تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Internet Commerce



Journal Of Internet Commerce

آمریکا
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1533-2861
ISSN
1533-287X
e-ISSN
2002 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله تجارت اینترنتی اکنون در فهرست منابع نوظهور فهرست شده است. در حالی که بسیاری از مردم از اینترنت برای مقاصد آموزشی و سرگرمی استفاده می کنند، سازمان ها و شرکت ها به دنبال راه هایی برای پیوند شبکه های داخلی خود به این شبکه جهانی برای انجام تجارت الکترونیک هستند. در حالی که شرکت‌ها سال‌هاست به صورت الکترونیکی با تامین‌کنندگان و مشتریان تجارت می‌کنند، انجام تجارت آنلاین از طریق اینترنت فرصت‌های بیشتری را برای کسب‌وکارهای چندملیتی، ملی و حتی کوچک برای کاهش هزینه‌ها، بهبود کارایی و دستیابی به بازار جهانی فراهم می‌کند. به گفته برخی، اینترنت «اقتصاد را به قرن آینده سوق خواهد داد». شرکت های متعددی در حال حاضر کسب و کار خود را در اینترنت انجام می دهند در حالی که سایرین در تلاش برای ایجاد حضور و رسیدن به عقب هستند. توانایی انجام تجارت در هر مکانی و در هر زمان با هر کسی که به اینترنت دسترسی دارد قطعاً جامعه را کمی به مفهوم "دهکده جهانی" نزدیکتر می کند که به عنوان یک روش زندگی آینده تبلیغ می شود. مهمتر از آن، تغییر چهره تجارت و تجارت است. به دلیل اهمیت تأثیر اینترنت بر کسب و کار و سازمان‌ها، مجله تجارت اینترنتی ® به انتشار مقالاتی اختصاص دارد که در مورد موضوعات حیاتی برای انجام تجارت الکترونیک در اینترنت بحث می‌کنند. علاوه بر این، مجله همچنین دست نوشته هایی را در مورد مسائل آموزشی مرتبط با تجارت اینترنتی درخواست و منتشر خواهد کرد. بنابراین، هدف مجله تجارت اینترنتی ® ارائه یک انجمن برای محققان و متخصصان برای انتشار مطالب با کیفیت بالا و بحث در مورد مسائل مربوط به انجام تجارت در اینترنت است. به دلیل ماهیت جهانی اینترنت، این مجله ماهیت بین المللی دارد و مقالاتی در مورد مسائل بین المللی و همچنین تحقیقات مربوط به کشور منتشر خواهد کرد. مسائل مهم شامل تأثیر اینترنت بر تمام جنبه های تجارت، سازمان ها و چارچوب تصمیم گیری در یک سازمان است، اما محدود به آنها نیست. مسائل اضافی شامل پذیرش و اجرای فناوری اینترنت، ارزیابی، امنیت و ملاحظات استراتژیک مرتبط با تجارت اینترنتی است. محققانی که این موضوعات و سایر موضوعات مرتبط را مطالعه می کنند، تشویق می شوند که دست نوشته ها را مستقیماً به ویراستار ارسال کنند. نسخه های خطی تحت یک فرآیند کورکورانه و داوری متشکل از حداقل دو داور قرار می گیرند. مجله تجارت اینترنتی ® امیدوار است با مطالعات تحقیقاتی، موارد و تجربیات متخصصین بازبینی شده، راهی برای به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات مرتبط با انجام تجارت در اینترنت فراهم کند. هدف این مجله ارائه منبعی از اطلاعات است که پزشکان و دانشگاهیان را در کنار هم قرار دهد زیرا فناوری پویای اینترنت به تغییر بسیاری از جنبه‌های تجارت ادامه می‌دهد. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106.  نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید