تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Occupational Therapy Schools And Early Intervention



Journal Of Occupational Therapy Schools And Early Intervention

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1941-1243
ISSN
1941-1251
e-ISSN
2008 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

با توجه به اینکه بیش از یک چهارم همه کاردرمانگران در حال حاضر در محیط های آموزشی مشغول به کار هستند، فقدان یک منبع جامع در مورد تحقیقات و مسائل مربوط به تمرین مدرسه برای پزشکانی که دسترسی آماده به کتابخانه های دانشگاهی ندارند، مشکل ساز شده است. مجله کاردرمانی، مدارس و مداخله اولیه یک منبع واحد بسیار مورد نیاز برای مقالاتی ارائه می‌کند که روش‌های عملی نوآورانه، استراتژی‌هایی برای تصمیم‌گیری مؤثر، و آخرین یافته‌های تحقیقاتی مبتنی بر شواهد مطابق با خط‌مشی‌ها و دستورالعمل‌های حرفه‌ای فعلی را بررسی می‌کند. این مجله منحصربه‌فرد و با بررسی همتایان بر مداخله زودهنگام و مدارس تمرکز دارد، اما همچنین شامل تنظیمات دیگری (خانه، کلینیک‌ها، سیستم قضایی نوجوانان) است تا به انتقال بی‌وقفه خدمات مؤثر برای کودکان و نوجوانان کمک کند. مجله کاردرمانی، مدارس و مداخله زودهنگام، سیاست‌ها را با یافته‌های پژوهشی، نظرات و مقالات «چگونگی» که حوزه‌های موضوعی شامل مداخله اولیه، پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه و همچنین حوزه‌های عمومی از جمله مدیریت را بررسی می‌کند، به عمل تبدیل می‌کند. ، تئوری، شایستگی مستمر، و حمایت. علاوه بر این، مجله ویژگی‌های منظمی را در مورد نکات مستندسازی، کمک‌های مالی و بودجه، تجهیزات تطبیقی، فعالیت‌های درمانی، مدیریت و طراحی کار، و منابع اینترنتی ارائه می‌کند، «ابزارهای» درمانی (کتاب، نرم‌افزار، و غیره) را مرور می‌کند و شما را در جریان قرار می‌دهد. به‌روزرسانی‌های مربوط به ناتوانی‌ها، و همچنین تغییر سیاست‌ها و تغییرات در قوانین. مجله کاردرمانی، مدارس و مداخله اولیه همچنین کل موضوعات را به موضوعات حیاتی که نیاز به بررسی عمیق‌تری دارند، از جمله: فناوری کمکی در مداخله اولیه و بازی تمرین مبتنی بر شواهد مدارس و جوامع فراغت تمرین و انتقال تصمیم‌گیری مشارکتی اختصاص می‌دهد. و بیشتر! مجله کاردرمانی، مدارس و مداخله زودهنگام یک منبع ضروری برای متخصصانی که در مداخله اولیه و مدارس کار می کنند، یک ابزار آموزشی ارزشمند برای مربیان و مدیران OT، و یک راهنمای مفید برای هر کسی است که در طراحی خدمات و اجرای برنامه ها برای کودکان دخیل است. و نوجوانان دارای معلولیت. خط‌مشی بررسی همتایان: همه مقاله‌های پژوهشی در این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته‌اند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید