تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Language And Education


روسیه
کشور
2411-7390
e-ISSN
2018 تا کنون
مدت فعالیت
National Research University Higher School of Economics
ناشر
jle.hse.ru
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله زبان و آموزش (JLE) یک مجله بین المللی با دسترسی آزاد با کیفیت بالا است که هر فصل توسط دانشکده عالی اقتصاد دانشگاه تحقیقات ملی روسیه منتشر می شود. JLE بستری را برای محققان، دانشگاهیان، متخصصان و متخصصان فراهم می‌کند تا دانش را در قالب مقالات تحقیقاتی تجربی و نظری با کیفیت بالا، مطالعات آزمایشی، مقالات نظری و بررسی‌ها (محدوده‌بندی / بررسی‌های سیستماتیک، متاآنالیز و بررسی کتاب) انتقال داده و به اشتراک بگذارند. .

این مجله منبعی بین‌المللی از اطلاعات بررسی‌شده در مورد ارتباطات علمی در سطح وسیع، با موضوعات مرتبط با زبان و آموزش در نمای نزدیک ارائه می‌کند که موضوعات و موضوعاتی مانند نوشتار دانشگاهی و علمی، نوشتن برای انتشار، ویرایش علمی، الگوهای متعارف و غیره را پوشش می‌دهد. بی نظمی استاندارد متون علمی و دانشگاهی، انگلیسی به عنوان یک زبان اضافی (EAL)، انگلیسی به عنوان زبان فرانک و چندزبانگی، دلالی سواد، قراردادهای نگارش مجلات، جنبه های ساختاری و پایان نامه محور نگارش علمی، خوانایی تحقیق، خودآگاهی از اعتماد به نوشتن هنجارهای انتشار، تقویت مهارت های نوشتاری دانشگاهی، برنامه های درسی دانشگاهی غنی شده با نوشتن، تئوری حرکت ها و مراحل و عمل در نوشتار علمی، طرحواره های بلاغی.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید