نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Immersion And Content-based Language Education
هلند | کشور |
2212-8433 | ISSN |
2212-8441 | e-ISSN |
2019 تا کنون | مدت فعالیت |
John Benjamins Publishing Company | ناشر |
benjamins.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Immersion and Content-Based Language Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله Immersion and Content-Based Language Education (JICB) از مقالات تحقیقاتی و نظری مرتبط با تمام سطوح (از دوران پیش از کودکستان تا دانشگاه) زمینه های آموزش زبان دعوت می کند که در آنها از زبان به عنوان وسیله ای برای آموزش محتوای موضوعی استفاده می شود، از جمله اما نه محدود به: آموزش دو زبانه و چند زبانه. همه اشکال آموزش غوطه وری زبان که برای دوزبانگی افزایشی تلاش می کنند. آموزش اقلیت، میراث و زبان بومی مبتنی بر موضوع. آموزش دو زبانه؛ آموزش زبان مبتنی بر محتوا (CBI)؛ یادگیری یکپارچه محتوا و زبان (CLIL)؛ آموزش انگلیسی متوسط (EMI)؛ زبان در سراسر برنامه درسی؛ زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) زبان برای اهداف خاص و آکادمیک.