نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal Of Mathematical Behavior
آمریکا | کشور |
0732-3123 | ISSN |
1873-8028 | e-ISSN |
1994 تا کنون | مدت فعالیت |
Elsevier | ناشر |
www.sciencedirect.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Mathematical Behavior ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
ژورنال رفتار ریاضی یک مجله بین المللی و دوسوکور با بررسی همتایان است که به یادگیری و آموزش ریاضیات می پردازد. هدف اساسی ما انتشار تحقیقاتی با بالاترین کیفیت است که درک نحوه ساخت، حفظ، برقراری ارتباط، اعمال و درک ایده های ریاضی توسط افراد را گسترش می دهد.
مجله رفتار ریاضی از تحقیقات روششناسی و پارادایمهای متنوع و همچنین بررسیهای سیستماتیک و متاآنالیزهای با کیفیت بالا استقبال میکند. این مجله بر تحقیقات در مورد یادگیری و آموزش ریاضیات در تمام سنین، در هر دو محیط یادگیری رسمی و غیررسمی تمرکز دارد.
علاوه بر مطالعات رسمی پژوهشی، ویراستاران از گفتگو، بحث و مناظره استقبال می کنند. ما نویسندگان را تشویق می کنیم که مقالاتی را ارسال کنند که کار منتشر شده در مجله را ادامه دهند، گسترش دهند، اصلاح کنند یا به چالش بکشند. مخاطبان مورد نظر برای این مجله شامل محققانی است که بر یادگیری ریاضیات و روانشناسان علوم، دانشمندان یادگیری، ریاضیدانان و معلمان ریاضیات، دانشمندان علوم شناختی، زبان شناسان، مربیان و سیاست گذاران تمرکز می کنند.