| نمایه | آخرین بروز رسانی | 
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ | 
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ | 
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ | 
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ | 
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ | 
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ | 
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ | 
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ | 
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| نمایه | آخرین بروز رسانی | 
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ | 
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ | 
| SCImago | می ۲۰۲۵ | 
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ | 
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ | 
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ | 
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ | 
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ | 
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ | 
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ | 
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ | 
Journal Of Outdoor And Environmental Education
 
            | سوئیس | کشور | 
| 2206-3110 | ISSN | 
| 2522-879X | e-ISSN | 
| 2016 تا کنون | مدت فعالیت | 
| Springer Nature | ناشر | 
| www.springer.com | سایت مجله | 
 ISI
                            ISI                         Scopus
                            Scopus                        این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Outdoor and Environmental Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
 SCImago
                                SCImago                            بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله آموزش محیطی و فضای باز (JOEE) یک مجله با داوری دوسوکور است که به بررسی علمی مسائل مربوط به آموزش در فضای باز و محیط زیست اختصاص دارد. JOEE انجمنی را فراهم می کند که در آن متخصصان آموزش در فضای باز و محیط زیست از همه محیط ها می توانند ایده ها و شیوه های مرتبط با کار خود را تبادل و بحث کنند. مسائل آموزش محیطی و فضای باز از طریق بررسی متوازن و عمیق شیوه ها و نظریه های مربوط به آموزش در فضای باز و محیط زیست. بررسی کوتاهتر کتاب/اسناد نیز مورد استقبال قرار میگیرد. JOEE به هیچ روش یا نظریه خاصی امتیازی نمیدهد و از مشارکتها از دیدگاههای مختلف استقبال میکند. با این حال، سرمقاله مقالاتی را اولویت بندی می کند که خوانندگان گسترده ای را در نظر می گیرند که شامل معلمان و سایر متخصصان و همچنین محققان می شود، و از نویسندگان می خواهد که شواهد و نظریه را با استفاده از زبانی که برای خوانندگان فراتر از یک جامعه خاص در دسترس است بیان و توضیح دهند. با در نظر گرفتن این موضوع، از نویسندگان میخواهیم که در صورت پذیرش مقاله خود، ویدیوی کوتاهی تهیه کنند که در دسترس قرار گیرد تا پیامهای اصلی موجود در مقاله خود را با مخاطبان گسترده به اشتراک بگذارند.