تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Media Business Studies



Journal Of Media Business Studies

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1652-2354
ISSN
2376-2977
e-ISSN
2004 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله مطالعات کسب و کار رسانه (JOMBS) مقالات علمی اصلی را منتشر می کند که نظریه های کسب و کار را در بررسی رسانه ها و صنایع رسانه ای به کار می برد. JOMBS بر پویایی کسب و کارهای رسانه ای که به طور گسترده تعریف شده اند تمرکز دارد. علاقه خاصی به ایجاد، بهره برداری، بازاریابی، توزیع و مصرف کسب و کارهای رسانه ای و محصولات آنها، از جمله روزنامه ها، مجلات، تلویزیون، موسیقی، فیلم، بازی های ویدئویی، ادبیات، تبلیغات، رسانه های دیجیتال/اجتماعی/جدید دارد. دامنه: JOMBS به دنبال مطالعات تجربی است که به پیشرفت نظری زمینه مطالعات کسب و کار رسانه کمک می کند، از جمله با الهام از رشته های تجاری تبلیغات، ارتباطات، رفتار مصرف کننده، اقتصاد، کارآفرینی، مدیریت، بازاریابی، رفتار سازمانی، مطالعات سازمانی. و استراتژی؛ JOMBS مشارکت‌های همه سنت‌های روش‌شناختی، کمی (آزمایش‌ها، نظرسنجی‌ها، مدل‌سازی، و غیره) یا کیفی (قوم‌نگاری، مصاحبه، مطالعات موردی و غیره) را می‌پذیرد. JOMBS به دنبال گزارش دقیق و کامل در طراحی تحقیق، اندازه گیری، نمونه برداری و تجزیه و تحلیل آماری یا کیفی است. JOMBS مقالاتی را با ارتباط عملی برای دست اندرکاران صنعت رسانه، سیاست گذاران، مصرف کنندگان و سایر ذینفعان جامعه درخواست می کند. خط‌مشی بررسی: همه دست‌نوشته‌های ارسالی در معرض ارزیابی اولیه توسط یکی از سردبیران مجله هستند. اگر نسخه خطی برای بررسی بیشتر مناسب تشخیص داده شود، متعاقباً توسط داوران متخصص مستقل و ناشناس بررسی می شود. همه بررسی ها دو سو کور هستند. ارسال ها از طریق مدیر تحریریه انجام می شود. لطفاً برای جزئیات بیشتر به صفحه دستورالعمل نویسندگان مراجعه کنید. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید