تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of International Consumer Marketing



Journal Of International Consumer Marketing

آمریکا
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0896-1530
ISSN
1528-7068
e-ISSN
1988 تا 1993 و 1995 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله بازاریابی بین‌المللی مصرف‌کننده اکنون در فهرست منابع نوظهور فهرست شده است. مجله بازاریابی بین‌المللی مصرف‌کننده رفتار مشتری و خریدار سازمانی را در مقیاس بین‌فرهنگی/ملی و جهانی بررسی می‌کند و تحقیقات به‌روز را با کاربردهای عملی ترکیب می‌کند تا به شما در توسعه کمک کند. یک برنامه عمل برای توسعه استراتژی بازاریابی موفق متخصصان کسب‌وکار، سیاست‌گذاران و دانشگاهیان بینش‌ها و اطلاعات «داخلی» را در مورد طیف وسیعی از موضوعات بازاریابی بین‌فرهنگی، از جمله آداب و رسوم تجاری بین‌المللی، سبک‌های مذاکره، وفاداری به برند مصرف‌کننده، حساسیت قیمت، خرید و اجاره، رضایت (و نارضایتی) مصرف‌کننده به اشتراک می‌گذارند. ، و تبلیغات این نشریه تحقیقاتی ارزشمند، دیدگاه‌های جغرافیایی و فرهنگی مختلفی را از سراسر جهان، از جمله چین، هند، آلمان، اروپای غربی، آفریقا، استرالیا، آسیای جنوب شرقی، اسکاندیناوی، ژاپن و آمریکای لاتین و همچنین کشورهای نفتا مکزیک تحلیل می‌کند. ، کانادا و ایالات متحده است. مجله بازاریابی بین المللی مصرف کننده راهنمای شما برای مصرف گرایی در فرهنگ های مختلف است که یافته های تحقیقاتی را برای توسعه مدیریت جهانی و استراتژی های بازاریابی موثر به کار می گیرد. مشارکت‌کنندگان ایده‌های تازه و مفاهیم نوآورانه‌ای را برای پرداختن به مسائل و نگرانی‌های بین فرهنگی/ملی و رفتار مصرف‌کننده مقایسه‌ای ارائه می‌کنند که بر بانک‌ها و سایر مؤسسات مالی، ادارات دولتی، سازمان‌های تجارت بین‌المللی، مؤسسات تحقیقاتی، مشاوران و شرکت‌های سهامی عام تأثیر می‌گذارد. این مجله منحصر به فرد طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله سفر و رفتار توریستی، رفتار مصرف کننده نسبت به مؤسسات خدماتی، روابط آژانس تبلیغاتی و مشتری، رفتار سازمانی، صنعتی و خریدار میانی و تقسیم بندی بازار را تجزیه و تحلیل می کند. مجله بازاریابی بین‌المللی مصرف‌کننده جنبه‌های جهانی را بررسی می‌کند: برنامه‌ریزی قرار دادن محصول روابط خریدار و فروشنده تجارت الکترونیک بانکداری اینترنتی رابطه فروش خرید آنلاین اخلاق مصرف‌کننده انگیزه خرید تأیید افراد مشهور استراتژی‌های ارتباط وب مصرف‌کننده قوم‌گرایی رفتار خرید سبز تداعی برند بازاریابی کالاهای مقدس و موارد دیگر. ! مجله بازاریابی بین المللی مصرف کننده منبعی ارزشمند برای متخصصانی است که با مشتریان خارج از کشور سروکار دارند و/یا نیازهای مصرف کنندگان بین المللی را برآورده می کنند. این امر برای دانشگاهیان، مشاوران و محققان تجاری علاقه مند به مسائل بازاریابی مصرف کننده بین فرهنگی/ملی به همان اندازه مهم است. خط‌مشی بررسی همتایان:  همه مقالات منتشر شده در مجله بازاریابی بین‌المللی مصرف‌کننده، بر اساس غربالگری اولیه ویرایشگر و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس که متخصص موضوع هستند، تحت بازبینی دقیق همتایان قرار گرفته‌اند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106.   نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید