نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Occupational Therapy Schools And Early Intervention
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1941-1243 | ISSN |
1941-1251 | e-ISSN |
2008 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
با توجه به اینکه بیش از یک چهارم همه کاردرمانگران در حال حاضر در محیط های آموزشی مشغول به کار هستند، فقدان یک منبع جامع در مورد تحقیقات و مسائل مربوط به تمرین مدرسه برای پزشکانی که دسترسی آماده به کتابخانه های دانشگاهی ندارند، مشکل ساز شده است. مجله کاردرمانی، مدارس و مداخله اولیه یک منبع واحد بسیار مورد نیاز برای مقالاتی ارائه میکند که روشهای عملی نوآورانه، استراتژیهایی برای تصمیمگیری مؤثر، و آخرین یافتههای تحقیقاتی مبتنی بر شواهد مطابق با خطمشیها و دستورالعملهای حرفهای فعلی را بررسی میکند. این مجله منحصربهفرد و با بررسی همتایان بر مداخله زودهنگام و مدارس تمرکز دارد، اما همچنین شامل تنظیمات دیگری (خانه، کلینیکها، سیستم قضایی نوجوانان) است تا به انتقال بیوقفه خدمات مؤثر برای کودکان و نوجوانان کمک کند. مجله کاردرمانی، مدارس و مداخله زودهنگام، سیاستها را با یافتههای پژوهشی، نظرات و مقالات «چگونگی» که حوزههای موضوعی شامل مداخله اولیه، پیشدبستانی، ابتدایی و متوسطه و همچنین حوزههای عمومی از جمله مدیریت را بررسی میکند، به عمل تبدیل میکند. ، تئوری، شایستگی مستمر، و حمایت. علاوه بر این، مجله ویژگیهای منظمی را در مورد نکات مستندسازی، کمکهای مالی و بودجه، تجهیزات تطبیقی، فعالیتهای درمانی، مدیریت و طراحی کار، و منابع اینترنتی ارائه میکند، «ابزارهای» درمانی (کتاب، نرمافزار، و غیره) را مرور میکند و شما را در جریان قرار میدهد. بهروزرسانیهای مربوط به ناتوانیها، و همچنین تغییر سیاستها و تغییرات در قوانین. مجله کاردرمانی، مدارس و مداخله اولیه همچنین کل موضوعات را به موضوعات حیاتی که نیاز به بررسی عمیقتری دارند، از جمله: فناوری کمکی در مداخله اولیه و بازی تمرین مبتنی بر شواهد مدارس و جوامع فراغت تمرین و انتقال تصمیمگیری مشارکتی اختصاص میدهد. و بیشتر! مجله کاردرمانی، مدارس و مداخله زودهنگام یک منبع ضروری برای متخصصانی که در مداخله اولیه و مدارس کار می کنند، یک ابزار آموزشی ارزشمند برای مربیان و مدیران OT، و یک راهنمای مفید برای هر کسی است که در طراحی خدمات و اجرای برنامه ها برای کودکان دخیل است. و نوجوانان دارای معلولیت. خطمشی بررسی همتایان: همه مقالههای پژوهشی در این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفتهاند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.