نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Media Business Studies
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1652-2354 | ISSN |
2376-2977 | e-ISSN |
2004 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Media Business Studies ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله مطالعات کسب و کار رسانه (JOMBS) مقالات علمی اصلی را منتشر می کند که نظریه های کسب و کار را در بررسی رسانه ها و صنایع رسانه ای به کار می برد. JOMBS بر پویایی کسب و کارهای رسانه ای که به طور گسترده تعریف شده اند تمرکز دارد. علاقه خاصی به ایجاد، بهره برداری، بازاریابی، توزیع و مصرف کسب و کارهای رسانه ای و محصولات آنها، از جمله روزنامه ها، مجلات، تلویزیون، موسیقی، فیلم، بازی های ویدئویی، ادبیات، تبلیغات، رسانه های دیجیتال/اجتماعی/جدید دارد. دامنه: JOMBS به دنبال مطالعات تجربی است که به پیشرفت نظری زمینه مطالعات کسب و کار رسانه کمک می کند، از جمله با الهام از رشته های تجاری تبلیغات، ارتباطات، رفتار مصرف کننده، اقتصاد، کارآفرینی، مدیریت، بازاریابی، رفتار سازمانی، مطالعات سازمانی. و استراتژی؛ JOMBS مشارکتهای همه سنتهای روششناختی، کمی (آزمایشها، نظرسنجیها، مدلسازی، و غیره) یا کیفی (قومنگاری، مصاحبه، مطالعات موردی و غیره) را میپذیرد. JOMBS به دنبال گزارش دقیق و کامل در طراحی تحقیق، اندازه گیری، نمونه برداری و تجزیه و تحلیل آماری یا کیفی است. JOMBS مقالاتی را با ارتباط عملی برای دست اندرکاران صنعت رسانه، سیاست گذاران، مصرف کنندگان و سایر ذینفعان جامعه درخواست می کند. خطمشی بررسی: همه دستنوشتههای ارسالی در معرض ارزیابی اولیه توسط یکی از سردبیران مجله هستند. اگر نسخه خطی برای بررسی بیشتر مناسب تشخیص داده شود، متعاقباً توسط داوران متخصص مستقل و ناشناس بررسی می شود. همه بررسی ها دو سو کور هستند. ارسال ها از طریق مدیر تحریریه انجام می شود. لطفاً برای جزئیات بیشتر به صفحه دستورالعمل نویسندگان مراجعه کنید. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.