| نمایه | آخرین بروز رسانی | 
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ | 
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ | 
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ | 
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ | 
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ | 
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ | 
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ | 
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ | 
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| نمایه | آخرین بروز رسانی | 
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ | 
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ | 
| SCImago | می ۲۰۲۵ | 
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ | 
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ | 
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ | 
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ | 
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ | 
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ | 
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ | 
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ | 
Journal Of Nonprofit & Public Sector Marketing
            | آمریکا | کشور  | 
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)  | 
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)  | 
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله  | 
| 1049-5142 | ISSN  | 
| 1540-6997 | e-ISSN  | 
| 1993 تا کنون | مدت فعالیت  | 
| Taylor & Francis | ناشر  | 
| www.tandfonline.com | سایت مجله  | 
                            ISI                        
                            Scopus                        این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Nonprofit and Public Sector Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
                                SCImago                            بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بازاریابی غیرانتفاعی و بخش عمومی اکنون در فهرست استناد منابع نوظهور فهرست شده است. مجله بازاریابی غیرانتفاعی و بخش عمومی یک مجله با بررسی همتا است که به مطالعه انطباق اصول بازاریابی سنتی برای استفاده توسط سازمان های غیرانتفاعی و سازمان های دولتی اختصاص دارد. این مجله به طور گسترده ای به موضوعات مختلفی که در حوزه بازاریابی غیرانتفاعی گنجانده شده است، از جمله جذب و حفظ اهداکنندگان و داوطلبان، بازاریابی سیاسی، بازاریابی اجتماعی، استراتژی بازاریابی و برنامه ریزی، بازاریابی اینترنتی برای سازمان های غیرانتفاعی، روابط عمومی، برنامه ریزی رسانه، و به همین ترتیب. مشارکت کنندگان مقالات معمولاً از پیشینه های علمی هستند. با این حال، مقالات به سبک در دسترس نوشته شده اند تا از خوانندگان محقق و متخصص بهره مند شوند. خواندن این مجله برای بسیاری از متخصصان حیاتی است. متخصصان بازاریابی، محققان و محققان رشته هایی مانند خدمات اوقات فراغت - پارک ها، تفریحات، گردشگری، روابط عمومی، مدیریت آموزش عالی و مراقبت های بهداشتی - اطلاعات ارزشمندی را در JNPSM کشف خواهند کرد. یک هیئت بازبینی برجسته تشکیل شده است که متشکل از بسیاری از دانشمندانی است که در توسعه اولیه تفکر بازاریابی در بخش غیرانتفاعی و عمومی پیشرو بوده اند. این مجله تحقیقات اولیه و چکیده ها و نمایه هایی از تحقیقات فعلی منتشر شده در جاهای دیگر را ارائه می دهد. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.