تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI می ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI می ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

Journal Of Marketing Analytics


سوئیس
کشور
2050-3318
ISSN
2050-3326
e-ISSN
2013 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله
مشخصات ثبت شده این مجله در پایگاه Scopus با پایگاه ISI متفاوت است.
2050-3326
(ثبت شده در اسکوپوس) p-ISSN
2050-3318
(ثبت شده در اسکوپوس) e-ISSN

ISI

آخرین بروز رسانی می ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

داده ها به سنگ معدن جدید در اقتصاد دانش امروزی تبدیل شده اند. با این حال، صرف ذخیره سازی و گزارش دهی برای رونق در بازارهای رقابتی امروزی کافی نیست. آنچه مورد نیاز است، توانایی درک همه این اقیانوس‌های داده، و به کارگیری آن بینش‌ها در نحوه رویکرد شرکت‌ها به بازارهای خود، سازگاری با شرایط متغیر بازار و پاسخ به رقبای جدید است.

تجزیه و تحلیل بازاریابی در قلب این موج معاصر از تصمیم گیری مبتنی بر داده قرار دارد. وقتی شرکت ها برای تصمیم گیری به غریزه درونی تکیه می کنند دیگر نمی توانند زنده بمانند. اهرم استراتژیک داده یکی از معدود منابع باقیمانده مزیت رقابتی پایدار است. محصولات جدید را می توان سریعتر از همیشه کپی کرد. کارکنان کمتر وفادار می شوند و همچنین تحرک بیشتری پیدا می کنند، و مراکز تجاری خود در سراسر جهان در دنیایی که صاف تر و صاف تر می شود در حال حرکت هستند.

ژورنال تجزیه و تحلیل بازاریابی، تحقیقات کاربردی و مقالات کاربردی در این زمینه شکوفا را گرد هم می آورد. ترکیب منحصربه‌فردی از تحقیقات آکادمیک کاربردی، همراه با بینش‌هایی از بهترین شیوه‌های تجاری، مجله تحلیل بازاریابی را به یک همراه عالی برای دانشگاهیان و متخصصان تبدیل می‌کند. دانشگاهیان می توانند با آخرین پیشرفت ها در این زمینه در ارتباط باشند. متخصصان تحلیل بازاریابی می توانند در مورد آخرین روندها و تحقیقات آکادمیک پیشرفته در این رشته مطالعه کنند.

ژورنال تجزیه و تحلیل بازاریابی شامل مقالات تحقیقاتی کاربردی در مورد موضوعاتی مانند هدف گذاری، تقسیم بندی، داده های بزرگ، وفاداری مشتری و مدیریت چرخه عمر، فروش متقابل، CRM، مدیریت کیفیت داده، بازاریابی چند کاناله و استراتژی بازاریابی است.

هدف مجله تحلیل بازاریابی ترکیبی از روش‌های تحقیق علمی با دقت کنترل شده با کاربرد مطالعات موردی در دنیای واقعی است. فرآیند بررسی دوسویه ما تضمین می‌کند که مقالات تنها بر اساس محتوا و شایستگی‌هایشان انتخاب می‌شوند و بهترین مقالات ممکن در این زمینه را انتخاب می‌کنند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید