نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Marketing Theory And Practice
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1069-6679 | ISSN |
1944-7175 | e-ISSN |
2005 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Marketing Theory and Practice ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله تئوری و عمل بازاریابی اکنون در فهرست استناد منابع نوظهور فهرست شده است. هدف مجله تئوری و عمل بازاریابی، پرداختن به طیف وسیعی از مسائل مدیریتی و اساسی در سراسر حوزه بازاریابی است. همانطور که در عنوان مجله منعکس می شود، مجله تئوری و عمل بازاریابی به پیشبرد زمینه بازاریابی به روش های معنی دار از طریق بورس تحصیلی اختصاص داده شده است که هم دقیق و هم مرتبط است. مجله تئوری و عمل بازاریابی اولین مجله بازاریابی عمومی با کیفیت بالا بود که نیاز به جفت شدن حساسیت های آکادمیک نسبت به تحقیقات با پتانسیل بالا برای استفاده از یافته ها "صبح دوشنبه" توسط متخصصان بازاریابی داشت. این ژورنال یک خروجی منحصر به فرد برای انتشار مقالات مرتبط مدیریتی در طیف گسترده ای از موضوعات بازاریابی فراهم می کند - جایگزینی برای تقسیم حوزه بازاریابی به بسیاری از رشته های فرعی که هر کدام توسط یک مجله تخصصی ارائه می شوند. مجله نظریه و عمل بازاریابی، با جامعیت بینالمللی قطعی از نظر نویسندگان و داوران، به کارهای مفهومی (غیر تجربی) و تجربی ارزش میدهد و منتشر میکند. تا زمانی که رویکرد روششناختی بهدرستی با اهداف مطالعه و پرسشهای پژوهشی مطابقت داشته باشد، مجله در ترجیح روشهای به کار رفته در مقالات تجربی نیز بیطرفانه است. خطمشی بررسی همتایان: همه مقالههای پژوهشی در این مجله تعریف غربالگری اولیه ویرایشگر و بررسی دقیق همتا توسط سه داور متخصص ناشناس شدهاند. همه بررسی همتایان دو سو کور است. دفتر انتشارات: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106 نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.