نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Outdoor And Environmental Education
سوئیس | کشور |
2206-3110 | ISSN |
2522-879X | e-ISSN |
2016 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله آموزش محیطی و فضای باز (JOEE) یک مجله با داوری دوسوکور است که به بررسی علمی مسائل مربوط به آموزش در فضای باز و محیط زیست اختصاص دارد. JOEE انجمنی را فراهم می کند که در آن متخصصان آموزش در فضای باز و محیط زیست از همه محیط ها می توانند ایده ها و شیوه های مرتبط با کار خود را تبادل و بحث کنند. مسائل آموزش محیطی و فضای باز از طریق بررسی متوازن و عمیق شیوه ها و نظریه های مربوط به آموزش در فضای باز و محیط زیست. بررسی کوتاهتر کتاب/اسناد نیز مورد استقبال قرار میگیرد. JOEE به هیچ روش یا نظریه خاصی امتیازی نمیدهد و از مشارکتها از دیدگاههای مختلف استقبال میکند. با این حال، سرمقاله مقالاتی را اولویت بندی می کند که خوانندگان گسترده ای را در نظر می گیرند که شامل معلمان و سایر متخصصان و همچنین محققان می شود، و از نویسندگان می خواهد که شواهد و نظریه را با استفاده از زبانی که برای خوانندگان فراتر از یک جامعه خاص در دسترس است بیان و توضیح دهند. با در نظر گرفتن این موضوع، از نویسندگان میخواهیم که در صورت پذیرش مقاله خود، ویدیوی کوتاهی تهیه کنند که در دسترس قرار گیرد تا پیامهای اصلی موجود در مقاله خود را با مخاطبان گسترده به اشتراک بگذارند.