تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد تیر ۱۴۰۲
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Journal Of Management Education


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
آمریکا
کشور
1052-5629
ISSN
1552-6658
e-ISSN
1975 تا 1984 و 1986 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله
Journal Of Management Education

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Management Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله آموزش مدیریت (JME) مشارکت هایی را تشویق می کند که به مسائل مهم در آموزش مدیریت پاسخ می دهند. سؤال اساسی که فرآیند بررسی همتایان دوسوکور مجله را راهنمایی می کند این است: آیا این مشارکت تأثیر قابل توجهی بر تفکر و/یا عمل در آموزش مدیریت خواهد داشت؟

مشارکت‌ها ممکن است ماهیت مفهومی یا تجربی داشته باشند، و از هر حوزه موضوعی و هر کشوری استقبال می‌شوند تا زمانی که تمرکز اصلی آنها بر یادگیری و/یا مسائل تدریس در مطالعات مدیریت یا سازمان باشد. اگرچه حوزه های اصلی مورد علاقه ما رفتار و مدیریت سازمانی است، اما ما همچنین به پیشرفت های آموزش و یادگیری در حوزه های مرتبط مانند مدیریت منابع انسانی و روابط کار، مسائل اجتماعی در مدیریت، مطالعات مدیریت انتقادی، تنوع، اخلاق، توسعه سازمانی، تولید علاقه مندیم. و عملیات، پایداری، و غیره. ما پذیرای همه رویکردهایی برای تحقیقات علمی هستیم که مبنایی برای ایجاد و انتشار دانش با کیفیت بالا در آموزش و یادگیری مدیریت است.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید