نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Journal Of Learning Analytics
استرالیا | کشور |
1929-7750 | e-ISSN |
2019 تا کنون | مدت فعالیت |
UTS ePress | ناشر |
learning-analytics.info | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Learning Analytics ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله تحلیل یادگیری یک مجله با بازبینی و دسترسی آزاد است که بالاترین کیفیت تحقیقات را در این زمینه منتشر می کند. این ژورنال انتشارات رسمی Society for Learning Analytics Research (SoLAR) است. این مجله با یک هیئت تحریریه بینالمللی متشکل از دانشمندان برجسته، اولین مجلهای است که به تحقیق در مورد چالشهای جمعآوری، تجزیه و تحلیل و گزارش دادهها با هدف خاص برای بهبود یادگیری اختصاص دارد. "یادگیری" به طور گسترده در طیف وسیعی از زمینه ها، از جمله یادگیری غیررسمی در اینترنت، مطالعه رسمی آکادمیک در موسسات (ابتدایی / متوسطه / عالی) و یادگیری در محل کار تعریف می شود.
این مجله به دنبال ایجاد ارتباط بین محققان، توسعه دهندگان و متخصصان تجزیه و تحلیل یادگیری است که در استفاده از ردیابی داده ها علاقه مشترک دارند تا از طریق ایجاد و اجرای ابزارها و تکنیک های جدید و مطالعه تحولاتی که آنها ایجاد می کنند، یادگیری را بهتر درک و بهبود بخشد. تمرکز بین رشتهای مجله تشخیص میدهد که دیدگاههای محاسباتی، آموزشی، نهادی، سیاستی و اجتماعی باید با یکدیگر گفتوگو شوند تا اطمینان حاصل شود که مداخلات و سیستمهای سازمانی در خدمت نیازهای همه ذینفعان هستند. این جوامع با هم، هر یک لنز ارزشمندی را برای ارائه ورودی، ارزیابی و نقد مداوم پیشرفت های مفهومی، فنی و عملی این حوزه به ارمغان می آورند.