تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Mathematical Behavior



Journal Of Mathematical Behavior

آمریکا
کشور
0732-3123
ISSN
1873-8028
e-ISSN
1994 تا کنون
مدت فعالیت
Elsevier
ناشر
www.sciencedirect.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

ژورنال رفتار ریاضی یک مجله بین المللی و دوسوکور با بررسی همتایان است که به یادگیری و آموزش ریاضیات می پردازد. هدف اساسی ما انتشار تحقیقاتی با بالاترین کیفیت است که درک نحوه ساخت، حفظ، برقراری ارتباط، اعمال و درک ایده های ریاضی توسط افراد را گسترش می دهد.
مجله رفتار ریاضی از تحقیقات روش‌شناسی و پارادایم‌های متنوع و همچنین بررسی‌های سیستماتیک و متاآنالیزهای با کیفیت بالا استقبال می‌کند. این مجله بر تحقیقات در مورد یادگیری و آموزش ریاضیات در تمام سنین، در هر دو محیط یادگیری رسمی و غیررسمی تمرکز دارد.
علاوه بر مطالعات رسمی پژوهشی، ویراستاران از گفتگو، بحث و مناظره استقبال می کنند. ما نویسندگان را تشویق می کنیم که مقالاتی را ارسال کنند که کار منتشر شده در مجله را ادامه دهند، گسترش دهند، اصلاح کنند یا به چالش بکشند. مخاطبان مورد نظر برای این مجله شامل محققانی است که بر یادگیری ریاضیات و روانشناسان علوم، دانشمندان یادگیری، ریاضیدانان و معلمان ریاضیات، دانشمندان علوم شناختی، زبان شناسان، مربیان و سیاست گذاران تمرکز می کنند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید