نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Marketing Analytics
سوئیس | کشور |
2050-3318 | ISSN |
2050-3326 | e-ISSN |
2013 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
مشخصات ثبت شده این مجله در پایگاه Scopus با پایگاه ISI متفاوت است. | |
2050-3326 | (ثبت شده در اسکوپوس) p-ISSN |
2050-3318 | (ثبت شده در اسکوپوس) e-ISSN |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Marketing Analytics ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
داده ها به سنگ معدن جدید در اقتصاد دانش امروزی تبدیل شده اند. با این حال، صرف ذخیره سازی و گزارش دهی برای رونق در بازارهای رقابتی امروزی کافی نیست. آنچه مورد نیاز است، توانایی درک همه این اقیانوسهای داده، و به کارگیری آن بینشها در نحوه رویکرد شرکتها به بازارهای خود، سازگاری با شرایط متغیر بازار و پاسخ به رقبای جدید است.
تجزیه و تحلیل بازاریابی در قلب این موج معاصر از تصمیم گیری مبتنی بر داده قرار دارد. وقتی شرکت ها برای تصمیم گیری به غریزه درونی تکیه می کنند دیگر نمی توانند زنده بمانند. اهرم استراتژیک داده یکی از معدود منابع باقیمانده مزیت رقابتی پایدار است. محصولات جدید را می توان سریعتر از همیشه کپی کرد. کارکنان کمتر وفادار می شوند و همچنین تحرک بیشتری پیدا می کنند، و مراکز تجاری خود در سراسر جهان در دنیایی که صاف تر و صاف تر می شود در حال حرکت هستند.
ژورنال تجزیه و تحلیل بازاریابی، تحقیقات کاربردی و مقالات کاربردی در این زمینه شکوفا را گرد هم می آورد. ترکیب منحصربهفردی از تحقیقات آکادمیک کاربردی، همراه با بینشهایی از بهترین شیوههای تجاری، مجله تحلیل بازاریابی را به یک همراه عالی برای دانشگاهیان و متخصصان تبدیل میکند. دانشگاهیان می توانند با آخرین پیشرفت ها در این زمینه در ارتباط باشند. متخصصان تحلیل بازاریابی می توانند در مورد آخرین روندها و تحقیقات آکادمیک پیشرفته در این رشته مطالعه کنند.
ژورنال تجزیه و تحلیل بازاریابی شامل مقالات تحقیقاتی کاربردی در مورد موضوعاتی مانند هدف گذاری، تقسیم بندی، داده های بزرگ، وفاداری مشتری و مدیریت چرخه عمر، فروش متقابل، CRM، مدیریت کیفیت داده، بازاریابی چند کاناله و استراتژی بازاریابی است.
هدف مجله تحلیل بازاریابی ترکیبی از روشهای تحقیق علمی با دقت کنترل شده با کاربرد مطالعات موردی در دنیای واقعی است. فرآیند بررسی دوسویه ما تضمین میکند که مقالات تنها بر اساس محتوا و شایستگیهایشان انتخاب میشوند و بهترین مقالات ممکن در این زمینه را انتخاب میکنند.