تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Learning Analytics


استرالیا
کشور
1929-7750
e-ISSN
2019 تا کنون
مدت فعالیت
UTS ePress
ناشر
learning-analytics.info
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Learning Analytics ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله تحلیل یادگیری یک مجله با بازبینی و دسترسی آزاد است که بالاترین کیفیت تحقیقات را در این زمینه منتشر می کند. این ژورنال انتشارات رسمی Society for Learning Analytics Research (SoLAR) است. این مجله با یک هیئت تحریریه بین‌المللی متشکل از دانشمندان برجسته، اولین مجله‌ای است که به تحقیق در مورد چالش‌های جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و گزارش داده‌ها با هدف خاص برای بهبود یادگیری اختصاص دارد. "یادگیری" به طور گسترده در طیف وسیعی از زمینه ها، از جمله یادگیری غیررسمی در اینترنت، مطالعه رسمی آکادمیک در موسسات (ابتدایی / متوسطه / عالی) و یادگیری در محل کار تعریف می شود.

این مجله به دنبال ایجاد ارتباط بین محققان، توسعه دهندگان و متخصصان تجزیه و تحلیل یادگیری است که در استفاده از ردیابی داده ها علاقه مشترک دارند تا از طریق ایجاد و اجرای ابزارها و تکنیک های جدید و مطالعه تحولاتی که آنها ایجاد می کنند، یادگیری را بهتر درک و بهبود بخشد. تمرکز بین رشته‌ای مجله تشخیص می‌دهد که دیدگاه‌های محاسباتی، آموزشی، نهادی، سیاستی و اجتماعی باید با یکدیگر گفت‌وگو شوند تا اطمینان حاصل شود که مداخلات و سیستم‌های سازمانی در خدمت نیازهای همه ذینفعان هستند. این جوامع با هم، هر یک لنز ارزشمندی را برای ارائه ورودی، ارزیابی و نقد مداوم پیشرفت های مفهومی، فنی و عملی این حوزه به ارمغان می آورند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید