| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal Of Medical Humanities
| آمریکا | کشور |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
| 1041-3545 | ISSN |
| 1573-3645 | e-ISSN |
| 1989 تا کنون | مدت فعالیت |
| Springer Nature | ناشر |
| www.springer.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Medical Humanities ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله علوم انسانی پزشکی مقالات اصلی را منتشر می کند که نشان دهنده تمرکز گسترده آن بر تحقیقات بین رشته ای در پزشکی و آموزش پزشکی است. چنین تحقیقی میتواند به روشهای زیر پدیدار شود: (1) از علوم انسانی پزشکی، که شامل ادبیات، تاریخ، فلسفه، و اخلاق زیستی و همچنین حوزههایی از علوم اجتماعی و رفتاری است که سنتهای انسانی قوی دارند. (2) از مطالعات فرهنگی، یک فعالیت چند رشته ای شامل علوم انسانی؛ زنان، آفریقایی-آمریکایی، و سایر مطالعات انتقادی. مطالعات رسانه ای و فرهنگ عامه؛ و جامعه شناسی و مردم شناسی، که می تواند برای بررسی موسسات پزشکی، عمل و آموزش با تمرکز ویژه بر روابط قدرت استفاده شود. و (3) از دیدگاههای تربیتی که مشخص میکند چه چیزی و چگونه دانش در پزشکی ساخته و ارزشگذاری میشود، چگونه آن دانش بیان و منتقل میشود، و اساس ایدئولوژیک آموزش پزشکی.