تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Nonprofit & Public Sector Marketing



Journal Of Nonprofit & Public Sector Marketing

آمریکا
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1049-5142
ISSN
1540-6997
e-ISSN
1993 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Nonprofit and Public Sector Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله بازاریابی غیرانتفاعی و بخش عمومی اکنون در فهرست استناد منابع نوظهور فهرست شده است. مجله بازاریابی غیرانتفاعی و بخش عمومی یک مجله با بررسی همتا است که به مطالعه انطباق اصول بازاریابی سنتی برای استفاده توسط سازمان های غیرانتفاعی و سازمان های دولتی اختصاص دارد. این مجله به طور گسترده ای به موضوعات مختلفی که در حوزه بازاریابی غیرانتفاعی گنجانده شده است، از جمله جذب و حفظ اهداکنندگان و داوطلبان، بازاریابی سیاسی، بازاریابی اجتماعی، استراتژی بازاریابی و برنامه ریزی، بازاریابی اینترنتی برای سازمان های غیرانتفاعی، روابط عمومی، برنامه ریزی رسانه، و به همین ترتیب. مشارکت کنندگان مقالات معمولاً از پیشینه های علمی هستند. با این حال، مقالات به سبک در دسترس نوشته شده اند تا از خوانندگان محقق و متخصص بهره مند شوند. خواندن این مجله برای بسیاری از متخصصان حیاتی است. متخصصان بازاریابی، محققان و محققان رشته هایی مانند خدمات اوقات فراغت - پارک ها، تفریحات، گردشگری، روابط عمومی، مدیریت آموزش عالی و مراقبت های بهداشتی - اطلاعات ارزشمندی را در JNPSM کشف خواهند کرد. یک هیئت بازبینی برجسته تشکیل شده است که متشکل از بسیاری از دانشمندانی است که در توسعه اولیه تفکر بازاریابی در بخش غیرانتفاعی و عمومی پیشرو بوده اند. این مجله تحقیقات اولیه و چکیده ها و نمایه هایی از تحقیقات فعلی منتشر شده در جاهای دیگر را ارائه می دهد. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید