نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Nonprofit & Public Sector Marketing
آمریکا | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1049-5142 | ISSN |
1540-6997 | e-ISSN |
1993 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Nonprofit and Public Sector Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بازاریابی غیرانتفاعی و بخش عمومی اکنون در فهرست استناد منابع نوظهور فهرست شده است. مجله بازاریابی غیرانتفاعی و بخش عمومی یک مجله با بررسی همتا است که به مطالعه انطباق اصول بازاریابی سنتی برای استفاده توسط سازمان های غیرانتفاعی و سازمان های دولتی اختصاص دارد. این مجله به طور گسترده ای به موضوعات مختلفی که در حوزه بازاریابی غیرانتفاعی گنجانده شده است، از جمله جذب و حفظ اهداکنندگان و داوطلبان، بازاریابی سیاسی، بازاریابی اجتماعی، استراتژی بازاریابی و برنامه ریزی، بازاریابی اینترنتی برای سازمان های غیرانتفاعی، روابط عمومی، برنامه ریزی رسانه، و به همین ترتیب. مشارکت کنندگان مقالات معمولاً از پیشینه های علمی هستند. با این حال، مقالات به سبک در دسترس نوشته شده اند تا از خوانندگان محقق و متخصص بهره مند شوند. خواندن این مجله برای بسیاری از متخصصان حیاتی است. متخصصان بازاریابی، محققان و محققان رشته هایی مانند خدمات اوقات فراغت - پارک ها، تفریحات، گردشگری، روابط عمومی، مدیریت آموزش عالی و مراقبت های بهداشتی - اطلاعات ارزشمندی را در JNPSM کشف خواهند کرد. یک هیئت بازبینی برجسته تشکیل شده است که متشکل از بسیاری از دانشمندانی است که در توسعه اولیه تفکر بازاریابی در بخش غیرانتفاعی و عمومی پیشرو بوده اند. این مجله تحقیقات اولیه و چکیده ها و نمایه هایی از تحقیقات فعلی منتشر شده در جاهای دیگر را ارائه می دهد. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.