| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal Of Learning Analytics
| استرالیا | کشور |
| 1929-7750 | e-ISSN |
| 2019 تا کنون | مدت فعالیت |
| UTS ePress | ناشر |
| learning-analytics.info | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Learning Analytics ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله تحلیل یادگیری یک مجله با بازبینی و دسترسی آزاد است که بالاترین کیفیت تحقیقات را در این زمینه منتشر می کند. این ژورنال انتشارات رسمی Society for Learning Analytics Research (SoLAR) است. این مجله با یک هیئت تحریریه بینالمللی متشکل از دانشمندان برجسته، اولین مجلهای است که به تحقیق در مورد چالشهای جمعآوری، تجزیه و تحلیل و گزارش دادهها با هدف خاص برای بهبود یادگیری اختصاص دارد. "یادگیری" به طور گسترده در طیف وسیعی از زمینه ها، از جمله یادگیری غیررسمی در اینترنت، مطالعه رسمی آکادمیک در موسسات (ابتدایی / متوسطه / عالی) و یادگیری در محل کار تعریف می شود.
این مجله به دنبال ایجاد ارتباط بین محققان، توسعه دهندگان و متخصصان تجزیه و تحلیل یادگیری است که در استفاده از ردیابی داده ها علاقه مشترک دارند تا از طریق ایجاد و اجرای ابزارها و تکنیک های جدید و مطالعه تحولاتی که آنها ایجاد می کنند، یادگیری را بهتر درک و بهبود بخشد. تمرکز بین رشتهای مجله تشخیص میدهد که دیدگاههای محاسباتی، آموزشی، نهادی، سیاستی و اجتماعی باید با یکدیگر گفتوگو شوند تا اطمینان حاصل شود که مداخلات و سیستمهای سازمانی در خدمت نیازهای همه ذینفعان هستند. این جوامع با هم، هر یک لنز ارزشمندی را برای ارائه ورودی، ارزیابی و نقد مداوم پیشرفت های مفهومی، فنی و عملی این حوزه به ارمغان می آورند.