوت میشود مقالاتی را برای مشارکت در این بخش ارسال کنند. JHRM همچنین مقالات مروری تاریخی را دعوت می کند که بر کتاب های بازاریابی مهم تاریخی در بخش Forgotten Classics تمرکز دارند. نمونههایی از این بررسیهای تاریخی را میتوان در شمارههای گذشته مجله یافت و آنها رویکردی را برای ارسالهای احتمالی پیشنهاد میکنند. به نویسندگان توصیه میشود قبل از ارسال نقد Forgotten Classics برای بررسی مناسب بودن عنوان کتاب را با ویراستار بررسی کنند.