نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Peace Education
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1740-0201 | ISSN |
1740-021X | e-ISSN |
2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Peace Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2019 CiteScore 1.40 - values from Scopus Journal of Peace Education مقالاتی را منتشر میکند که بحثهایی را در مورد نظریهها، تحقیقات و شیوههای آموزش صلح در محیطهای آموزشی و فرهنگی مختلف ترویج میکند. مجله آموزش صلح فرا رشته ای، چند رشته ای و بین فرهنگی است. هدف آن پیوند دادن نظریه و تحقیق به عمل آموزشی است و متعهد به پیشبرد تحقیقات اصلی در مورد آموزش صلح، نظریه، برنامه درسی و آموزش است. مجله آموزش صلح، آموزش صلح را به عنوان آموزش برای دستیابی به جوامع غیرخشونتآمیز، پایدار، عادلانه و مشارکتکننده میداند. این مجله به طیف وسیعی از علایق در میان محققان، محققان، فعالان، مربیان، سیاست گذاران و دست اندرکاران آموزش صلح می پردازد. ویراستاران از مقالاتی که به خوبی نوشته شدهاند که دانش را ارتقا میدهند و به توسعه تمرین در آموزش صلح کمک میکنند، و همچنین مقالات و پیشنهادات را برای موضوعات مبتنی بر موضوع بررسی میکنند، استقبال میکنند. مجله آموزش صلح دعوت کننده نسخه های خطی را در طیف گسترده ای از موضوعات به عنوان این مربوط به اهداف مجله از مناطق مانند آموزش و پرورش برای / درباره: حل و فصل اختلاف / تحول، مسائل جهانی خلع سلاح مراقبت از محیط زیست مراقبت از محیط زیست بومیان بومی جنسیت برابری جنسیتی ضد تبعیض جنسی / نژادپرستی آموزشی جنبشهای اجتماعی مسئولیت مدنی حقوق بشر تنوع فرهنگی درک آیندههای اجتماعی خدمات شهروندی جهانی آموزش معلم توسعه حرفهای رهبری و سیاستگذاری P-20 و یادگیری مادامالعمر عدالت اجتماعی میانجیگری/آشتی بدون خشونت چندفرهنگی/میانفرهنگی درک سیاست بررسی همتا: همه تحقیقات مقالات این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، مورد بررسی دقیق قرار گرفته اند. "این مجله حیاتی و بهموقع یک افزونه برای بورسیهها و تحقیقات بینالمللی است. برای مربیان و فعالان به طور یکسان ارزشی غیرقابل ارزیابی خواهد داشت." پروفسور دیوید هیکس، دانشکده آموزش، دانشگاه باث اسپا "اینجا مجله ای است که ما منتظرش بودیم! آنچه که ضروری ترین نیاز است درک بهتر فرآیندهای پیچیده درگیر در تئوری و عمل آموزش صلح در دنیای متضاد امروزی است - و مجله آموزش صلح این نیاز مبرم را برآورده می کند. هر قاره، هر منطقه چالش های خاص خود را دارد و جامعه بین المللی محققین در زمینه آموزش صلح اکنون می توانند خرد خود را از طریق این مجله با ما در میان بگذارند." الیز بولدینگ، سابقاً از دانشگاه کلرادو، کنسرسیوم حل تعارض "مجله آموزش صلح گنجینه ای از ایده هایی است که مسیر ما را به سوی یک جامعه جهانی صلح آمیز روشن می کند. واضح است که سردبیران و نویسندگان مجله به همان خوبی علاقه مند هستند. از همه، سالمترین Rxی که هر کسی میتواند برای دستیابی به صلح و عدالت جهانی تجویز کند. اگر در این زمانه به دنبال پاسخی برای پیچیدگیهای صلح و آموزش هستید، این مجله تبدیل به راهنمای شما خواهد شد." دنیس سالیوان - سردبیر Contemporary Justice Review نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.