تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Personal Selling & Sales Management



Journal Of Personal Selling & Sales Management

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0885-3134
ISSN
1557-7813
e-ISSN
1981 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله مدیریت فروش و فروش شخصی اکنون در فهرست منابع نوظهور فهرست استناد مجله مدیریت فروش و فروش شخصی (JPSSM) که از طرف بنیاد آموزشی ملی PI SIGMA EPSILON منتشر شده است، به عنوان مجله برتر در سطح بین المللی قرار دارد که به این موضوع اختصاص دارد. انتشار مقالات بررسی شده در زمینه مدیریت فروش و فروش. در JPSSM، ما مشارکت‌هایی با کیفیت بالا منتشر می‌کنیم که به موضوعات، موضوعات، روش‌شناسی، نظریه‌ها، مفاهیم، ​​ابزارها، مدل‌ها یا کاربردهای جدید در فروش و فروش می‌پردازد. انتشارات باید نمایانگر کار پیشرو، پیشرفته و اصیل باشند. هدف ما افزایش درک خود از مدیریت فروش و فروش، کمک به تقویت آموزش در این حوزه، تشویق انتقال دانش بین علم و عمل، و شناسایی مسائل و شکل‌دهی ایده‌های مرتبط با فروش و فروش به عنوان تک یا مهم‌ترین شرکت یک شرکت است. عملکرد درآمدزایی JPSSM برای بررسی موارد ارسالی از سراسر جهان، رسیدگی به مسائل مهم و به موقع در مدیریت فروش و فروش باز است و آثاری را بر اساس انواع تئوری ها یا روش ها منتشر می کند. با این وجود، انتشارات در این مجله باید از نظر مفهومی و روش شناختی دقیق باشند و در عین حال سهم قابل توجهی در زمینه فروش و فروش داشته باشند. فهرستی جزئی از موضوعات مناسب برای انتشار در JPSSM ممکن است شامل موارد زیر باشد، اما به این موارد محدود نمی شود: ·         نقش فروش در مدیریت چند کاناله ·          مسائلی در مدیریت فروش بین المللی / جهانی ·          اثرات رسانه های سنتی و جدید، به ویژه رسانه های اجتماعی، بر فروش و فروش ·         ادغام عمودی فروش شخصی ·         مسائل سازمانی در مدیریت فروش ·         چالش‌ها در مدیریت رابط‌های عملکردی (با بازاریابی، تحقیق و توسعه، تولید و غیره) · فروش ·         مدیریت و پاداش فروشندگان ·         اندازه‌گیری عملکرد، کارایی و اثربخشی در فروش Orce Automation, Customer Relationship Management) ·         مدلسازی ریاضی در فروش و فروش به طور خلاصه، از محققان و رهبران فکری دعوت می کنیم بهترین کار خود را در زمینه مدیریت فروش و فروش شخصی ارائه دهند، که مهمترین کارکردهای یک شرکت برای بهبود درآمد، سودآوری، سهم بازار است. ، رضایت مشتری و غیره، به مجله مدیریت فروش و فروش شخصی. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید