تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of International Entrepreneurship



Journal Of International Entrepreneurship

هلند
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
1570-7385
ISSN
1573-7349
e-ISSN
2005 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

رقابت در بازارهای بین المللی به طور سنتی قلمرو شرکت های بزرگ بود و شرکت های کوچکتر تمایل داشتند محلی یا منطقه ای باقی بمانند. بین‌المللی‌سازی یکی از گزینه‌های مورد علاقه برخی از شرکت‌ها بود، اما به ندرت یک ضرورت رقابتی بود. بسیاری تصمیم گرفتند از عدم قطعیت رقابت در بازارهای خارجی اجتناب کنند و به سادگی شرکت های خود را کوچک و محلی نگه داشتند. بنابراین، نظریه‌های بین‌المللی‌سازی سنتی عمدتاً بر شرکت‌های چندملیتی بزرگ متمرکز بودند و کمتر به شرکت‌های کوچک‌تر مرتبط بودند. با این حال، با آزادسازی تجارت، شرکت های داخلی توسط رقبای بین المللی که در حال نفوذ به بازارهای محافظت شده قبلی هستند، تهدید می شوند. امروزه بین المللی شدن همه را تحت تأثیر قرار می دهد، چه بخواهند خود را بین المللی کنند یا نه. تهدیدها و فرصت های بین المللی شدن باید مورد توجه قرار گیرند. جهانی شدن محیط رقابتی بازیگران کوچک و بزرگ را به طور یکسان متحول می کند. در نتیجه، مسائل بین المللی سازی همچنان به طور فزاینده ای برای تجارت مهم خواهد بود. برنامه های سیاست عمومی از قبل شامل برنامه هایی برای کمک به کارآفرینان برای موفقیت در بین المللی شدن است. نیاز فزاینده ای به درک بین المللی شدن در زمینه کارآفرینی و همچنین شرکت های چندملیتی بزرگ وجود دارد. آگاهی از چگونگی، زمان و چرایی بین المللی شدن شرکت ها - چه به صورت تدریجی یا نه - مطمئناً مورد توجه محققان پر انرژی خواهد بود. با این حال، تا کنون، دانشگاه فاقد مجله ای بوده است که به موضوعات بین المللی سازی اختصاص داده شده باشد. برای پر کردن این جایگاه، تیم تحریریه فوق الذکر مایل است خروجی ای برای تحقیقات با کیفیت بالا ارائه دهد که به فرصت ها و چالش های ذاتی بین المللی سازی می پردازد. مخاطبان اصلی این مجله محققان کارآفرینی و تجارت بین المللی خواهند بود. علاوه بر این، مطمئناً خوانندگان شامل افراد تجاری و سیاست‌گذاران می‌شود. ویراستاران مطالب ارسالی را دعوت می‌کنند که بین‌المللی‌سازی را تحلیل می‌کنند و کار تئوریک و تجربی را با هم ترکیب می‌کنند. پژوهشگران به انجام مطالعات تطبیقی ​​و ارزیابی نظریه های رقیب تشویق خواهند شد. ترکیب تیم تحریریه - شامل کارشناسان تجارت بین‌الملل و کارشناسان کارآفرینی - برای جلوگیری از سوگیری تحریریه طراحی شده است. تمام تلاش برای رسیدن به اولین تصمیم در مورد ارسال، ظرف شصت روز انجام خواهد شد. رسماً به عنوان: J Int Entrep

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید