نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of International Entrepreneurship
هلند | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
1570-7385 | ISSN |
1573-7349 | e-ISSN |
2005 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
رقابت در بازارهای بین المللی به طور سنتی قلمرو شرکت های بزرگ بود و شرکت های کوچکتر تمایل داشتند محلی یا منطقه ای باقی بمانند. بینالمللیسازی یکی از گزینههای مورد علاقه برخی از شرکتها بود، اما به ندرت یک ضرورت رقابتی بود. بسیاری تصمیم گرفتند از عدم قطعیت رقابت در بازارهای خارجی اجتناب کنند و به سادگی شرکت های خود را کوچک و محلی نگه داشتند. بنابراین، نظریههای بینالمللیسازی سنتی عمدتاً بر شرکتهای چندملیتی بزرگ متمرکز بودند و کمتر به شرکتهای کوچکتر مرتبط بودند. با این حال، با آزادسازی تجارت، شرکت های داخلی توسط رقبای بین المللی که در حال نفوذ به بازارهای محافظت شده قبلی هستند، تهدید می شوند. امروزه بین المللی شدن همه را تحت تأثیر قرار می دهد، چه بخواهند خود را بین المللی کنند یا نه. تهدیدها و فرصت های بین المللی شدن باید مورد توجه قرار گیرند. جهانی شدن محیط رقابتی بازیگران کوچک و بزرگ را به طور یکسان متحول می کند. در نتیجه، مسائل بین المللی سازی همچنان به طور فزاینده ای برای تجارت مهم خواهد بود. برنامه های سیاست عمومی از قبل شامل برنامه هایی برای کمک به کارآفرینان برای موفقیت در بین المللی شدن است. نیاز فزاینده ای به درک بین المللی شدن در زمینه کارآفرینی و همچنین شرکت های چندملیتی بزرگ وجود دارد. آگاهی از چگونگی، زمان و چرایی بین المللی شدن شرکت ها - چه به صورت تدریجی یا نه - مطمئناً مورد توجه محققان پر انرژی خواهد بود. با این حال، تا کنون، دانشگاه فاقد مجله ای بوده است که به موضوعات بین المللی سازی اختصاص داده شده باشد. برای پر کردن این جایگاه، تیم تحریریه فوق الذکر مایل است خروجی ای برای تحقیقات با کیفیت بالا ارائه دهد که به فرصت ها و چالش های ذاتی بین المللی سازی می پردازد. مخاطبان اصلی این مجله محققان کارآفرینی و تجارت بین المللی خواهند بود. علاوه بر این، مطمئناً خوانندگان شامل افراد تجاری و سیاستگذاران میشود. ویراستاران مطالب ارسالی را دعوت میکنند که بینالمللیسازی را تحلیل میکنند و کار تئوریک و تجربی را با هم ترکیب میکنند. پژوهشگران به انجام مطالعات تطبیقی و ارزیابی نظریه های رقیب تشویق خواهند شد. ترکیب تیم تحریریه - شامل کارشناسان تجارت بینالملل و کارشناسان کارآفرینی - برای جلوگیری از سوگیری تحریریه طراحی شده است. تمام تلاش برای رسیدن به اولین تصمیم در مورد ارسال، ظرف شصت روز انجام خواهد شد. رسماً به عنوان: J Int Entrep