نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Language And Education
روسیه | کشور |
2411-7390 | e-ISSN |
2018 تا کنون | مدت فعالیت |
National Research University Higher School of Economics | ناشر |
jle.hse.ru | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله زبان و آموزش (JLE) یک مجله بین المللی با دسترسی آزاد با کیفیت بالا است که هر فصل توسط دانشکده عالی اقتصاد دانشگاه تحقیقات ملی روسیه منتشر می شود. JLE بستری را برای محققان، دانشگاهیان، متخصصان و متخصصان فراهم میکند تا دانش را در قالب مقالات تحقیقاتی تجربی و نظری با کیفیت بالا، مطالعات آزمایشی، مقالات نظری و بررسیها (محدودهبندی / بررسیهای سیستماتیک، متاآنالیز و بررسی کتاب) انتقال داده و به اشتراک بگذارند. .
این مجله منبعی بینالمللی از اطلاعات بررسیشده در مورد ارتباطات علمی در سطح وسیع، با موضوعات مرتبط با زبان و آموزش در نمای نزدیک ارائه میکند که موضوعات و موضوعاتی مانند نوشتار دانشگاهی و علمی، نوشتن برای انتشار، ویرایش علمی، الگوهای متعارف و غیره را پوشش میدهد. بی نظمی استاندارد متون علمی و دانشگاهی، انگلیسی به عنوان یک زبان اضافی (EAL)، انگلیسی به عنوان زبان فرانک و چندزبانگی، دلالی سواد، قراردادهای نگارش مجلات، جنبه های ساختاری و پایان نامه محور نگارش علمی، خوانایی تحقیق، خودآگاهی از اعتماد به نوشتن هنجارهای انتشار، تقویت مهارت های نوشتاری دانشگاهی، برنامه های درسی دانشگاهی غنی شده با نوشتن، تئوری حرکت ها و مراحل و عمل در نوشتار علمی، طرحواره های بلاغی.