تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Jewish Education



Journal Of Jewish Education

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1524-4113
ISSN
1554-611X
e-ISSN
1929 تا 1932 و 1938 تا 1945 و 1949 تا 1950 و 1952 تا 1956 و 1958 تا 1970 و 1972 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

2019 CiteScore: 0.50 - مقادیر از Scopus  مجله آموزش یهودیان، مجله شبکه تحقیقات در آموزش یهودیان، چهار بار در سال منتشر می شود. این مجله یک انجمن بین‌رشته‌ای منحصربه‌فرد برای در نظر گرفتن تحقیقات و موضوعات علمی متنوع در آموزش یهودی از جمله برنامه درسی و آموزش، آماده‌سازی معلم، توسعه هویت یهودی، تاریخ و فلسفه آموزش یهودی، و ارتباط بین آموزش یهودی و عمومی فراهم می‌کند. دامنه این مجله از اوایل کودکی تا آموزش بزرگسالان، در هر محیطی که آموزش یهودی در آن رخ می دهد، متغیر است. مشارکت در مجله به موضوعات منحصر به فرد آموزش یهودی و همچنین کاربرد تحقیق و تفکر در آموزش عمومی می پردازد. علاوه بر این، انواع رویکردها و قالب های روش شناختی نشان داده شده است. اینها شامل مطالعات پژوهشی کمی و کیفی تجربی، تأملاتی در مورد آموزش یهودیان در گذشته و حال، و بحث در مورد جنبه های نظری آموزش یهودی است. علاوه بر این، مجله آموزش یهودی تشخیص می‌دهد که مکانی در داخل مجله برای تحقیقات و تأملات تمرین‌کنندگان در مورد تمرین وجود دارد. تمام دستنوشته‌های دریافت شده توسط مجله در دسته‌بندی پژوهش‌های حرفه‌ای مشمول همان فرآیند بررسی دقیق و منصفانه از سوی همتایان می‌شوند که برای همه مقالات ارسال شده به مجله آموزش یهودیان. رهنمودهای ویژه ارسال نسخه های خطی در این دسته را می توانید در اینجا بیابید. مجله آموزش یهودیان بیش از 80 سال است که برترین مجله در زمینه آموزش یهودیان بوده است. مأموریت مجله آموزش یهودیان این است: ارائه استانداردی از برتری برای تحقیق و تمرین در آموزش یهودی. ارائه یک خروجی و یک مکان آرشیوی برای بورس تحصیلی که منعکس کننده دیدگاه های ایدئولوژیک متعدد، محیط های آموزشی متعدد و رشته های متعدد باشد. رشد زمینه تحقیق در آموزش یهودیان از طریق انتشار بورس تحصیلی؛ به عنوان منبعی برای تأمل و محرک برای دیدگاه های غنی و پیچیده آموزش یهودی به منظور درک بهتر آن، بهبود عملکرد آن و کمک به آینده ای پر جنب و جوش یهودی. خط مشی بررسی همتایان: تمامی مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و بررسی ناشناس توسط دو داور، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. تماس: [email protected] دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106 نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید