نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of International Consumer Marketing
آمریکا | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0896-1530 | ISSN |
1528-7068 | e-ISSN |
1988 تا 1993 و 1995 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بازاریابی بینالمللی مصرفکننده اکنون در فهرست منابع نوظهور فهرست شده است. مجله بازاریابی بینالمللی مصرفکننده رفتار مشتری و خریدار سازمانی را در مقیاس بینفرهنگی/ملی و جهانی بررسی میکند و تحقیقات بهروز را با کاربردهای عملی ترکیب میکند تا به شما در توسعه کمک کند. یک برنامه عمل برای توسعه استراتژی بازاریابی موفق متخصصان کسبوکار، سیاستگذاران و دانشگاهیان بینشها و اطلاعات «داخلی» را در مورد طیف وسیعی از موضوعات بازاریابی بینفرهنگی، از جمله آداب و رسوم تجاری بینالمللی، سبکهای مذاکره، وفاداری به برند مصرفکننده، حساسیت قیمت، خرید و اجاره، رضایت (و نارضایتی) مصرفکننده به اشتراک میگذارند. ، و تبلیغات این نشریه تحقیقاتی ارزشمند، دیدگاههای جغرافیایی و فرهنگی مختلفی را از سراسر جهان، از جمله چین، هند، آلمان، اروپای غربی، آفریقا، استرالیا، آسیای جنوب شرقی، اسکاندیناوی، ژاپن و آمریکای لاتین و همچنین کشورهای نفتا مکزیک تحلیل میکند. ، کانادا و ایالات متحده است. مجله بازاریابی بین المللی مصرف کننده راهنمای شما برای مصرف گرایی در فرهنگ های مختلف است که یافته های تحقیقاتی را برای توسعه مدیریت جهانی و استراتژی های بازاریابی موثر به کار می گیرد. مشارکتکنندگان ایدههای تازه و مفاهیم نوآورانهای را برای پرداختن به مسائل و نگرانیهای بین فرهنگی/ملی و رفتار مصرفکننده مقایسهای ارائه میکنند که بر بانکها و سایر مؤسسات مالی، ادارات دولتی، سازمانهای تجارت بینالمللی، مؤسسات تحقیقاتی، مشاوران و شرکتهای سهامی عام تأثیر میگذارد. این مجله منحصر به فرد طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله سفر و رفتار توریستی، رفتار مصرف کننده نسبت به مؤسسات خدماتی، روابط آژانس تبلیغاتی و مشتری، رفتار سازمانی، صنعتی و خریدار میانی و تقسیم بندی بازار را تجزیه و تحلیل می کند. مجله بازاریابی بینالمللی مصرفکننده جنبههای جهانی را بررسی میکند: برنامهریزی قرار دادن محصول روابط خریدار و فروشنده تجارت الکترونیک بانکداری اینترنتی رابطه فروش خرید آنلاین اخلاق مصرفکننده انگیزه خرید تأیید افراد مشهور استراتژیهای ارتباط وب مصرفکننده قومگرایی رفتار خرید سبز تداعی برند بازاریابی کالاهای مقدس و موارد دیگر. ! مجله بازاریابی بین المللی مصرف کننده منبعی ارزشمند برای متخصصانی است که با مشتریان خارج از کشور سروکار دارند و/یا نیازهای مصرف کنندگان بین المللی را برآورده می کنند. این امر برای دانشگاهیان، مشاوران و محققان تجاری علاقه مند به مسائل بازاریابی مصرف کننده بین فرهنگی/ملی به همان اندازه مهم است. خطمشی بررسی همتایان: همه مقالات منتشر شده در مجله بازاریابی بینالمللی مصرفکننده، بر اساس غربالگری اولیه ویرایشگر و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس که متخصص موضوع هستند، تحت بازبینی دقیق همتایان قرار گرفتهاند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.