تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Immersion And Content-based Language Education


هلند
کشور
2212-8433
ISSN
2212-8441
e-ISSN
2019 تا کنون
مدت فعالیت
John Benjamins Publishing Company
ناشر
benjamins.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله Immersion and Content-Based Language Education (JICB) از مقالات تحقیقاتی و نظری مرتبط با تمام سطوح (از دوران پیش از کودکستان تا دانشگاه) زمینه های آموزش زبان دعوت می کند که در آنها از زبان به عنوان وسیله ای برای آموزش محتوای موضوعی استفاده می شود، از جمله اما نه محدود به: آموزش دو زبانه و چند زبانه. همه اشکال آموزش غوطه وری زبان که برای دوزبانگی افزایشی تلاش می کنند. آموزش اقلیت، میراث و زبان بومی مبتنی بر موضوع. آموزش دو زبانه؛ آموزش زبان مبتنی بر محتوا (CBI)؛ یادگیری یکپارچه محتوا و زبان (CLIL)؛ آموزش انگلیسی متوسط ​​(EMI)؛ زبان در سراسر برنامه درسی؛ زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) زبان برای اهداف خاص و آکادمیک.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید