تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Marketing Theory And Practice



Journal Of Marketing Theory And Practice

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1069-6679
ISSN
1944-7175
e-ISSN
2005 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Marketing Theory and Practice ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله تئوری و عمل بازاریابی اکنون در فهرست استناد منابع نوظهور فهرست شده است. هدف مجله تئوری و عمل بازاریابی، پرداختن به طیف وسیعی از مسائل مدیریتی و اساسی در سراسر حوزه بازاریابی است. همانطور که در عنوان مجله منعکس می شود، مجله تئوری و عمل بازاریابی به پیشبرد زمینه بازاریابی به روش های معنی دار از طریق بورس تحصیلی اختصاص داده شده است که هم دقیق و هم مرتبط است. مجله تئوری و عمل بازاریابی اولین مجله بازاریابی عمومی با کیفیت بالا بود که نیاز به جفت شدن حساسیت های آکادمیک نسبت به تحقیقات با پتانسیل بالا برای استفاده از یافته ها "صبح دوشنبه" توسط متخصصان بازاریابی داشت. این ژورنال یک خروجی منحصر به فرد برای انتشار مقالات مرتبط مدیریتی در طیف گسترده ای از موضوعات بازاریابی فراهم می کند - جایگزینی برای تقسیم حوزه بازاریابی به بسیاری از رشته های فرعی که هر کدام توسط یک مجله تخصصی ارائه می شوند. مجله نظریه و عمل بازاریابی، با جامعیت بین‌المللی قطعی از نظر نویسندگان و داوران، به کارهای مفهومی (غیر تجربی) و تجربی ارزش می‌دهد و منتشر می‌کند. تا زمانی که رویکرد روش‌شناختی به‌درستی با اهداف مطالعه و پرسش‌های پژوهشی مطابقت داشته باشد، مجله در ترجیح روش‌های به کار رفته در مقالات تجربی نیز بی‌طرفانه است. خط‌مشی بررسی همتایان: همه مقاله‌های پژوهشی در این مجله تعریف غربالگری اولیه ویرایشگر و بررسی دقیق همتا توسط سه داور متخصص ناشناس شده‌اند. همه بررسی همتایان دو سو کور است. دفتر انتشارات: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106  نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۴

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید