تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Medical Humanities



Journal Of Medical Humanities

آمریکا
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
1041-3545
ISSN
1573-3645
e-ISSN
1989 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Medical Humanities ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله علوم انسانی پزشکی مقالات اصلی را منتشر می کند که نشان دهنده تمرکز گسترده آن بر تحقیقات بین رشته ای در پزشکی و آموزش پزشکی است. چنین تحقیقی می‌تواند به روش‌های زیر پدیدار شود: (1) از علوم انسانی پزشکی، که شامل ادبیات، تاریخ، فلسفه، و اخلاق زیستی و همچنین حوزه‌هایی از علوم اجتماعی و رفتاری است که سنت‌های انسانی قوی دارند. (2) از مطالعات فرهنگی، یک فعالیت چند رشته ای شامل علوم انسانی؛ زنان، آفریقایی-آمریکایی، و سایر مطالعات انتقادی. مطالعات رسانه ای و فرهنگ عامه؛ و جامعه شناسی و مردم شناسی، که می تواند برای بررسی موسسات پزشکی، عمل و آموزش با تمرکز ویژه بر روابط قدرت استفاده شود. و (3) از دیدگاه‌های تربیتی که مشخص می‌کند چه چیزی و چگونه دانش در پزشکی ساخته و ارزش‌گذاری می‌شود، چگونه آن دانش بیان و منتقل می‌شود، و اساس ایدئولوژیک آموزش پزشکی.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید