نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Interactive Media In Education
انگلستان | کشور |
1365-893X | ISSN |
1365-893X | e-ISSN |
2018 تا کنون | مدت فعالیت |
Ubiquity Press | ناشر |
www-jime.open.ac.uk | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
JIME در سپتامبر 1996 تاسیس شد. اهداف آن عبارتند از:
- انتشار تحقیقات بین المللی پیشرو در مورد تئوری ها، شیوه ها و تجربیات در زمینه فناوری آموزشی.
- ایجاد یک بحث چند رشته ای و فکری دقیق در مورد جنبه های نظری و عملی رسانه های دیجیتال در آموزش عالی.
- شفاف سازی مسائل شناختی، اجتماعی و فرهنگی ناشی از استفاده از رسانه های دیجیتال در آموزش عالی.
- کشف و ترویج دسترسی آزاد در آموزش در عصر انتشارات و ارتباطات دیجیتال.
- بهبود اساسی آموزش و یادگیری از طریق رسانه های تعاملی بهتر.